N2O Nitrous Oxide

Mac...

Badass junkie
Ja maar de Makro is een groothandel, vandaar dat de prijs een stuk lager ligt en je kunt alleen bij de Makro inkopen doen mits je een klantenkaart hebt die je (officieel) alleen kan krijgen mits je bent ingeschreven bij de kvk (=kamer van koophandel)

Gelukkig heb ik een eigen bedrijf. :tongueout:

Psykaholik

Wijs gebruiker
zakkie zei:
Sweet_Shadow zei:
Bij de Makro (groothandel); 50 patronen voor €10,40.

da's niet veel, bij ons (in belgie) betaal je bij de blokker al rap €20
In belgie hebben ze geen makro, maar nederland is niet ver natuurlijk :wink:
nee maar in belgie hebben ze wel groothandels voor keukenmateriaal
60 patronen 16 of 17eur waar ik het haal
moet er echt nog eens gaan bijhalen he is al ff geleden

westergas

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Ja maar de Makro is een groothandel, vandaar dat de prijs een stuk lager ligt en je kunt alleen bij de Makro inkopen doen mits je een klantenkaart hebt die je (officieel) alleen kan krijgen mits je bent ingeschreven bij de kvk (=kamer van koophandel)

Gelukkig heb ik een eigen bedrijf. :tongueout:

Heb je zo'n "horeca" card nodig of kan dat ook met een gewone pas?

westergas

Belezen gebruiker
Nou net terug van de Makro. 100 van die patronen voor 20 eurie...beter !!! :mrgreen: :grin:

Wat een vreselijk vette flash krijg je van dit spul zeg! Ik vond poppers al een aardige rush geven maar dit is echt poppers voor gevorderden :hearteyes:

Zelf vind ik het net of je in een ijzeren wereld beland, het geluid is van staal en het lijkt alsof je met je hoofd in een blik zit waar iemand met een stokje op tikt. Je bent aan het bellen maar alle GSM straling door je hoofd zijn miljoenen ijzeren naaldjes. Je ledematen worden van aluminium folie en voelen slap aan. Ja echt heel goed.....vooral het geluid is top :P

Qocaïne

Badass junkie
heb laatst een grote ballon bij de feestneus gekocht.. met tien patronen gevuld en ingenomen....

..
..
.
.....
.......
.........
............ :openmouth:

damn... echt ziek!! Vriend van me hield de ballon vast wanneer ik weg zwakte.. heb het opgenomen.. ik zie er nie uit! LoL.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:
heb laatst een grote ballon bij de feestneus gekocht.. met tien patronen gevuld en ingenomen....

..
..
.
.....
.......
.........
............ :openmouth:

damn... echt ziek!! Vriend van me hield de ballon vast wanneer ik weg zwakte.. heb het opgenomen.. ik zie er nie uit! LoL.

Beetje overdreven!? :wink:
Heb je een slagroomspuit nu? Niet te enthousiast worden he :P

dopetester

Experimenterende gebruiker
Heb net wat opzoekingswerk verricht en naar het schijnt zijn er 2 verschillende N2O's ,nl.één voor voeding en medische doeleinden en die voor motoren.Die laatste is schadelijk en niet aan te raden voor het menselijk lichaam omdat deze zwavel bevat.
Heb lachgas nog niet geprobeert maar ga binnenkort zeker eens naar de makro om een spuit en patroontjes.

Have fun but not too much... :openmouth: :cry:

Kimpe88

Newbie
lachgas

weet er soms iemand waar je in België goedkoop slagroompatronen kan kopen??? Ik heb een spuitbus, maar nog geen patronen...

