N2O Nitrous Oxide

Brasco

Experimenterende gebruiker
Weet iemand of je zo'n slagroomspuit ook in een blokker in Amsterdam kan kopen ? Woon zelf in Lelystad, dus dan ga ik daar wel langs voor zo'n spuit+patronen :grin:

shihuandgi

Belezen gebruiker
Me~plantu~isme~moat zei:
even tr informatie, ik haal mn de patronen in de O'cool. verkopen ze daar nu ook. voor de belgjes die niet weten waar

kben erg benieuwd nu,

alleen lijkt het redelijk verslavend en serieus ongezond!
:)

Play_bunny

Wijs gebruiker
shihuandgi zei:
kben erg benieuwd nu,

alleen lijkt het redelijk verslavend en serieus ongezond!
:)

Elke drugs die je gebruikt is serieus ongezond.
Ik heb zelf niet het idee dat dit verslavend is ofzo. Het is in mijn ogen leuk om een keer te doen op een avond met vrienden, maar elke avond niet.

Merengue

Newbie
Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen...

shihuandgi

Belezen gebruiker
Merengue zei:
Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen...

jep, daarmee dat ik zei en dacht dat het heel verslavend en gevaarljik is!

met dat te lezen:)

nu twijfel ik nog zelfs:tongueout:

Merengue

Newbie
nou ja het lijkt me als je je kop erbij houdt dat je best wel eens aan zo'n ballonnetje kunt zitten. Maar dat moet je dan niet doen als je verkouden bent. En je snapt zelf wel als je alleen maar aan je volgende lachgas tripje kunt denken dat het verstandig is dat je er een tijdje vanaf moet blijven. Maar dat is met elke drug toch zo??

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
Merengue zei:

ik was extreem verkouden bij mn 2de keer lachgas(+- 15 patronen)
en kijk, ik leef nog hoor. sigaretten roken is zelf gevaarlijkr.

en lachen is gezond

space scientist

Wijs gebruiker
ik hem mijn patronen bij de marskramer gehaalt, maar je kan ze ook halen bij de blokker en dergelijke zaken. Gewoon vragen aan een medewerker want ze staan altijd achter slot( hier dan)

alleen nu heb ik even geen slagroomspuit meer :( morgen ff een nieuwe halen :grin: )

snoepje

Newbie
hallo allemaal ,

Die slagroomspuiten is een overschot aan in bijna alle kringloopwinkels bij mij in de buurt misschien bij jullie ook? Ik heb er 2 uit oma's tijd voor een euro per stuk . zaten zelfs nog patronen bij van toen :flushed: . die deden het nog prima haha.

J0rrit

Badass junkie
Me~plantu~isme~moat zei:
Merengue zei:

en lachen is gezond

15 patronen? :openmouth:

wow, jij hebt zkr super hard getript ofniet?

shihuandgi

Belezen gebruiker
ben naar een bakkerijspeciaalzaak geweest,

heb gevraagd naar herlaadbare slagroomspuiten, op gas met patronen,

ze bekeek me alsof ik compleet gestoord was , en zei da ze er nog nooit van gehoord had, en liet me spuitzakken zien,

heb dan maar een uitvlucht gezocht, en ben het afgetrapt,

mr dammn, ik MOET EN ZAL die patronen vinde!!!!!!

shihuandgi

Belezen gebruiker
caatje zei:
Wat dacht je van bij de blokker??? Of van die fietspompjes op patronen???

fietspompjes????? goed idee thx,

maar bij de blokker hebbe ze da ni! kzen al naar 3 blokkers geweest in de omliggende steden, zal wel iets voor holland alleen zijn:tongueout:

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
Merengue zei:

en lachen is gezond

15 patronen? :openmouth:

wow, jij hebt zkr super hard getript ofniet?

al 2 keer gelachgast, en iedere keer een hele doos van 50 patronen erdoor. 1ste keer waren we met een stuk of 7 en 2de keer met 4. bwoa, verspreid over de namiddag, hard getript.. weetniet ofje het zo mag noemen. was wel met op de grond vallen, geluid vervormen, een luid gezoem horen, omgeving zien vormen, tegen de grond geduwt voelen.. bwoa mss wel een klein beetje getript :mrgreen:

shihuandgi

Belezen gebruiker
ok, ben bij de makro geweest, en idd ze hebben het daar,

maar ik heb constant ruzie gehad in die winkel met mijn ouders, zij wilden die spuit niet betalen en die patronen, en ik had geen geld bij,..

weeral nix :(

De jongen

Bewuste gebruiker
Hier in leuven heb ik er een gekocht in een winkel met veel kookspullen.
Iemand al nadelige gevolgen van lachgas gemerkt?? Buiten de geestelijke verslaving dan?

