Mysteryland 29/08/'09

Serenity

Badass junkie
Lauu zei:
Sweet_Shadow zei:
Het lijkt me best leuk om daar heen te gaan om een of andere vage reden. Ik ken al die namen niet geloof ik (behalve Felix da Housecat); is er ook iets te vinden qua experimentele elektronische muziek?

qua experimenteel is Ground Zero misschien wel wat voor je :) en anders kleinere feesten

GZ is wel ruig en hard..

Lauu

Badass junkie
Serenity zei:
Lauu zei:
Sweet_Shadow zei:
Het lijkt me best leuk om daar heen te gaan om een of andere vage reden. Ik ken al die namen niet geloof ik (behalve Felix da Housecat); is er ook iets te vinden qua experimentele elektronische muziek?

qua experimenteel is Ground Zero misschien wel wat voor je :) en anders kleinere feesten

GZ is wel ruig en hard..

hmm dat is zo...maar daar houden we van Minne :wink: :P :tearsofjoy:

Serenity

Badass junkie
Wij wel, zeeeker wel! Maar ik denk dat Sweet Shadow het niet echt kan waarderen, ook de figuren die daar rondlopen, vandaar dat ik het zei :wink:

Harder is beter, toch lau? :rock:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Bedankt voor de tip... Maar wat voor figuren bedoel je dan Serenity (ik ben heel tolerant hoor)?
Ik vermaak me in ieder geval wel met dubstep, minimal, acidhouse, techno, IDM, d&b, (en misschien, heel misschien een beetje trance voor de gein) en dergelijke zooi. Ach ik kijk nog wel effe of ik ga :beer:

Serenity

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Bedankt voor de tip... Maar wat voor figuren bedoel je dan Serenity (ik ben heel tolerant hoor)?
Ik vermaak me in ieder geval wel met dubstep, minimal, acidhouse, techno, IDM, d&b, (en misschien, heel misschien een beetje trance voor de gein) en dergelijke zooi. Ach ik kijk nog wel effe of ik ga :beer:

Scheve gabbers die aan het pogo-en zijn bijvoorbeeld, dat soort volk :) Kijk zelf altijd m'n ogen uit op een hardcore feest/festival maar ik weet natuurlijk niet of voor iedereen hetzelfde geldt.

Lauu

Badass junkie
TrippyShit zei:

vind het wel meevallen op Ground Zero er gepogo...misschien veel in de Terror area...er komen veel mensen op af die graag artiesten zien die niet vaak geboekt worden...dus redelijk normale mensen met af en toe een paar gabbers er tussen voor de Terror/Industrial en Early Hardcore :grin:

Serenity

Badass junkie
Dan heb ik alleen gewoon pech.. Altijd als ik op een feestje sta kom ik midden in of aan de rand van de pogo terecht.. Een gabber van 150 kilo tegen m'n (oh zo zielige) neus, een gabberstuiterbal op 'm'n teen en ga zo maar door... Ik vind die mensen niet prettig, als je die dans wil doen, zoek dan een rustig plekje op.
Maar voor de rest hou ik van gabbers :grin:

honingolie

Bewuste gebruiker
Op ML blijf ik altijd op afstand van de Q-dance stage, niet alleen omdat de muziek me totaal niet aanspreekt, maar ook omdat daar de hoogste concentratie primaten rondloopt, niet zelden resulterend in vechtpartijtjes. Ieder z'n ding..

