Nachten wakker blijven

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Hou je dat puur op 3mmc 3 nachten vol?
3mmc en af en toe etizolam erbij tegen de scherpe randjes en eten en drinken niet te vergeten natuurlijk.

K verleng de dagen/nachten dan in principe, dan ben je plusminus 72 uur wakker en vervolgens slaap ik dan 20 uur aan een stuk. En dan weer opnieuw....(dag/nacht heeft dan ook geen betekenis meer, 21:00 kan dan smorgens vroeg zijn bijv.)
Dat gebeurt me enkel als ik echt diep-diep in bingemodus zit en tbh is er dan weinig meer met me te beginnen. Ben dan totaal onbereikbaar/sociaal afwezig, compleet in mn eigen bubbel gezogen en er zijn maar weinig mensen die dan nog tot me benevelde brein door kunnen dringen.
Oftewel, gezond voor je lichaam is het niet, maar mentaal krijg je ook een optater hoor.

Trippy langkous

Badass junkie
Heb vroeger weleens een nacht doorgehaald om de de avond erop te gaan slapen. De hele dag zitten blowen, tegen de avond sloeg ik alleen nog maar wartaal uit. Vergat ik halverwege een zin wat ik wilde zeggen.

Maar meestal hield ik het om een uur of 12 's middags wel voor gezien. Die afters zijn dan ook helemaal niet leuk meer. Meestal zit er zo'n figuur bij die niet kan stoppen met lullen en alleen maar onzin uitkraamt. De rest zegt amper nog iets. Zelf voel je je ook niet al te best meer. Dan is het hoogtepunt wel geweest wat mij betreft.

Tegenwoordig kap ik er uiterlijk 5-6 uur 's nachts mee, maar meestal eerder, uur of 3. Ben inmiddels ouder dan 30 en ben een halve week van slag na zo'n avond.

Mensen die 2 of meer nachten doorhalen zijn mijns inziens niet goed wijs.
Ik ben dan waarschijnlijk degene die niet kan stoppen met lullen en onzin uitkraamt 😂😅🙈

Ik heb wel een tijd met pep gehad dat ik echt standaard 3-5 nachten doorhaalde, maar dat was samen met een vriend en dan zaten we gewoon in een flow en hadden we op een gegeven moment idd amper meer door hoeveel dagen of nachten we bezig waren. Het enige wat ik toen na een nacht of 3 vaak wel begon te krijgen dat ik nog overal muziek hoorde wat niet echt was. Dat uit alle auto's waar we langsliepen hardcore kwam. Maar ik was me daar dan wel bewust van dat dat niet echt was. Maar verder had ik gelukkig geen rare dingen die ik zag of geloofde ofzo.
Die vriend van me werd wel echt snel achterdochtig en dacht dat dan in elke auto politie zat ofzo. Had hij ook een keer tegen de dealer gezegd die toen niet meer durfde te komen 🙈

Nu samen met m'n huidige vriend of alleen hou ik het wel echt bij max 2 nachten overslaan. De eerste nacht is dan echt gewoon doorhalen en de tweede nacht lukt slapen dan soms wel weer en soms nog niet maar dan gaan we wel gewoon rustig in bed liggen👍

Ik ben wel iemand die geen benzo's gebruikt na drugsgebruik om te slapen. En ik hou dus liever m'n normale slaapritme aan door iets langer wakker te blijven dan dat ik overdag ga slapen. Want net als @De Apotheker word ik daar juist verrotter van en raak ik meer van slag🙄

Trippy langkous

Badass junkie
Ja, dit heb ik ook hoor. Denk dat dat normaal is.

Denk dat een groot deel van de mensen die zeggen er geen last van te hebben gewoon gewend is aan dat niet-fitte gevoel.
Ik heb dit niet. Ik drink dan vaak geen sterke biertjes, maar denk dat ik pas vanaf een stuk of 5 de volgende dag een beetje last ervan krijg wat dan nog niet heel erg is. Maar vanaf 7 heb ik sowiezo echt wel een kater.

L

Lid 152247

Gast
Maar jij hebt veel problemen met drugs toch? In jouw geval zou je er dan beter aan doen om helemaal te stoppen.
Nee geen problemen? En ook geen ontkenning lol

Heb wel ooit verslaving aan medicatie gehad. Verder betreft mijn werkgebied verslaving en psychiatrie. Misschien wekt dat soms de indruk dat ik zelf die ervaring van verslaving zou hebben.

