nachtmerries door alcohol?

Eckster C

Bewuste gebruiker
Was gisteren mijn kaarten kwijt (IK , sis ,discotheek kaarten ja ben achttien ,enz0..) en was daar een beetje van aangedaan en ik had iets te vieren ondaks die tegen slag en heb voor het slapengaan nog een glaasje cognac gedronken en heb vreselijke nachtmerrie gehad levensecht komt dit door de streke booze of door de ervaring van mijn verlies van mijn kaarten was namelijk zelfde scenario over verlies van spullen enzo in die droom?

alvast bedankt voor de SERIEUZE reacties klein kindjes reacties zoals op die van topic gal kotsen moet ik niet hebben houd die maar voor jullie bande des saloppes

Eckster C

Bewuste gebruiker
Ohja en IK betekent identiteitskaart voor de dommerikken onder jullie heb al gezien dat er hier een paar zitten niet iedereen maar sommige onder jullie

Delirium

Badass junkie
- In een droom verwerk je wat je op die dag heb meegemaakt.
- Alcohol versterkt gevoelens.

You do the math :P

-spaceman-

Badass junkie
Met alcohol val ik als een blok en slaap en lijkt het alsof de hele nacht een paar seconden duurt... geen dromen dus...

SperSIZEboon

Badass junkie
ik slaap ook meestal als een blok als ik gezopen heb...

met GHB daarentegen droom ik wel heel vaak en heel vaag meestal

Funky Monkey

Badass junkie
IK moet dan ID zijn... tenminste dat word beter begrepen in de volksmond :wink:
Anyhow... ontopic: Ik ben het eens met Delirium. Tijdens je dromen verwerk je dingen die je die dag hebt meegemaakt en het zou kunnen dat alcohol daarin mee speelt dan.
Maar sterkte met het verwerkings process, mijn zippo is gister gejat / kwijt geraakt (zowel ik als de zippo zijn de kroeg niet uit geweest en toch was die opeens pleite... gelukkig is het me 5de zippo pas die ik kwijt ben in een half jaar :beer:) :rolleyes:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Drome Met alcohol Wel Bizar Alcohol versterkt bij gene ene reet :P HEt verlamd mij :grin: Slape als een Roosje :smoke:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

"Wa evah! I do what I want!"

Riel

Bewuste gebruiker
ik heb wel is een nachtmerrie gehad na aardig wat alcohol ja. ik had gedroomd dat ik met een paar vrienden naar een schoolfeest ging in een oost europees land. nou goed heel vet feest: grote ruimte veel belichting. en opeens ging het muziek uit en werd het pikdonker. nog geen seconde later hoorde ik overal geschreeuw en wat blijkt een groot deel van de feestgangers waren veranderd in vampiers. het lukte me om uit de ruimte te ontsnappen. ik rende keihard weg door de lange smalle gangen met kluisjes en een paar vampiers zaten nog geen meter achter me aan. ik heb dan heel vaak in dromen dat iets me niet lukt. zoals bijvoorbeeld ontsnappen of de vampiers van me af slaan hoe hard ik het ook probeer.

dromen zijn vaak zooo vreemd, wel leuk maar zo vreemd. meestal gaat het wel over iets wat je hebt meegemaakt of waar je veel over nadenkt of misschien iets dat je op tv hebt gezien. het lijkt wel of sommige van die dingen in je hersens blijven hangen en alsof je hersens er een soort samenhangend verhaal van maakt. zo komisch. :grin:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Meestal val ik ook als een blok in slaap. Soms lig ik wel wakker omdat alles wat aan het draaien is als ik téveel gedronken heb..
Nachtmerries heb ik niet vaak; wel een paar keer dat ik droomde dat ik terug op het feestje was.. En dan denk shiiit ik sta hier in mn onderbroek! :rolleyes: Klinkt mss vreemd maar heb het toch al een paar keer gehad :)

:beer:

Bovenaan