N2O Nitrous Oxide

RedBull

Newbie
Ooit eens ergens (ik geloof Gamma) een fietspompje gekocht die werkte op zo'n drukpatroon.
Hoef je niet een slagroomspuit aan te schaffen :grin:

Mac...

Badass junkie
Nja de roes die je krijgt van lachgas is niet zo lang, minuutje of 3. Maar als je meer pakt, kun je er een beetje in blijven zitten.

Let wel op, je kan er mega-koppijn van krijgen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
eum vraagje ben juist zo een spuit gaan halen en 60 patronen :smoke: :smoke: :smoke:
maar hoe moet je het tegoei doen.
je spuit het gas in een ballon en je ademt alles in 1 keer in adem inhouden en terug in de ballon blazen dan, maar mag je dan als je het terug in de ballon hebt geblazen een paar keer gewoon adem halen en dan da terug inademen of geen adempauze nemen ?????????

spacekonijn

Badass junkie
je ademt zoveel in als je kan ( niet overdrijven ) , je houd t ffkes in je longen dan blaas je het terug in de ballon en dan inhaleer je het nog een keertje.
als je 2 ballonen neemt kun je het beste ff schone lucht inademen voordat je aan de 2e begint.

Psykaholik

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
je ademt zoveel in als je kan ( niet overdrijven ) , je houd t ffkes in je longen dan blaas je het terug in de ballon en dan inhaleer je het nog een keertje.
als je 2 ballonen neemt kun je het beste ff schone lucht inademen voordat je aan de 2e begint.
k
direct eens tegoei proberen
derstrak was raar zweefgevoel en heel licht in mijne kop ma nie da ik aarig zag ofzo :stoned: :stoned:

Psykaholik

Wijs gebruiker
heb nog eens een vraagje voor de mensen die dit al gedaan hebben !!!!!
is het echt da het ook visueel word want heb het juist nog eens gedaan wel ma 1 vulling en het enige wa ik heb is da ik me met het kleinste dingetje een breuk lacht eig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
moet ik hiervoor meer pakken of is het gewoon zever da het visueel is :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Psykaholik

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Hmm, pak maar 'es meer balonnen :P
Dan ga je alles wat korreliger zien.
heb nog altijd niks van verandering van zicht gemerkt eig!!
maar moet wel zeggen is JAAP :grin: :grin: :grin:
heb juist zo 1.5 vulling gedaan geluid was echt heel raar juist of ge een ruimteschip ofzo iets rond uwe kop had vliegen :openmouth: :openmouth: :openmouth: :mrgreen: :mrgreen: was toch in ieder geval een zeer raar geluid en jah lachen tegen de sterren op he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie
gister weer gedaan.

ik had echt iets vets, ik was echt iets wat k nog nooit had ervaren een soort 3 delig mannetje , die steeds knipperde en ik zwaaide met mn armen heen en weer op de knipper ( zonder dat k het doorhad)

snap jij t? :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
Krijg ook altijd een bepaalde zoem te horen, vet lachen!! Mijn beeld vervaagt tevens ook wel behoorlijk. Groot nadeel vind ik is dat als je ff gestoord wordt je ook meteen helemaal eruit bent. Maar is wel vet om ff een paar minuten je remmen los te gooien.

Psykaholik

Wijs gebruiker
heb nog eens een vraagje is dit schadelijk eig?????
of is dit ook met dit gas dat er duizende hersencellen in ene keer afsterven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nie da ik nog wa vergeetachtigeer ga worden tis zo al erg genoeg :P :P

matthijs

Badass junkie
schranziewanzie zei:
heb nog eens een vraagje is dit schadelijk eig?????
of is dit ook met dit gas dat er duizende hersencellen in ene keer afsterven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nie da ik nog wa vergeetachtigeer ga worden tis zo al erg genoeg :P :P

er sterven per seconden al duizenden hersencellen af. Denk niet dat dit uitmaakt.

Wortel

Bewuste gebruiker
Aquilta zei:
Die patronen zijn echt niet zo duur. 1 euro per patroon vind ik echt te duur. per 50 stuks (6.50) en dat is nog aan de dure kant. Bij de sligro kan je bij kookspullen de spuit kopen voor 30 euro en de patronen voor 6,50

Wat foto's van de patronen en slagroom spuit.

je zet de balon op de spuit en je vult een patroon in de fles. Dan het gas in de ballon spuiten en je hebt een ballon vol met lachgas.