Ben verder ook between 25-45
Geen jongere meer. Maar op die leeftijd wil je gewoon niet alle weekenden thuis zitten. Toen ervaarde ik de druk om niets te willen missen, veel meer. Niet zozeer met anderen een stapweekend willen missen maar meer die grote pieken in je beleving..dat hele euforische, alle energie in 1 feest eruitknallen..etc..

Maar ik ben het serene en kalme van een stabiel leven pas gaan waarderen nadat ik zelf grote pieken(en dalen) mee had gemaakt. Geld dat niet voor bijna iedereen?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zo, dat is nogal een range... :tonguewink: Of zit je precies in het midden?

Geen jongere meer. Maar op die leeftijd wil je gewoon niet alle weekenden thuis zitten. Toen ervaarde ik de druk om niets te willen missen, veel meer. Niet zozeer met anderen een stapweekend willen missen maar meer die grote pieken in je beleving..dat hele euforische, alle energie in 1 feest eruitknallen..etc..
Nee dat is ook wel zo. Op die leeftijd wil je dat soort dingen. Tenminste, velen wel.

Maar ik ben het serene en kalme van een stabiel leven pas gaan waarderen nadat ik zelf grote pieken(en dalen) mee had gemaakt. Geld dat niet voor bijna iedereen?
Ja wijsheid komt met de jaren (als het al komt)

Sheaira

Wijs gebruiker
Voor mij is 1 nacht overslaan wel de max. Ik vind 1 nacht niet slapen niet erg maar de volgende avond/nacht wil ik wel weer gewoon slapen. Ik vind het voor mezelf ook gewoon onverantwoordelijk om meer nachten wakker te blijven, ik wil toch wel graag oud worden ofzo. Ik doe dan meestal de vrijdagnacht overslaan zodat ik de zaterdagnacht en zondagnacht weer genoeg slaap heb ingehaald en maandag weer fit aan het werk kan. Deze regel heb ik altijd al gehad voor mezelf.

Rivalrie

Badass junkie
Nee geen problemen? En ook geen ontkenning lol

Heb wel ooit verslaving aan medicatie gehad. Verder betreft mijn werkgebied verslaving en psychiatrie. Misschien wekt dat soms de indruk dat ik zelf die ervaring van verslaving zou hebben.

Volg je mij vergis ik mij met de andere mrlover

Nihilist88

Badass junkie
*Blijven of bleven jullie weleens wakker? Hoeveel nachten?
*Toeval of serieuze planning om zo lang mogelijk vol te houden?

Eerlijke vraag:
*Zijn jullie bewust van het gevaar
*Wil je hier mee stoppen (beetje als slaapmisbruik ipv drugs) of niet?
*Wat weten jullie over het gevaar (of niet) hiervan.
Mijn max zonder enige slaap is ca 36u, dit was dan bij gebruik 4-fa, bij elke ander middelen gebruik was dit opmerkelijk korter. Voor de rest, heb ik geen stabiel slaapritme.
Wanneer ik 4-fa na, wist ik ondertussen dat ik er wel heel lang op kon wakker blijven, niet echt moe werd.
Ik heb ook nog nooit bijgepakt bij stims, buiten 4f-mph, omdat deze laatste ook pak mildere rush is, maar bijnemen, is ook hier eerder de uitzondering. Dus ik neem bewust niet bij als het gaat om afmetamines, mdma en 6-APB. Ook combo's zijn mee meer onbekend dan gekend.
Aangezien het bij mij hoogstens om 1 nacht doordoen gaat en ook niet wekelijks, eerder misschien 1x in de maand, dus is stoppen niet direct nodig lijkt me.
Je lichaam heeft nu eenmaal zn dagelijkse/nachtelijke rust nodig, dagen aan een stuk zonder enige vorm van slaap, is ongezond, zeker als dit een regelmatig doen is.
En nog, ik heb nog liever 4u lichte slaap, dan dagelijks slaappillen pakken om dan 8-12u diep en vast te slapen.

FineCrystalline

Wijs gebruiker
Lees op het forum vaker dat er 2 ,3 4 soms zelfs meer nachten worden doorgetrokken...wow

Net zoals bij G er word gesproken over 'out gaan..
(is daadwerkelijke een comateuze toestand of 'mini-coma)
Is ook 'ineens slapen' niet juist.
Na lang wakker blijven in 1 x in slaap donderen(collapsen). Niet meer weten waarom je op die plek wakker word of plots omvallen..
Dat is dus geen slapen, maar bewusteloosheid.