Lauu

Badass junkie
honingolie zei:
maar ook omdat daar de hoogste concentratie primaten rondloopt, niet zelden resulterend in vechtpartijtjes. Ieder z'n ding..

beetje kort door de bocht...maarja ik denk dat de Thunderdome area erger is qua vechten enzo dit jaar

honingolie

Bewuste gebruiker
Ik zeg ook niet dat er alleen maar mongolen rondlopen, absoluut niet.. Maar vergeleken met andere area's/feestjes waar ik normaal kom valt het me wel op. Als ik wel van hardstyle/hardcore hield zou ik het er ongetwijfeld beter naar m'n zin hebben :)

Lauu

Badass junkie
honingolie zei:
Ik zeg ook niet dat er alleen maar mongolen rondlopen, absoluut niet.. Maar vergeleken met andere area's/feestjes waar ik normaal kom valt het me wel op. Als ik wel van hardstyle/hardcore hield zou ik het er ongetwijfeld beter naar m'n zin hebben :)

naja je hebt wel een beetje gelijk...er lopen meer vage mensen bij de hardstyle/hardcore dan bij de andere areas...had ik ook gezien 2 jaar terug op ML

Serenity

Badass junkie
Lauu zei:
honingolie zei:
maar ook omdat daar de hoogste concentratie primaten rondloopt, niet zelden resulterend in vechtpartijtjes. Ieder z'n ding..

beetje kort door de bocht...maarja ik denk dat de Thunderdome area erger is qua vechten enzo dit jaar
Het was toch ook thunderdome fightnight? :wink:
Als je hardstyle en hardcore mixt op één feestje is het sowieso ruzie en vechten. Hardstyle volk is heel ander volk dan hardcore volk en ze mixen over het algemeen gewoon niet goed. Mooiboys vs. Oldskool, zo noem ik het altijd maar..

Lauu

Badass junkie
Serenity zei:
Het was toch ook thunderdome fightnight? :wink:

ik bedoelde dat het ook waarschijnlijk weer vechten wordt bij de Thunderdome stage op ML...maar bij fight night geen vechten gezien...ook niet echt op gelet met mijn vage kop :P

Serenity zei:
Als je hardstyle en hardcore mixt op één feestje is het sowieso ruzie en vechten. Hardstyle volk is heel ander volk dan hardcore volk en ze mixen over het algemeen gewoon niet goed. Mooiboys vs. Oldskool, zo noem ik het altijd maar..

in hardstyle heb je ook weer versdchillende soorten mensen...de echte liefhebbers en meelopers...

underworld

Wijs gebruiker
Lauu zei:
underworld zei:
snel gegaan met de kaartverkoop.. die van mij hangt gelukkig al 2 maanden aan de muur :grin:

waar in utrecht staat die muur? :P :mrgreen:
op mijn kamer, kom maar langs mag je hem bewonderen.
is wel een joint entree, plus een niet aanraak regeling aangezien het anders snel beschadigt. krijg je ervan met zoveel mensen.
tevens is er een mysteryland kaart fan club winkel. waar je echte foto's kunt kopen!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nou jaaaaaah, is 't gewoon uitverkocht!!! :openmouth: :openmouth: :openmouth: Zag wel dat er op bepaalde sites nog kaartjes zijn voor 130,- per stuk, maar daar ga ik niet aan beginnen hoor! Heel erg jammer, maar ik zal er dus toch niet bij zijn dus... :(

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Qocaïne zei:
^ Zooow, das wel een beetje laat Marla :wink:
Tis al vanaf begin juni uitverkocht :(

Ja, weet ik veel... Voorheen was je een maand te voren nog altijd ruim op tijd, dus daar ging ik nu ook gewoon van uit, heb het verder ook niet echt bepaald gevolgd en in de gaten gehouden.

Nou ja, jammer dan. Er is nu misschien een DF meeting in dat weekend en daar ga ik ook net zo lief naar toe! :P :wink:

mikkelk

Belezen gebruiker
Wie is er nou allemaal geweest?
Ik ben de laatste paar uren op de Q-dance geweest en godver wat was dat knallen zeg!
Eindelijk weer een feest met goeie muziek, een topsfeer en vooral goede Xtc!
I'll be there next year :wave:

underworld

Wijs gebruiker
ik ben geweest! geweldige sets gehoord daar, plus kapotgelachen om al die paupers die bij qdance stonden :tongueout:
acid was daar geweldig

Bovenaan