Hopelijk houd het aan !
Komt goed!
Na een weekje komt meestal de positieve energie in vlagen.
Naarmate je structureel leeft en goed eet en drinkt word die energie standvastig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hopelijk houd het aan !
Komt goed! Het ´ergste´ is achter de rug lijkt me✌, tuurlijk kan er een dagje komen dat het even wat minder gaat, maar dat ga je wss ook beter kunnen trekken en relativeren omdat je helder in je hoofd zit...Hopelijk houd het aan !
Om 7u ´s ochtends zou ik altijd een dipje hebben🤣🤣🤣, ik blijf gewoon koffie slurpen tot het dipje oplost als room in de soep. Mijn ontbijt is altijd koffie,sigaretten en gembershotje. Eten in de ochtend, nooit voorstander van geweest🙂 Jij bedankt om alles up-to-date te houden, fijne dag👋Yo is dag 7 nu zeker ? Ben er niet meer zo bezig mee alweer 7 u uit bed koffie sigaret dan koffie en boterham heb wel eventjes een dipje gehad plots vermoeid was ook plots weer over het gaat goed ik doe verder bedankt voor de steun hier 👌🙏
8u30 uit bed alweer een mooie dag we gaan dervoor !
Yo boys vandaag eerste dag gewerkt het was goed druk en ik kon het mentaal aan meer zelfs ik amuseerde mij bijna 😝 ook bericht van de advocaat gehad dat als mijn speeksel analyse minder dan 10nh/ml bevat dat het zou kunnen dat ik niet voor de rechter moet verschijnen hopelijk ontwijk ik de kogel maar ik was natuurlijk een zware gebruiker dus ik reken niet erop .. vrijdag mijn rijbewijsje terughalen en dan mijn verstand gebruiken van nu af aan we gaan eens 16 jaar nichter door het leven gaan
Een goede dag , maar de stress van het werk sluipt alweer naar binnen hopelijk houd ik het vol ik sta nog altijd zeer zwaar achter mijn beslissing en wil ook niet terug naar het blowen enzo mss moet ik ook nog een drastische ommezwaai maken ivm het werk ik weet het niet zie het wel
Goed voor jezelf zorgen. En goed je grenzen aangeven en bewaken. Dat kan alleen jij 💪🏻💪🏻 Als je je werk wel leuk vind en je collega's ook is het misschien een idee om met je baas te gaan zitten en kijken of er andere mogelijkheden zijn?Ik wacht het nog af tot het verlof na 13 zal het wel hard zijn om te breken met mijn werk maar als blijkt dat mijn werk de verslaving heeft helpen in stand houden ga ik het doen
Geen ja maar 😌 En niet wijzen naar mensen/werk om je heen.Ja maar vroeger kon ik de stress zogezegd aan omdat ik na het werk mijn blowtje had en toen viel dat allemaal van mij af en kon het me niks schelen , paar collegas zijn het probleem als ze moeten werken ist altijd zuchten en blazen en de goeie collegas mogen het altijd oplosse
Waaronder ikzelf , 1 dezer dagen zal er eens goed verschoten worden want zo ga ik het nie blijven doen en geloof mij als ik in een ster ben dan zal iedereen het weten ceo of niet
Ik vind mijn mentaal welzijn wel net even belangrijker dan een dik loon, ik ga liever zo stressvrij en zorgeloos mogelijk door het leven en met wat minder geld dan elke dag mezelf van binnenuit op te vreten. Zonder inkomen vallen is natuurlijk ook geen optie, je kan rustig iets anders zoeken voor jezelf terwijl je dit werk pas opgeeft als er een beter alternatief is. Veel succes ermee alvast!Doe het al 13 jaar de tijd van voldoening uithalen is weg ik zit er serieus over te denken , maar ik heb na al die jaren natuurlijk een dik loon dus dat smijt je zomaar niet weg . Natuurlijk is geld niet alles maar wel belangerijk . Ik weet het niet zie wel ik hoop dat er rust wederkeert in mijn hoofd en dat ik het van mij af kan zetten . Wrm trek ik het mij zo aan ik weet het niet …
Het is god handen nu wat passend is word de straf.Blijf me wel afvragen wat mijn straf gaat worden word er soms gek van
Denk er niet aan, haalt niks uit. Hier heb je geen controle over... dus je kan kiezen..., of je maakt je elke dag zorgen over wat komen gaat, of je bekijkt het op de dag wanneer het komt. Ik hoop vooral voor jou op het allerbeste en een zo laag mogelijke of best geen straf.Blijf me wel afvragen wat mijn straf gaat worden word er soms gek van