Gebruiker 0012685732
Badass junkie
jezus.. dit is al de tweede nacht dat ik me met al m'n lucide krachten moet los worstelen uit een houdgreep.
eerste keer was oud en nieuw.
een man in het rood gekleed greep me beet en nam me mee.
deze keer was het een vrouw met een grijs knotje dat me wilde 'bezitten' en me in een deken wikkelde..
en maar bleef zeggen: " waarom ontken je dat je me kent, we kennen elkaar al 50 jaar"
met veel moeite lukte het me om wakker te worden.
in beide gevallen voelde het als een enorme kracht die me vasthield.
m'n vriendin zei dat ze gisteren ook een droom had waarbij er een hysterisch gillende vrouw in haar droom was
en een enorme negatieve kracht.
we hebben in de afgelopen 2 weken best vaak kratom gebruikt.
en ik op oudjaarsdag 8 gram.
zou dit ermee te maken kunnen hebben?
de oude vrouw met het grijze haar was gisteren ook al in dezelfde setting in m'n droom..
maar toen was het minder eng.
ik kan me zulke lsoort evensechte dromen met echt lichamelijke pijn etc. nog herinneren van toen ik stopte met blowen.
echt heftig.
eerste keer was oud en nieuw.
een man in het rood gekleed greep me beet en nam me mee.
deze keer was het een vrouw met een grijs knotje dat me wilde 'bezitten' en me in een deken wikkelde..
en maar bleef zeggen: " waarom ontken je dat je me kent, we kennen elkaar al 50 jaar"
met veel moeite lukte het me om wakker te worden.
in beide gevallen voelde het als een enorme kracht die me vasthield.
m'n vriendin zei dat ze gisteren ook een droom had waarbij er een hysterisch gillende vrouw in haar droom was
en een enorme negatieve kracht.
we hebben in de afgelopen 2 weken best vaak kratom gebruikt.
en ik op oudjaarsdag 8 gram.
zou dit ermee te maken kunnen hebben?
de oude vrouw met het grijze haar was gisteren ook al in dezelfde setting in m'n droom..
maar toen was het minder eng.
ik kan me zulke lsoort evensechte dromen met echt lichamelijke pijn etc. nog herinneren van toen ik stopte met blowen.
echt heftig.