Je ademt alles in 1x in en dan weer terug in de balon blazen. Doe dit zoveel je kunt. Om een gegeven moment kan je niet meer en dan ben je in hogere sferen. Je hebt aan 1 balon en 1 patroon meer dan genoeg. Wil je bewusteloos raken probeer het dan met twee balonnen.
Toen ik deze foto`s zag dacht ik het volgende: WTF, heb er een thuis op zolder :grin: Met iets van 20 patronen. Ik zoeken en ja hoor BINGO :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
slipperman zei:
Aquilta zei:
Die patronen zijn echt niet zo duur. 1 euro per patroon vind ik echt te duur. per 50 stuks (6.50) en dat is nog aan de dure kant. Bij de sligro kan je bij kookspullen de spuit kopen voor 30 euro en de patronen voor 6,50

Wat foto's van de patronen en slagroom spuit.

je zet de balon op de spuit en je vult een patroon in de fles. Dan het gas in de ballon spuiten en je hebt een ballon vol met lachgas.

Je ademt alles in 1x in en dan weer terug in de balon blazen. Doe dit zoveel je kunt. Om een gegeven moment kan je niet meer en dan ben je in hogere sferen. Je hebt aan 1 balon en 1 patroon meer dan genoeg. Wil je bewusteloos raken probeer het dan met twee balonnen.
Toen ik deze foto`s zag dacht ik het volgende: WTF, heb er een thuis op zolder :grin: Met iets van 20 patronen. Ik zoeken en ja hoor BINGO :grin:
feest verzekerd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wortel

Bewuste gebruiker
Lagen bij de "rommelmarkt" spullen. (Jaar of 6 -8 geleden ging ons ma regelmatig op rommelmarkt onze zooi verkopen. Daar ligt ie gewoon tussen (nieuw). Wel oud maar nooit gebruikt.

Psykaholik

Wijs gebruiker
slipperman zei:
Lagen bij de "rommelmarkt" spullen. (Jaar of 6 -8 geleden ging ons ma regelmatig op rommelmarkt onze zooi verkopen. Daar ligt ie gewoon tussen (nieuw). Wel oud maar nooit gebruikt.
dan zou ik maar eens rap een ballonnetje sleuren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mijn patronen zijn helaas op maar ga dit weekend terug een lading bijhalen

Wortel

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
slipperman zei:
Hoeveel is zo`n patroon eigenlijk waard? :rolleyes:

Psykaholik

Wijs gebruiker
slipperman zei:
schranziewanzie zei:
slipperman zei:
Hoeveel is zo`n patroon eigenlijk waard? :rolleyes:
waar ik het haal kost het voor 60 patronen 17 eur

Wortel

Bewuste gebruiker
Oow das best goedkoop, heb je nog tips voor de eerste keer? Waarmee ik uit moet kijken ofzo.

Psykaholik

Wijs gebruiker
slipperman zei:
Oow das best goedkoop, heb je nog tips voor de eerste keer? Waarmee ik uit moet kijken ofzo.
geen tips
just enjoy :wink: :wink: :wink:
1ste keer zal wss wel nie echt lukken.
was bij mij toch het geval en denk nie da er echt een gevaar aan is waar je mee moet uitkijken
ah ja toch 1 tip doe het een paar keer kort achter mekaar dan word het effect echt fijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zakkie

Experimenterende gebruiker
ik heb ooit eens op een fuif zo'n ballon gekocht.
ik vond dit wel chill, kzou het graag nog eens doen.
maar kheb daar een vraag over
om het gas in de ballon te doen, heb je daar echt een slagroomspuit voor nodig of kan het ook anders?

Psykaholik

Wijs gebruiker
zakkie zei:
ik heb ooit eens op een fuif zo'n ballon gekocht.
ik vond dit wel chill, kzou het graag nog eens doen.
maar kheb daar een vraag over
om het gas in de ballon te doen, heb je daar echt een slagroomspuit voor nodig of kan het ook anders?
zou nie weten hoe ge het anders in de ballon krijgt
mss is er nog een ander apperaat op gas met wa da zou gaan
maar je hebt allezins iets nodig
ikzelf heb een slagroomspuit

zakkie

slagroomspuit

thehe in mei is het moederdag. Zal voor mijn "ma" een slagroomspuit kopen :P

zakkie

N2O

Sweet_Shadow, waar heb je de patronen gekocht en hoeveel heb je ervoor betaald?

zakkie

Sweet_Shadow zei:
Bij de Makro (groothandel); 50 patronen voor €10,40.

da's niet veel, bij ons (in belgie) betaal je bij de blokker al rap €20
In belgie hebben ze geen makro, maar nederland is niet ver natuurlijk :wink:

Bovenaan