1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

N-cumyl-1-(5-fluoropentyl)indazole-3-carboxamide | 9 days ago, I'm worried about my eyes

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Nycto, 28 dec 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Nycto

Nycto Newbie

(Sorry dat dit in het Engels staat ikzelf ben BE / NL maar anders moet ik alles terug opnieuw typen en het gaat over dat ik last heb aan men oog dus dit zou niet zo slim zijn, sorry :( )

Hi everyone, 9 days ago I smoked Black Dragon ( N-cumyl-1-(5-fluoropentyl)indazole-3-carboxamide). I rolled a joint with 0.2 grams of normal weed and just a little bit of this incense. I did 3 tokes and my heart went crazy and I didn't feel good. After that I took another few tokes and I left 1/2 joint behind. Also I was a little bit drunk but not too much.

Now it's 9 days later and I'm so scared that I fcked my optic nerves in my eyes. If I'm right this is a PDF about the substance https://www.caymanchem.com/msdss/17726m.pdf it says Causes damage to organs {eyes} / optic nerve damage (blindness)

Every time I feel my eye hurting I'm so afraid that my sight will get worse and that this pain will be for a long period of time. The next few days after I smoked it I was really paranoid but now that's better.

I already went to a normal doctor and he called an eye doctor. I got advised just to take eye drops and some painkillers.

The pain I feel is right on top and behind my right eye, sometimes my left eye. I def see a differance in sight, when I cover my left eye everything is kinda blurry and not too bright, when I cover my right eye everything gets brighter and I can see a bit better.

Please can some of you give me advice? Ty

2. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Je bent al doorverwezen naar de oogarts, veel meer kunnen wij ook niet adviseren.

Nycto vindt dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Meteen naar de dokter. 99% methanol en dat is een giftige stof en daarvan kan je blind worden bij inname. Die andere stof ken ik niet.

edit;
    je bent al bij de dokter geweest. Dan hopen op geen blijvende schade.

Nycto vindt dit leuk.
Laden...