Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Volgens mij kun je het gewoon drogen en daarna weer fijn maken met bv een pasje.
Let wel op dat je GEEN hittebron gebruikt. Dus niet in de oven, magnetron of kachel. Gewoon aan de kamertemperatuur op bv een bord laten drogen.
Succes!
Volgens mij kun je het gewoon drogen en daarna weer fijn maken met bv een pasje.
Let wel op dat je GEEN hittebron gebruikt. Dus niet in de oven, magnetron of kachel. Gewoon aan de kamertemperatuur op bv een bord laten drogen.
Succes!
In de focus over coke zie je vaak dat ze daar "vers van de pers " de microgolf in gaan voor een aantal minuten ? Gwn even uit nieuwsgierigheid, waarop dan het dan nu niet bvb een paar seconden in de micro ?
Een vriend van me droog den speed door een bord op te warmen in den gewone oven en smeert vervolgens zen speed er over uit.
In de focus over coke zie je vaak dat ze daar "vers van de pers " de microgolf in gaan voor een aantal minuten ? Gwn even uit nieuwsgierigheid, waarop dan het dan nu niet bvb een paar seconden in de micro ?
Een vriend van me droog den speed door een bord op te warmen in den gewone oven en smeert vervolgens zen speed er over uit.
Wat is boof ? Heb het al enkele keren zien passeren.. ?
Gwn even uit nieuwsgierigheid, waarop dan het dan nu niet bvb een paar seconden in de micro ?
In de magnetron wordt het al snel te warm en een drug kan dan gaan afbreken. Daarom is het beter om indirecte warmte te gebruiken bijvoorbeeld met een warm bord of gewoon op kamertemperatuur.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.