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Re: lachgas

Kimpe88 zei:
weet er soms iemand waar je in België goedkoop slagroompatronen kan kopen??? Ik heb een spuitbus, maar nog geen patronen...
Als je ff naar Nederland rijdt,dan kan je bij de makro voor rond de 10 euro 50 patronen krijgen en anders blokker,maar ik weet niet of jullie dat hebben in België

Kimpe88

Newbie
Hallo, mijn slagroomspuit is kapot. Weet er soms iemand waar je zo een slagroomspuit kan kopen in België???

lot

Badass junkie

Trip Unit zei:
Kimpe88 zei:
Als je ff naar Nederland rijdt,dan kan je bij de makro voor rond de 10 euro 50 patronen krijgen en anders blokker,maar ik weet niet of jullie dat hebben in België

bij de makro moet je een pasje hebben.. dat je een eigen bedrijf hebt anders kom je nog niet ver..
dus je zal naar de blokker moeten

Trip Unit

Bewuste gebruiker

lot zei:
Trip Unit zei:
Kimpe88 zei:

bij de makro moet je een pasje hebben.. dat je een eigen bedrijf hebt anders kom je nog niet ver..
dus je zal naar de blokker moeten
Tenzij hij of zij een pas heeft :wink:

Drazzic

Bewuste gebruiker
pff mijn broer was net in de Makro ik bellen dat ze dat meenemen kunnen ze het niet vinden zijn ze alweer terug. Nou ja misschien zelf maar eens kijken daar.

caatje

Badass junkie
Drazzic zei:
pff mijn broer was net in de Makro ik bellen dat ze dat meenemen kunnen ze het niet vinden zijn ze alweer terug. Nou ja misschien zelf maar eens kijken daar.

Ze waren niet zo slim om ff te vragen aan een medewerker?

Drazzic

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Drazzic zei:

Ze waren niet zo slim om ff te vragen aan een medewerker?

Jawel maar die wist het ook niet. Maar ik denk dat ze om lachgas patronen hebben gevraagd en niet om slagroompatronen misschien dat ie het daarom niet wist. Heb hem nog niet gezien maar zal er dan zelf nog heen moeten wou het dit weekendje wel weer eens doen.

J0rrit

Badass junkie
ik heb ook net paar keer lacggas gedaan, ongeveer 2 patronen tegelijk geinhaleerd steeds, ik vind het ram trippend, alle geluiden zijn trippend en je krijgt zon vol bonkend gevoel.

Maar ik dacht dat je ook kon gaan hallucineren ervan en kleuren zien? Maar dat kan toch niet ofwel want heb al verschillende keren 2 gedaan, ga wel super hard maar nie hallucineren.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Je kan je er wel van halucineren,maar zelf nog niet meegemaakt eigenlijk...

DOSERING EN WERKING

Al snel na het inhaleren merk je gedurende enkele minuten een sterk roeseffect waarbij wat je hoort, ziet en voelt, in elkaar overloopt. Je voelt je high, soms trip je. Gevoelens en gedachten die je je anders niet bewust bent, komen in je op. Je kunt soms dingen zien of horen die er niet zijn (hallucineren). Meestal voel je je onder invloed van lachgas opgewekt. Je kunt je echter ook onrustig of angstig voelen, zoals in een nachtmerrie. Sommigen reageren erg sterk op lachgas.

http://www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html

Drazzic

Bewuste gebruiker
aha ok.. trouwens vandaag zelf naar de makro gegaan.. nou de slagruimspuit gevonden a 30 euro die zelfde die paar pagina's terug staat. Daarlangs zouden de slagroom patronen staan... ja hoor uitverkocht :( maar een maat had er misschien nog 20 maarja wou eigelijk 100 stuks kopen voor vanavond maar goed..

dus patroon er opduwen... dan loopt het gelijk in de spuit? en dan kan je net zoals je slagroom spuit de ballon vullen met lachgas?

klopt dat... vanavond iig proberen..

Drazzic

Bewuste gebruiker
Hmm hij had wel patronen alleen deze werden niet doorboort.. het leek dat ze te klein waren... hoe kan dit? Zijn ze in de loop der tijd beetje vergroot ofzo.. want deze had ie al ff.