Afijn,.naast de belerende volwassene (so be it) leer je het meest van mensen die open en eerlijk zijn. Heb 100x meer aan een eerlijk verhaal van iemand die wel doortrekt, dan een theoretische factsheet.

*Blijven of bleven jullie weleens wakker? Hoeveel nachten?
*Toeval of serieuze planning om zo lang mogelijk vol te houden?

Eerlijke vraag:
*Zijn jullie bewust van het gevaar
*Wil je hier mee stoppen (beetje als slaapmisbruik ipv drugs) of niet?
*Wat weten jullie over het gevaar (of niet) hiervan.

Vragen,vragen, maar oprecht benieuwd..
Soms denk ik..Ai post dit nou niet..voor je het weet idealiseer je het, hou je het probleem in stand, of denkt een ander...wil ik ook..maar als je die Disclaimer zou gebruiken hef je de kracht van DF op, toch?

De laatste weekenden, sinds half januari haal ik regelmatig een weekend door van vrijdag avond tot zondag ochtend, aan pep of 3-mmc.
Het is dan dat ik niet denk aan slapen, het komt gewoon niet in me op zo van "oh damn 2e nacht al achter de rug, laat ik eens gaan pitten".
Heel afentoe aan de pep vraag ik mezelf wel eens af "stoppen of toch nog even re-dosen?" En vaak word dat dan re-dosen.
Als de poeders op zijn en ik geslapen heb, dan pas heb ik het besef waar ik mee bezig was, en hoe slecht het eigenlijk is.

Of ik er mee wil stoppen?
Als ik me wat meer bewust zou zijn over de gevolgen op het moment dat ik aan de stims zit wel, maar wel lastig voor mij, ik denk dan meer aan herdoseren in plaats van slapen.

Ik ben me er ook van bewust dat zo vaak zo lang doorhalen mentaal en ook fysiek niet goed is, kans op psychoses en/of lichamelijke klachten.
Ik zal m'n best doen om te denken aan slapen als ik aan de stims zit, makkelijker gezegd dan gedaan in mijn geval.

Het langste dat ik heb doorgehaald is 5 nachten, en nee fijn was dat niet. Mentaal draaide ik ook even door op dat moment, super spichtig denkend dat ik overal mensen hoor, gemompel waar ik geen zin of woord uit kan halen, maar er van uit gaat dat het over mij gaat.
Voor m'n hart was het sws ook niet goed merkte ik, hele harde onregelmatige kloppen, soms weer wat zwakke klopjes waardoor ik dan dacht dat m'n hart niet meer klopte en overal ging voelen voor een hartslag.

Na 4 dagen wakker, recent nog, ik denk 3 weken terug, viel ik onbewust in slaap zonder dat ik merkte dat ik moe was of iets, gwn poef, en ik was gone. Toen besefte ik mij wel dat ik zo lang doorhalen moet voorkomen, dat was even een teken van m'n lichaam en geest dat het genoeg was. Denken ging moeilijk, woorden in zinnen haalde ik door elkaar, en begreep soms niks van een simpele zin of iets wat iemand vertelde.

Maar nu gemiddeld is het 2 dagen wakker in het weekend, met soms een uitschieter doordeweeks, ook 2 dagen. Achja ik moet er maar eens vaker op gaan letten.

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Interessant draadje .
Toen ik vastliep vanwege het op ruim 200 km afstand van mijn toenmalige gezin waar afschuwelijke narigheden waren, moest werken vanuit een pension, heb ik vele nachten niet kunnen slapen.
En na een nachtje of 10 maar rond een uurtje te hebben kunnen slapen, dat gaat dus fout.
Echt goed fout.
Ik ging op een gegeven moment overdag hallucineren, ik zag allerlei voorwerpen die er in werkelijkheid niet waren, en had herbelevingen, en durfde dus niet meer auto te rijden omdat achter het stuur ik in een soort slaap sukkelde.
Ik realiseerde me wel, dat in die toestand gaan rijden levensgevaarlijk was. Dus werkte ik me het leplazer vanuit mijn kamer, soms 17 tot 18 uur per dag.
Dan voelde ik de narigheden niet..
Nu ik dit schrijf, komt deze diep zwarte sneeuw tijd weer boven, ik zal er verder over ophouden.

