N-Ethylhexedrone (Hexen)

Nihilist88

Badass junkie
Hoi,

Ik heb hier nu al enkele maanden N-Ethylhexedrone (Hexen), 2gram wit poeder liggen, onaangetast. Ik snap nog steeds niet wat me bezielde, ten eerste omdat ik al geen fan ben van coke en ik 3mmc ook geen wow stim vind, waaraan Hexen toch wat mee gelinkt wordt en ten tweede, snuif ik überhaupt niet graag, laat staan roken. Het weinige wat ik hier lees qua ervaringen, zijn ronduit negatief, v halfuur tot uurtje wat euforie en fijn gevoel, maar niet constant en daarna uren echt ziek en ellendig voelen. Daarom toch de vraag, zijn er hier überhaupt leden die hier wel leuke en lekkere ervaring mee gehad hebben? Zoniet, kieper ik dat zakje vandaag nog door de plee.

Laatst bewerkt:

Nihilist88

Badass junkie
Bekijk bijlage 29814

Ik vond het wel oke, niet heel bijzonder maar ook niet heel negatief. Lijkt op A-PHP
Ook niet echt über postief🙃 Matige tot zeer slechte ervaringen zijn het tot hiertoe. A-PHP is me totaal onbekend en eigenlijk ben ik zeer weinig bekend met cathinonen, 3mmc is zowat het enige stofje in deze subcategorie en vond ik nogal povertjes, korte werking en veel van nodig (oraal), maar zonder bad comedown, dat maakt het nog çva voor sporadisch. Blijkbaar ben ik gewoon veel grotere fan vd amfetamientjes en entactogeentjes 😜

Bovenaan