De jongen

Bewuste gebruiker
Naar het schijnt kan je visioenen krijgen wanneer je twee laggaspatronen gebruikt in een ballon.....Een zeer entheogene ervaring..??
Iemand al geprobeerd.
En kan je zomaar 2 patronen in je spuitfles knalle?? Wil em niet echt kapot maken eigelijk :)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
De jongen zei:
Hier in leuven heb ik er een gekocht in een winkel met veel kookspullen.
Iemand al nadelige gevolgen van lachgas gemerkt?? Buiten de geestelijke verslaving dan?

Als je het vaak achter elkaar doet kun je last van hoofdpijn krijgen. Ik had al lichte hoofdpijn na 2 a 3x achter elkaar (2 patronen). Verder geen negatieve effecten.

Je kunt de patronen na elkaar in de ballon doen, dan hoef je er niet twee tegelijkertijd in de spuit te doen.

't Is echt een leuke trippy ervaring vind ik, maar zo kort dat je er weinig aan hebt behalve dat het gevoel fijn is.

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ik heb samen met mn beste vriend (qoqaine ook hier vant forum)
een feestballon van de feestneus van een meter doorsnede gevuld met lachgas een tijdje terug. Voor beide deze ballon gevuld met 10 patronen achter elkaar de man :grin:

Dit was de top grinnik... je gaat vaak na een patroon of 2/ 3 out (we hebben het gefilmd) en naar je gevoeld ben je dan voor 10 a 5 min helemaal in je droomwereld. Als je dit terug ziet op de film is het een seconde of 8 haha :tongueout:

Lollig spul inderdaad! binnen kort maar weer eens doen :wave:

RaDKiLL

Newbie
Nou als ik dit allemaal zo lees komt ineens weer een hele slechte herinnering naar boven.

Zo'n 20 jaar geleden mijn ellepijp gebroken open botbreuk) na een vechtparty op school.
Enfin, in eerste instantie hebben ze de breuk toch proberen te "zetten".
Gilde het werkelijk uit van de pijp als 15jarig jochie.
Vervolgens gipsen en foto's maken om te kijken of hij goed stond.
Bleek van niet dus nogmaals zetten. Kreeg toen lachgas toegedient. Scheet gekleurde peuken man. Ik hoorde inderdaad allemaal robotstemmen, en alles was wazig. Ik weet nog dat er een zilveren klok hing daar in de gipskamer.
Mijn moeder was er toendertijd ook bij en ze zag tijdens mijn roes een stukje gips in mijn navel wat ze er uit probeerde te halen met haar vingen. Nu is mijn navel supergevoelig en ik vind het het kloterigste gevoel wat er is. TOEN OOK!
Ik flipte werkelijk helemaal de pan uit en kwam zo in een enorme angstige omgeving terecht, Ze hebben me uiteindelijk met 3 man moeten kalmeren.
Nu komt het vervelende. De foto wees bij de tweede keer dat hij redelijk was gezet (vond de ASSISTENT). Hij zei dat het wel verder zou rechtgroeien Een week later moest ik terugkomen voor controle en toen de arts de foto's zag schrok hij zich rot.
Puntje bij paaltje moest ik opnieuw aan de lachgas omdat ze mijn arm opnieuw moesten breken. WEER zo'n enorme angstige roes.
Vrij snel daarna hebben ze het kapje van mijn neus gehaald en ben ik uiteindelijk geopereerd (plaat op mijn arm om het bot bijeen te houden).

Deze ervaring is nu ruim 20 jaar geleden en ik herinner het me als de dag van gisteren.
Nooit, maar dan ook nooit wil ik dit ooit nog eens meemaken.
Moet zeggen dat die verhalen die ik hier allemaal lees me wel een vreemd gevoel geven. :openmouth:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Poeh RaDKiLL wat een vervelende ervaring. Klinkt alsof men je in het ziekenhuis niet goed voorbereid had. Sowieso is deze situatie niet te vergelijken met gebruik voor je plezier. Kan me wel voorstellen dat je niet snel lachgas zult proberen, maar voor de meeste mensen is het een zeer prettige ervaring :)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klinkt cker als een nare ervaring..

Maargoed, ik zal mijn ma toch eens vragen waar de oude slagroomspuit is gebleven :rolleyes:

MAX

Experimenterende gebruiker
Net slagroom patronen gehaald van het merk Slimresto
inhoud 10 cm3 (8gr) pure stikstofdioxide (N2O) meteen even geprobeerd maar voel er niet veel van WAT DOE IK VERKEERD ? En zijn dit wel de goede patronen ?

Bovenaan