Nu lig Ik weleens een nacht wakker vanwege teveel koffie te hebben gedronken, of de seroquel te zijn vergeten...
Voor een feest een nacht doorhalen, alleen in Italia in Number One, deze is open van 24.00 uur tot 06.00 uur en daar wil ik geen minuut van missen...
Verder? Ik kan niet tegen te weinig slaap, nu ik wat ouder ben.

In mijn militaire tijd was vooral in de begintijd het een onderdeel van de trainingen om te weinig slaap te krijgen.
Dat nekt iedereen...vroeg of laat.
Daar was exact ingecalculeerd, hoeveel slaap je kreeg, en wanneer.
Red je dit niet, adieu Legion Etrangere.
Dat wil je dan wel maar dat loopt "anders".

Ik vergeet deze tijd echt nooooit van mijn leven.
Nee.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Het maximum wat ik ooit wakker was? Van vrijdag tot en met zaterdag het volgende weekend met 4 vrienden. De 1ste dag gestart met MDMA en daarna speed, bier en wietjoints de hele week door. Was toen best nog jong, begin de 20tiger jaren. We hadden een veel te grote berg speed gekocht met een shitload aan wiet en teveel bier in de kelder. Vanaf dag 3 begon ik toch wel rare dingen op te merken zoals bewegende gordijnen, schimmen, de kat die er nooit was, de hond die altijd maar rondjes liep terwijl er geen hond was. Op dag 5 zijn we een aap in een afgelegen bos gaan najagen. Welke aap? Denk dat we gemiddeld 16u in dat bos gedwaald hebben met rugzakje en aan elk bankje een nieuwe lijn met een biertje, jointje of peukje. In de nachten waren we meestal bouwwerven of bossen aan het verkennen met nachtlampen. Overdag ouwehoeren op zonnige plekjes. Elk appart een paadje op tot we elkaar terug tegen kwamen. Bizar maar we vonden elkaar altijd terug. Schaduw gozers waren fel aanwezig. Dag 6, 7 en 8 was 1 waas. Niet meer weten na 1 seconde wat er gezegd was als er uberhaubt wel gepraat werd. Alles ging waaien, bewegen, ronddwalen. Echt wel parra gedoe. Toch 3 weken recup hiervoor nodig gehad en 24u aan 1 stuk geslapen na deze binge. Wel een gouden ervaring die mijn geheugen naar het hiernamaals meeneemt.

Daarna nooit nog zo'n sessie gehad. Wel nog veel van vrijdagavond tot zondagavond op snuif of xtc. Daarna wel es een weekend door op 3mmc of coke. Maar hoe ouder ik word hoe meer ik mijn slaap waardeer. 1 nachtje is een maximum en meestal moet ik al even gaan liggen tussen 6 a 8 en 12u in de morgen. De volgende nacht ga ik meestal wel 10u k.o. dan. Als ik nog wat neem start ik nu liever overdag of vroeg in de avond zodat er in de late nacht of vroege morgen toch nog wat te slapen valt.

Als je echt kickt op hard rushen, wazig doorgaan (ik vind het wel zijn charmes hebben) kan je wel es 1 sessie in je leven wat dagen nemen. Zorg gewoon dat je in goede conditie bent, gezond en ken je grenzen. Ook als die grenzen door de drugs verlegd worden, stel ze voorop. Maak er geen gewoonte van anders doe je aan roofbouw op je lichaam die langdurige gevolgen kan hebben. Weken aan een stuk doorgaan met amper 1 nachtje rust tussen is een no-go.

CuriousExplorer

DF-koning
Het maximum wat ik ooit wakker was? Van vrijdag tot en met zaterdag het volgende weekend met 4 vrienden. De 1ste dag gestart met MDMA en daarna speed, bier en wietjoints de hele week door. Was toen best nog jong, begin de 20tiger jaren. We hadden een veel te grote berg speed gekocht met een shitload aan wiet en teveel bier in de kelder. Vanaf dag 3 begon ik toch wel rare dingen op te merken zoals bewegende gordijnen, schimmen, de kat die er nooit was, de hond die altijd maar rondjes liep terwijl er geen hond was. Op dag 5 zijn we een aap in een afgelegen bos gaan najagen. Welke aap? Denk dat we gemiddeld 16u in dat bos gedwaald hebben met rugzakje en aan elk bankje een nieuwe lijn met een biertje, jointje of peukje. In de nachten waren we meestal bouwwerven of bossen aan het verkennen met nachtlampen. Overdag ouwehoeren op zonnige plekjes. Elk appart een paadje op tot we elkaar terug tegen kwamen. Bizar maar we vonden elkaar altijd terug. Schaduw gozers waren fel aanwezig. Dag 6, 7 en 8 was 1 waas. Niet meer weten na 1 seconde wat er gezegd was als er uberhaubt wel gepraat werd. Alles ging waaien, bewegen, ronddwalen. Echt wel parra gedoe. Toch 3 weken recup hiervoor nodig gehad en 24u aan 1 stuk geslapen na deze binge. Wel een gouden ervaring die mijn geheugen naar het hiernamaals meeneemt.

