na de X

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
De 2e nacht na xtc gebruik heb ik vaak last van wat schokjes in mijn hoofd, lichtflitsen, en moeilijk stil kunnen liggen in bed. Ik lig dan met mijn ogen dicht te denken over wat ik allemaal heb gedaan. Ik fantaseer dan bijvoorbeeld dat ik ergens bij iemand thuis ben en dat slaat over in zo'n half wakker droom. Je slaapt eigelijk al bijna en je zit in die halve droom. Dan besef ik in één keer dat ik niet bij die vriend thuis ben maar gewoon in mijn eigen bed lig. Als ik dat besef kan ik me een paar seconden niet bewegen en ik kan ook niet mijn ogen opendoen. Het lijkt alsof ik vastgevroren in mijn bed lig. Als ik dan weer 'loskom' zit ik onder het zweet. Heel scary..

Ik heb er alleen last van als ik meer dan 2 blauwe mitsu's bijvoorbeeld neem, en een nachtje slapen oversla. Die volgende nacht slaap ik gewoon goed, maar die nacht dáárna is een hel. Ik weet het nu van mezelf en ik ga ook niet meer zo extreem naar de klote als eerst. Ik heb ook vaak een beetje last van mijn hart en longen door al dat roken. Gelukkig gaat dit altijd weer over na een paar dagen gezond eten en NIET BLOWEN.

vreemde shit vind ik zelf, iemand hier last van?
Ik slik nu bijna nooit meer en blow ook bijna nooit meer (echt maar een paar haaltjes id week).
Wordt je trouwens van alle drugs zo verkracht? Want met MDMA op ga ik hoe-dan-ook kapot, tenzij het er maar 1 is.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=13492&st=0&sk=t&sd=a&hilit=schokjes

En over die 'dromen' zijn al genoeg topics over geweest, zelfs een die jij begonnen bent...
Heb je nu nog niet door dat je gewoon teveel gebruikt???

dat ik teveel heb gebruikt wist ik al hoor :wink: . en ik gebruik al een hele tijd niets meer, dus spreek voorjezelf miss

kiekert

Bewuste gebruiker
pbwebmaster zei:
Miss J zei:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=13492&st=0&sk=t&sd=a&hilit=schokjes

En over die 'dromen' zijn al genoeg topics over geweest, zelfs een die jij begonnen bent...
Heb je nu nog niet door dat je gewoon teveel gebruikt???

dat ik teveel heb gebruikt wist ik al hoor :wink: . en ik gebruik al een hele tijd niets meer, dus spreek voorjezelf miss
Als je al een tijd niets meer gebruikt, waarom open je dan wel wekelijks 3 topics? :rolleyes:

DarCness

Experimenterende gebruiker
Lees Ook een eens de topic Closed eyes visuals .. :wink:

Over de schokjes weet ik niets alleen dat half wakker dromen dat zijn toch echt duidelijk Clesed eyes visuals

TrippyShit

Badass junkie
Dat droom gebeuren waar je het over hebt heb ik ook heel vaak. Meestal als ik ga slapen met xtc op. De dag daarna heb ik het niet zo erg meer. Dat van die schokjes in je hoofd is gewoon een teken dat je serotonine veels te laag/op is. Slecht teken dus. Het duurt ongeveer 2á3 maanden voordat deze weer vol zit. Die schokjes komen doordat je op dat moment zegmaar inslaapt. Serotonine zorgt voor melatonine, de stof die vermoedelijk zorgt voor het inslapen.
Omdat je serotonine op is, is dus ook je melatonine er niet en daardoor krijg je die schokjes in je hoeft. Heb het 1x gehad met een rare piepjes erbij. Waardeloos :P

Teken dat je rustiger aan moet doen!!

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
maar als je xtc een tijdje misbruikt hebt lijkt het me zo dat het langzamer wordt aangemaakt (de serotine)? dus dan zou het langer dan 3 maanden kunnen duren? Maarja die dingen kun je helaas nooit zien of controleren dus ik moet idd een tijd niks gebruiken. Maartoch heb ik na 3 dagen allang geen depressiefe gevoelens meer en dat maakt het weer zo aantrekkelijk om na een maand weer wat te gebruiken, maarja, niet doen dus.

dzN

Belezen gebruiker
pbwebmaster zei:
maar als je xtc een tijdje misbruikt hebt lijkt het me zo dat het langzamer wordt aangemaakt (de serotine)? dus dan zou het langer dan 3 maanden kunnen duren? Maarja die dingen kun je helaas nooit zien of controleren dus ik moet idd een tijd niks gebruiken. Maartoch heb ik na 3 dagen allang geen depressiefe gevoelens meer en dat maakt het weer zo aantrekkelijk om na een maand weer wat te gebruiken, maarja, niet doen dus.

i know your feeling :wink:

:wave:

Bovenaan