Na de eerste lijn braken!

DAVID0FF

Experimenterende gebruiker
Hey de laatste tijd wanneer ik een lijn neem (de eerste van de avond) begin ik enorm te kokhalzen en soms zelfs een beetje te braken, dit houd zo 4-5 minuten aan tot de roes opkomt. Vanaf dan heb ik het niet meer. ik voel me helemaal niet ziek ofzo, vergelijk het wat met het gevoel wanneers je je vinger diep in je keel steekt.
Vroeger had ik dat helemaal niet, de laatste maanden is het altijd.
Zit er niet echt mee in, maar misschien herkennen jullie het en evt. tips.
:kots:

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ik heb stuk of 6 keer coke gesnoven, telkens < 0.5 gram.

De eerste 5 keer gingen perfect, de laatste keer nam ik de eerste snuif.. en ik kreeg het super warm alsof ik 100 graden werd van binnen uit.. ik ging weg van de kamer naar buiten om af te koelen, en met dat ik wegloop moet ik kotsen. Na het kotsen ging het ietsje beter maar ik ging toch even buiten zitten. 5 minuten later was ik afgekoeld en de rest van de avond was toppie.

Talec

Bewuste gebruiker
braken op de coke, ik heb er zelf geen last van maar een vriend van me heeft dit ook elke keer voor. Meestal ook bij zen eerste lijn. Mss een zwakke maag ofzo?? soms heb ik wel eens last als het goed doorloopt in je keel dat het lijkt alsof je adamsappel volledig verdoofd is, en slikken bijna niet meer gaat ! mega irry maar gaat wel over op den duur

grtz

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Talec zei:
braken op de coke, ik heb er zelf geen last van maar een vriend van me heeft dit ook elke keer voor. Meestal ook bij zen eerste lijn. Mss een zwakke maag ofzo?? soms heb ik wel eens last als het goed doorloopt in je keel dat het lijkt alsof je adamsappel volledig verdoofd is, en slikken bijna niet meer gaat ! mega irry maar gaat wel over op den duur

grtz

IRRI? :tongueout:
Ik vind dat nog wel lache :grin:
Geeft een special gevoel als je slikt of drinkt :openmouth:

Change

Newbie
dat heb ik dus ook .. naja zaterdag was er nergens meer wat pep te vinden , en
tja nuchter da is ook mr niks .. :confused: .. dus gingen we sosse was mijn eerste keer, en ze zeiden nog ;; ' dit is iets heel anders dan pep, niet zo vies, zacht en fijn'

nou lijn binnengedaan en kzeg zo idd,, das ideaal en net op dat moment egt de meeste gore doorhaal diek ooit heb gehad .. en echt ook braken enz, mr kwilde het binnenhoude mrgoed,, twas alles behalve chill .. ^^

xx

Delirium

Badass junkie
PuppiiiEyes zei:
Talec zei:

grtz

IRRI? :tongueout:
Ik vind dat nog wel lache :grin:
Geeft een special gevoel als je slikt of drinkt :openmouth:

Jaaa :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Change zei:
dat heb ik dus ook .. naja zaterdag was er nergens meer wat pep te vinden , en
tja nuchter da is ook mr niks .. :confused: .. dus gingen we sosse was mijn eerste keer, en ze zeiden nog ;; ' dit is iets heel anders dan pep, niet zo vies, zacht en fijn'

nou lijn binnengedaan en kzeg zo idd,, das ideaal en net op dat moment egt de meeste gore doorhaal diek ooit heb gehad .. en echt ook braken enz, mr kwilde het binnenhoude mrgoed,, twas alles behalve chill .. ^^

xx

Ik vind coke ook vele maler viezer dan pep. Goede pep vind ik zelfs bijna lekker... :rolleyes:

Damn ik mis het soms wel een beetje, de lange nachten doorhalen....

Bovenaan