Me~plantu~isme~moat
Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:Blowen is altijd een goed idee![]()
Ik vind lachgas eigenlijk perfect combineren met elke drug die ik tot nu toe gebruikt heb. Ga ervoor zou ik zeggen![]()
oeww yeahh, ga ik doen

Intoxicated zei:Blowen is altijd een goed idee![]()
Ik vind lachgas eigenlijk perfect combineren met elke drug die ik tot nu toe gebruikt heb. Ga ervoor zou ik zeggen![]()

Me~plantu~isme~moat zei:even tr informatie, ik haal mn de patronen in de O'cool. verkopen ze daar nu ook. voor de belgjes die niet weten waar
shihuandgi zei:kben erg benieuwd nu,
alleen lijkt het redelijk verslavend en serieus ongezond!
![]()
buzzy zei:N2O is helemaal niet ongezond ofzo![]()
Me~plantu~isme~moat zei:buzzy zei:N2O is helemaal niet ongezond ofzo![]()
inderdaad
ik kan me geen drugs bedenken die gezonder is dan lachgas
shihuandgi zei:Me~plantu~isme~moat zei:buzzy zei:N2O is helemaal niet ongezond ofzo![]()
inderdaad
ik kan me geen drugs bedenken die gezonder is dan lachgas
jawel, spacecake!!![]()
Merengue zei:Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen...
Merengue zei:Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen...
shihuandgi zei:ben al alle winkels afgegaan, kvind nergens zo'n slagroomspuit,
Me~plantu~isme~moat zei:shihuandgi zei:ben al alle winkels afgegaan, kvind nergens zo'n slagroomspuit,
macro ook?
Me~plantu~isme~moat zei:Merengue zei:Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen...
ik was extreem verkouden bij mn 2de keer lachgas(+- 15 patronen)
en kijk, ik leef nog hoor. sigaretten roken is zelf gevaarlijkr.
en lachen is gezond
caatje zei:Wat dacht je van bij de blokker??? Of van die fietspompjes op patronen???
DarkScope zei:Me~plantu~isme~moat zei:Merengue zei:Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen...
ik was extreem verkouden bij mn 2de keer lachgas(+- 15 patronen)
en kijk, ik leef nog hoor. sigaretten roken is zelf gevaarlijkr.
en lachen is gezond
15 patronen?![]()
wow, jij hebt zkr super hard getript ofniet?

De jongen zei:Hier in leuven heb ik er een gekocht in een winkel met veel kookspullen.
Iemand al nadelige gevolgen van lachgas gemerkt?? Buiten de geestelijke verslaving dan?