Daarna nooit nog zo'n sessie gehad. Wel nog veel van vrijdagavond tot zondagavond op snuif of xtc. Daarna wel es een weekend door op 3mmc of coke. Maar hoe ouder ik word hoe meer ik mijn slaap waardeer. 1 nachtje is een maximum en meestal moet ik al even gaan liggen tussen 6 a 8 en 12u in de morgen. De volgende nacht ga ik meestal wel 10u k.o. dan. Als ik nog wat neem start ik nu liever overdag of vroeg in de avond zodat er in de late nacht of vroege morgen toch nog wat te slapen valt.

Als je echt kickt op hard rushen, wazig doorgaan (ik vind het wel zijn charmes hebben) kan je wel es 1 sessie in je leven wat dagen nemen. Zorg gewoon dat je in goede conditie bent, gezond en ken je grenzen. Ook als die grenzen door de drugs verlegd worden, stel ze voorop. Maak er geen gewoonte van anders doe je aan roofbouw op je lichaam die langdurige gevolgen kan hebben. Weken aan een stuk doorgaan met amper 1 nachtje rust tussen is een no-go.
Moeten een meeten.
Klinkt fun met uw ingebeelde dierentuin 😅

Big D-licious

Experimenterende gebruiker
3mmc en af en toe etizolam erbij tegen de scherpe randjes en eten en drinken niet te vergeten natuurlijk.

K verleng de dagen/nachten dan in principe, dan ben je plusminus 72 uur wakker en vervolgens slaap ik dan 20 uur aan een stuk. En dan weer opnieuw....(dag/nacht heeft dan ook geen betekenis meer, 21:00 kan dan smorgens vroeg zijn bijv.)
Dat gebeurt me enkel als ik echt diep-diep in bingemodus zit en tbh is er dan weinig meer met me te beginnen. Ben dan totaal onbereikbaar/sociaal afwezig, compleet in mn eigen bubbel gezogen en er zijn maar weinig mensen die dan nog tot me benevelde brein door kunnen dringen.
Oftewel, gezond voor je lichaam is het niet, maar mentaal krijg je ook een optater hoor.
Wat doe je tijdens zo’n binge? Zoals je zelf schrijft ben je niet heel sociaal op zo’n moment, dus ben je dan vooral met jezelf bezig? Gamen? Klusjes doen? Dansen? Vind het enorm interessant en kan me niet voorstellen dat het leuk blijft in je eentje, maar lees op dit forum vaak het tegenovergestelde.

Big D-licious

Hoe voelen jullie je na al die nachten niet slapen? Ik heb al na 1 nacht doorhalen op speed door het niet kunnen slapen dat ik 3 dagen moet bijkomen. Vlakke emoties, moe en nergens zin in. Naar mijn idee een overduidelijk teken van teruggetrokken receptoren...

Hoe is jullie kater na zo’n binge? Stel je begint op vrijdag en gaat maandagochtend slapen; hoe voel je je dan di, wo, do, vr?

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Hoe is jullie kater na zo’n binge? Stel je begint op vrijdag en gaat maandagochtend slapen; hoe voel je je dan di, wo, do, vr?
haha ja dan voel je je kut, of down, of sip, op pleeft zelfmoord.... oke, daar kan je uren over dicuseren. E net als flower zegt ervaart iedereen het anders. wit ik oke vind kan iemand anders verontrustend vind oid.
Maar, ken al wel meerdere vehalen dat de 3mmc kater bij somminge mensen als goed/prettig/rustgevend?verdvoend werken, het kan 2 wken na een bninge periode van 4 weken, behoorlijk met je emoties fucken.

