natte coke drogen

nivgnobi

Newbie
Helaas is er wat coke nat geworden met water. Kan ik het drogen, of raak ik dan mijn drugs kwijt aan de damp? Is er een andere oplossing?

Ik hoor het graag. Groeten,

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Volgens mij kun je het gewoon drogen en daarna weer fijn maken met bv een pasje.
Let wel op dat je GEEN hittebron gebruikt. Dus niet in de oven, magnetron of kachel. Gewoon aan de kamertemperatuur op bv een bord laten drogen.
Succes!

benzzzy

Badass junkie
Edit niet goed gelezen lol.

Edit panisch betreft mods.

Let het gwn op een bord en laat het staan.
Morgen is het droog.

Of boof.

inner_search

Badass junkie
Volgens mij kun je het gewoon drogen en daarna weer fijn maken met bv een pasje.
Let wel op dat je GEEN hittebron gebruikt. Dus niet in de oven, magnetron of kachel. Gewoon aan de kamertemperatuur op bv een bord laten drogen.
Succes!
In de focus over coke zie je vaak dat ze daar "vers van de pers " de microgolf in gaan voor een aantal minuten ? Gwn even uit nieuwsgierigheid, waarop dan het dan nu niet bvb een paar seconden in de micro ?
Een vriend van me droog den speed door een bord op te warmen in den gewone oven en smeert vervolgens zen speed er over uit.

Wat is boof ? Heb het al enkele keren zien passeren.. ?

benzzzy

Badass junkie
In de focus over coke zie je vaak dat ze daar "vers van de pers " de microgolf in gaan voor een aantal minuten ? Gwn even uit nieuwsgierigheid, waarop dan het dan nu niet bvb een paar seconden in de micro ?
Een vriend van me droog den speed door een bord op te warmen in den gewone oven en smeert vervolgens zen speed er over uit.

Wat is boof ? Heb het al enkele keren zien passeren.. ?
Rectale administratie

Neo-Shulginist

Badass junkie
Gwn even uit nieuwsgierigheid, waarop dan het dan nu niet bvb een paar seconden in de micro ?

In de magnetron wordt het al snel te warm en een drug kan dan gaan afbreken. Daarom is het beter om indirecte warmte te gebruiken bijvoorbeeld met een warm bord of gewoon op kamertemperatuur.

heyol

Bewuste gebruiker
Met een haardroger warme lucht op blazen.

Nee grapje, gewoon dagje wachten en miss op een warm bordje leggen voor een dag.

Bovenaan