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
even vraagje over n20.
kan je ook gewoon een paar slagroombussen bij bv. de aldi kopen en dan gwn niet schudden en de gas die eruit komt inhaleren (in een balon, of rechtstreeks). en ja, in die spuitbussen zit er ook N20, zelf gecheckt :)

fungus

Experimenterende gebruiker
me plantu, ik weet het nie zeker maar ik vermoed dat zo'n slagroombusjes een stuk duurder zijn dan wanneer je patroontjes gebruikt, als dat al lukt. Ge moe sjanse in me zukntwuk!
Verder, voor de geinteresseerden: In de makro bij Gent moet je in rayon 9 B zijn, maar inderdaad soms uitverkocht. Als je geen pasje hebt voor de Makro kan ik eventueel hetmijne uitlenen. Tis ondertussen wel iets van 14 euro geworden voor 50 patroontjes.
Nooit gedacht dat ik op mijn leeftijd nog zo tevreden kon zijn met een ballonnetje :grin:

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik dacht 2 patronen. Maar sommige maken ook gewoon van 1 patroon een ballon. Gewoon zelf kijken. Als je 2 doet gewoon in en uitademen in de ballon je merkt dan zelf wel of het te veel is of niet. Dus dan niet heel die ballon ineens opmaken.

Maar ik ga vrijdag ff andere patronen halen die van de Makro zelf hopelijk passen die wel. Die andere van mij passen ook wel alleen ze worden niet "doorboort" door het pinnetje in mijn slagroomspuit dus het gas komt er helemaal niet uit.. meer mensen hier last van?

misschien dat het aan mijn slagroomspuit ligt. Kan misschien iemand een foto maken van mij hoe het er bij hun precies uitziet.

Bloob

Newbie
ok, ik wist dus totaal nog niets van dit soort "drug"

ik wil da zo hard eens proberen :hearteyes:

Ik heb zelf het geluk, dat hier een kilometertje verder, eenwinkel voor spullen voor bakkerijen is ! :openmouth:

zou ik da daar kunne vinde? denk t wel nie ? :confused:

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
Bloob zei:
ok, ik wist dus totaal nog niets van dit soort "drug"

ik wil da zo hard eens proberen :hearteyes:

Ik heb zelf het geluk, dat hier een kilometertje verder, eenwinkel voor spullen voor bakkerijen is ! :openmouth:

zou ik da daar kunne vinde? denk t wel nie ? :confused:

het antwoord vind je en die winkel :wink:

frapannn

Bewuste gebruiker
Ik had ergens gelezen dat je van lachgas angstig kunt worden, heeft iemand dit al ervaren????
Ik wil het wel eens proberen, maar ik weet niet zeker.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
frapannn zei:
Ik had ergens gelezen dat je van lachgas angstig kunt worden, heeft iemand dit al ervaren????
Heb het al redelijk vaak gedaan,maar kan nergens een angst in me vinden,maar misschien als je nog nooit "drugs" hebt gedaan,dan kan ik me wel inbeelden dat het gevoel beangstigend kan zijn.

frapannn

Bewuste gebruiker
Trip Unit zei:
frapannn zei:
Heb het al redelijk vaak gedaan,maar kan nergens een angst in me vinden,maar misschien als je nog nooit "drugs" hebt gedaan,dan kan ik me wel inbeelden dat het gevoel beangstigend kan zijn.

Ja drugs heb ik al gedaan maar geen hard drugs
Ik rook elke dag jointjes, drink af en toe en heel soms pak ik wel eens paar kalmeringsmiddelen.
Voor de rest heb ik geen ervaring met drugs.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Die slagroomspuit raakt wel flink bevroren altijd bij ons dat ie het dan gewoon niet meer doet omdat ie te koud is.

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
yuww iedereen..
morgen is gaan we dus met 4n de grapjas uithangen met lachgas.
heb spuitbus en patronen. nog ballonen en nog meer patronen.
is het een goed idee om het te combineren met wiet?
er gaat dus zeker wiet zijn en die gaan we waarschijnelijk niet weigeren.
duss.. als wij nu knetter die balonnen gaan inhaleren, is dat éen goed idee of beter niet?

Intoxicated

Wijs gebruiker
Blowen is altijd een goed idee :grin:
Ik vind lachgas eigenlijk perfect combineren met elke drug die ik tot nu toe gebruikt heb. Ga ervoor zou ik zeggen :wave:

Bovenaan