Poederpret

Bewuste gebruiker
De laatste keer dat ik echt een nacht heb doorgehaald is ondertussen al weer een jaartje of 6 geleden, toen gebruikte ik nog geen stimulerende drugs ofzo en deed ik het gewoon met vrienden voor de gezelligheid (beetje gamen en chillen). Als ik stimulerende drugs gebruik blijf ik vaak wel tot in de kleine uurtjes wakker maar ik ga daarna wel slapen, vind het zelf niet fijn om zo lang door te gaan zonder slaap.

Rosie

Bewuste gebruiker
In principe 0.
Nachtje doorhalen wel. Maar dan ga ik naar bed tussen 6.00 en 11.00 (ligt er beetje aan hoe laat we beginnen zijn. Nu met corona beginnen we thuis eerder. Op echte feestjes begint het sowieso al later)
Dus de ochtend paar uurtje slapen. Niet heel veel. Meestal uurtje of 4-5. En dan de avond op tijd naar bed om in normaal ritme te komen.

Ik kan ook best ok slapen na xtc. Na 2cb helemaal geen moeite met slapen.

TheGozd

Ik schrik er ook van, vooral van de 11 dagen waar ik net over las...

Mijn grens ligt bij 0 nachten, of wat jij @Mrloverdj zegt eigenlijk: minimaal wel slapen in de ochtend. Ben altijd al slecht gegaan op korte nachten draaien, dus ik zie de zin er niet van in om een nacht over te slaan. Maar ik ben dan ook niet van de stimulanten. Al is mdma ook een stimulant, maar daar zorg ik ervoor dat ik het niet te laat neem. Hetzelfde met LSD, dat is ook een vrij stimulerend tripmiddel, dus begin ik er zo vroeg mee (in de ochtend) dat ik op een min of meer normale tijd kan gaan slapen.

Het is ook zo dat juist wanneer je drugs doet, je lichaam slaap het hardst nodig heeft. Ik ben ervan overtuigd dat je je lichaam per definitie schade aandoet door nachten over te slaan.
echt is LSD een upper voor jou? ik word er niet moe of relaxed ofzo van aangezien je de hele tijd bent ''afgeleid'' als in hallucinaties en gedachtegang. Maar ik krijg er zeker niet veel energie van. Energie wordt met de tijd juist wat minder aangezien de eetlust verdwijnt dus na verloop van tijd heeft men lichaam dan natuurlijk minder energie.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
echt is LSD een upper voor jou? ik word er niet moe of relaxed ofzo van aangezien je de hele tijd bent ''afgeleid'' als in hallucinaties en gedachtegang. Maar ik krijg er zeker niet veel energie van. Energie wordt met de tijd juist wat minder aangezien de eetlust verdwijnt dus na verloop van tijd heeft men lichaam dan natuurlijk minder energie.

Ik krijg er echt energie van ja. Zeker de eerste helft van de trip. Het kan misschien ook zijn dat de LSD me zo positief maakt dat het die energie in mezelf vrijmaakt. Zodra ik mentaal wat moe wordt maar lichamelijk nog gestimuleerd wordt, ervaar ik het als een soort opgefokt gevoel.

Maar ik heb geen ervaring met speed en coke en dergelijke (wel mdma) dus ik kan niet vergelijken daarmee.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik krijg er echt energie van ja. Zeker de eerste helft van de trip. Het kan misschien ook zijn dat de LSD me zo positief maakt dat het die energie in mezelf vrijmaakt. Zodra ik mentaal wat moe wordt maar lichamelijk nog gestimuleerd wordt, ervaar ik het als een soort opgefokt gevoel.

Maar ik heb geen ervaring met speed en coke en dergelijke (wel mdma) dus ik kan niet vergelijken daarmee.
Heb jij nog nooit speed of coke gebruikt?
Geen zin in of te gevaarlijk?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Waar ligt jullie grens?
Ik zou zeggen 1 nacht, maar dan wel slapen in de ochtend.
Is dat dan nog doortrekken?

Simpel..mijn lichaam geeft het aan..

Ik lees nu wel truckjes om door de trekken (specifieke combinaties) maar ben eigenlijk blij dat ik dat niet eerder wist.
Na een nacht wakker blijven ga ik liever pas de volgende avond slapen. Als je 's ochtends gaat slapen dan is heel je ritme verneukt. Liever dan een dagje moe zijn en op tijd slapen en op tijd weer uit bed. Dan blijf je in ieder geval in je ritme waardoor je sneller hersteld.

Bovenaan