Na MDMA?

W.F.L.

Badass junkie
Hallo,

Heb zaterdagavond tot zondagochtend in totaal schat ik zo'n 360-400 mg MDMA genomen. Onvoorstelbaar was dat. Nu, ik had nog maar 1x eerder xtc gehad, maar dat was heel weinig - Het zat in pillen waarvan ik wist dat er meer pep dan xtc in zat, alhoewel dat ik destijds dacht dat het gewoon pep was. Het was heel verschillend, ook al omdat ik besloot die pillen te crushen en te snuiven.. :rolleyes:

Nu goed, die MDMA was allemaal heel leuk enzo, op het einde toe wel verschrikkelijk veel vage hallucinaties, een deel ervan minder aangenaam, vooral in het donker. Ik heb zowiezo al last van hallucinaties sinds ik m'n 2de LSD trip gehad heb dus MDMA was misschien niet zo verstandig maar er is eigenlijk niets veranderd. Toch niet in visuele zin. Nu, ik hallucineer al na een nachtje pep dus dat het met MDMA erger zou zijn had ik ook wel verwacht. Goed, zondagavond naar huis vertrokken, had hallucinaties, vooral zo'n felgekleurd regenboog-achtig insect dat op de muur bewoog, en de planten die buiten in de tuin aan het dansen waren. En dat was geen aangenaam soort dans. Die nacht naar bed gegaan en goed geslapen. Maandagochtend werd ik wakker en ik dacht dat ik meer "sneeuw" in mijn gezichtsveld had dan anders, maar dat is weggegaan.. Voelde mij nog steeds raar. Een vaag gevoel eigenlijk, net alsof ik er niet helemaal bij ben ofzo. Zo'n beetje als je je heel erg moe voelt.. Goed, heb gisterenavond proberen slapen maar ik had angst, man! Ik had zowiezo al schrik van het donker sinds zondag, maar ik zag echt levendig horrortaferelen voor mijn ogen. Die gingen wel makkelijk weg, maar ze keerden ook makkelijk terug, en dan kom je in zo'n idiote denkspiraal.. Ik dacht echt dat ik een paniekaanval ging krijgen en ik moest het licht aandoen. Nou ben ik dan maar in mijn ouders hun kamer gaan slapen en ging het weer, al had ik 2x iets vreemd: Echt alsof je zo weggaat in een veel te levensechte droom, en plots verstijfde ik en hoorde ik van die vage geluidjes in mijn hoofd. :rolleyes: Daarna gewoon kunnen slapen, heb toch 8-9u geslapen denk ik nu maar voel me nog net zoals gisteren. Gisterenavond voelde ik mij normaler dan gisterenmiddag, maar ook vrij angstig. Nu hoop ik dat ik vanavond ga kunnen slapen. Is dit normaal? :confused:

Ik ga wel naar de apotheker vanmiddag, want heb het niet te verstandig aangepakt. Hopelijk gaat het dan rapper voorbij, want die angst is echt wel kut.

Edit: Als ik dat zo lees was ik weer goed op dreef precies. :rolleyes: Niet teveel aandacht aan besteden..

W.F.L.

Badass junkie
Kijk, dat is fijn. :grin: Het kan best wel zijn dat ik overdrijf, ik geloof dat we met z'n 2en 2/3 van een gram (of 1,1) opgemaakt hebben. Hier rekenen ze nochtans 500 mg voor een hele nacht en dat was vroeger zelfs betere MDMA.. :confused: Hoelang houdt die onzin nog aan? :beer:

Bedankt allesinds. :wave:

L

Lid 6909

Gast
gozer, zijn dit geen begintekens van een psychose, ik vind het wel een beetje vreemd.
vooral met al die hallucinaties, hele erge HPPD kan ook pyschotisch zijn. Zoek maar op!

W.F.L.

Badass junkie
Hallo,

Ben er inmiddels weer bovenop. :wink:

Tja, kijk, psychoses.. Ik weet dat ik daar gevoelig aan ben ja. Mijn comedowns zijn dan ook altijd een stuk erger dan de meesten rond mij, maar dat vind ik zelf niet al te erg eigenlijk. Maar je moet echt wel stevig je best doen om een drugs-gerelateerde psychose te krijgen van een keertje een avondje dope. Normaal is het veelvuldig gebruik, slaapgebrek en veel stress. Gezien ik momenteel gewoon thuis zit, en slechts 1x per maand harddrugs gebruik en genoeg slaap zit dat er nog niet aan te komen. Ik heb een jaar met iemand moeten wonen die een psychose gehad heeft. De hele zeik - Paniekaanvallen, paranoia, hallucinaties, stemmen enz. Grappig hoe dat gaat, hij nam nog niet eens harddrugs, gewoon veel drinken, weinig slapen, veel stress en misschien 2 jointjes op een half jaar :grin: - Het ligt ook aan je eigen instelling. Het is iemand die zich al schuldig voelt na een jointje. Schuldig voelen over je gedrag = slecht. Dat keert zich tegen je. Net als stress, verwachtingen, en weet ik het. Drugsgebruik is maar een van de vele oorzaken van zo'n psychose. Voor verslaving/chronisch gebruik ligt dat anders. Maar ik denk niet dat ik met 1x/maand met een problematisch gebruik zit. Dan heb ik het wel over speed. Ik weet zelfs zeker dat dat niet zo is. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Immo zei:
W.F.L. zei:
Tja, kijk, psychoses.. Ik weet dat ik daar gevoelig aan ben ja.

Lijkt me een goede reden om op te passen met al die troep...

Ik pas meestal wel goed op. :wink: Blijf zowiezo al van de hallucinogenen af. En die MDMA was wel heel erg fijn, was een hele ervaring, maar 1x lijkt mij ook weer genoeg. Maar van speed of coke heb ik nog nooit last gehad. :wave:

L

Lid 6909

Gast
MDMA Coke Speed kunnen psychoses ook triggeren na 1 dosis, je hoeft niet veel te gebruiken.

valkuil

W.F.L.

Badass junkie
gNuxx zei:
MDMA Coke Speed kunnen psychoses ook triggeren na 1 dosis, je hoeft niet veel te gebruiken.

valkuil

Gebruik zelf bijna enkel speed, maar heb het al vaak (en langer dan 1 dosis) gebruikt en heb er geen problemen mee. Moest ik daar extreem gevoelig voor zijn en een psychose van krijgen van 1 avond, had ik die inmiddels wel al gehad. :wink: Dan had ik ook het gebruik meteen stopgezet. Als die getriggerd worden na 1 dosis en lang blijft hangen (langer dan een week dus) is er zeker wat mis. Maar daar heb ik dus geen last van.

Bovenaan