Doffert
Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen,
Ik ben de laatste tijd erg geïnteresseerd geraakt in N-Ethylhexedrone ( Hexen ) en heb het nu een tiental keer gebruikt. Ik lees echter behoorlijk veel negatieve ervaringen over dit goedje en ik vroeg mij af of meer mensen het hier mee eens zijn.
Enkele quotes uit ervaringen:
Naar mijn mening is hexen veel beter te handelen qua redosen dan bijvoorbeeld cocaïne. Op avond waarbij alleen hexen gebruikt wordt red ik het al makkelijk met twee keer doseren en wanneer er alcohol in het spel is een keer of 3 a 4. Met bijvoorbeeld cocaïne gaat dit al snel naar elk kwartier op het eind van de avond.
Het is heel ’fluffy’ van stuctuur en heb alleen af en toe op het moment van gebruiken een lichte loopneus. De volgende dag nergens last van. Bij andere poeders kan ik nog dagen last hebben van korsten en een dichte neus.
Ik heb juist meer dorst als normaal en 2 uur na de laatste dosis kan ik prima slapen.
Wel gebruik ik minder dan wat bij de meeste aangeraden dosissen staat. De eerste keer had ik de common dosage van https://psychonautwiki.org/wiki/N-Ethylhexedrone genomen en vond dit veel te hoog voor een avondje met vrienden of in de kroeg. Ik gebruik nu rond de 20 mg per keer en de laatste halveer ik.
Het enige negatieve vind ik de geur / smaak.
Wat zijn jullie bevindingen met deze research chem?
Ik ben de laatste tijd erg geïnteresseerd geraakt in N-Ethylhexedrone ( Hexen ) en heb het nu een tiental keer gebruikt. Ik lees echter behoorlijk veel negatieve ervaringen over dit goedje en ik vroeg mij af of meer mensen het hier mee eens zijn.
Enkele quotes uit ervaringen:
Well thats exactly it. "Do it again". I have tested this drug on all types of people ranging from the most cautious and responsible drug user to the most reckless and careless drug abuser. To be fair everyone of them was willing to try a research chemical so they were slightly adventurous, but I have seen hexen on both extremes. The most powerful, and notable effect is the feeling of needing more. You can read it all over the internet "if you are feindish dont get this drug", but even if you are the most level-headed and reasonable person you must prepare yourself for this feeling that I think is unique to hexen. Yes all drugs have a level of "i want more", its simply the nature of things that feel good. But there is a different feeling hexen will give you, and I can't put it into words, only tell you how I have seen people deal with it. First timers don't buy more than you are willing to do in one go. Learn how you react to hexen's redose push. I great way to deal with the redose push is to learn about the downsides to hexen that seem to grow exponentially the more you redose.
Naar mijn mening is hexen veel beter te handelen qua redosen dan bijvoorbeeld cocaïne. Op avond waarbij alleen hexen gebruikt wordt red ik het al makkelijk met twee keer doseren en wanneer er alcohol in het spel is een keer of 3 a 4. Met bijvoorbeeld cocaïne gaat dit al snel naar elk kwartier op het eind van de avond.
You sinuses and muces membranes will swell shut. Nasal passageways will be damaged, not permanently, but scabbing will continue to block airflow for an extended period of time
Het is heel ’fluffy’ van stuctuur en heb alleen af en toe op het moment van gebruiken een lichte loopneus. De volgende dag nergens last van. Bij andere poeders kan ik nog dagen last hebben van korsten en een dichte neus.
Sleep will be extraordinarily difficult. Teeth grinding, chewing gum helps. Dehydration, and as a bonus you are not thirsty at all, drinking might even upset your stomach.
Ik heb juist meer dorst als normaal en 2 uur na de laatste dosis kan ik prima slapen.
Wel gebruik ik minder dan wat bij de meeste aangeraden dosissen staat. De eerste keer had ik de common dosage van https://psychonautwiki.org/wiki/N-Ethylhexedrone genomen en vond dit veel te hoog voor een avondje met vrienden of in de kroeg. Ik gebruik nu rond de 20 mg per keer en de laatste halveer ik.
Het enige negatieve vind ik de geur / smaak.
Wat zijn jullie bevindingen met deze research chem?