pbwebmaster
Bewuste gebruiker
De 2e nacht na xtc gebruik heb ik vaak last van wat schokjes in mijn hoofd, lichtflitsen, en moeilijk stil kunnen liggen in bed. Ik lig dan met mijn ogen dicht te denken over wat ik allemaal heb gedaan. Ik fantaseer dan bijvoorbeeld dat ik ergens bij iemand thuis ben en dat slaat over in zo'n half wakker droom. Je slaapt eigelijk al bijna en je zit in die halve droom. Dan besef ik in één keer dat ik niet bij die vriend thuis ben maar gewoon in mijn eigen bed lig. Als ik dat besef kan ik me een paar seconden niet bewegen en ik kan ook niet mijn ogen opendoen. Het lijkt alsof ik vastgevroren in mijn bed lig. Als ik dan weer 'loskom' zit ik onder het zweet. Heel scary..
Ik heb er alleen last van als ik meer dan 2 blauwe mitsu's bijvoorbeeld neem, en een nachtje slapen oversla. Die volgende nacht slaap ik gewoon goed, maar die nacht dáárna is een hel. Ik weet het nu van mezelf en ik ga ook niet meer zo extreem naar de klote als eerst. Ik heb ook vaak een beetje last van mijn hart en longen door al dat roken. Gelukkig gaat dit altijd weer over na een paar dagen gezond eten en NIET BLOWEN.
vreemde shit vind ik zelf, iemand hier last van?
Ik slik nu bijna nooit meer en blow ook bijna nooit meer (echt maar een paar haaltjes id week).
Wordt je trouwens van alle drugs zo verkracht? Want met MDMA op ga ik hoe-dan-ook kapot, tenzij het er maar 1 is.
Ik heb er alleen last van als ik meer dan 2 blauwe mitsu's bijvoorbeeld neem, en een nachtje slapen oversla. Die volgende nacht slaap ik gewoon goed, maar die nacht dáárna is een hel. Ik weet het nu van mezelf en ik ga ook niet meer zo extreem naar de klote als eerst. Ik heb ook vaak een beetje last van mijn hart en longen door al dat roken. Gelukkig gaat dit altijd weer over na een paar dagen gezond eten en NIET BLOWEN.
vreemde shit vind ik zelf, iemand hier last van?
Ik slik nu bijna nooit meer en blow ook bijna nooit meer (echt maar een paar haaltjes id week).
Wordt je trouwens van alle drugs zo verkracht? Want met MDMA op ga ik hoe-dan-ook kapot, tenzij het er maar 1 is.