natte coke

delier

Newbie
ik heb een vraagje over natte coke ik bel zoals gewoonlijk vrijdag aan het begin van de avond me dealer op ik geef 50 euro en hij geeft anderhalfe gram en toen zij hij ik heb hier ook pure hele goeie (zeggen dealers altijd) maar ik betaalde 50 euro voor 1 gram en het warenwel goeie brokken mooi puur en ik ga naar een vriend van me en zeg tegen hem ik heb puure coke en we maakten het envelopje open het rook goed maar het was heel vochtig ik kon het niet fijn maken me hele vingers waren glad omdat ik had aangeraakt overal waar ik het fijn mee wou maken bleef het eraan plakken ik kon gewoon niet snuiven zo erg weten jullie waarom dit zo is ik hoor het graag

kunlan

Belezen gebruiker
Heb je wanneer er een ballonnetje coke open is gegaan in de neger onderweg naar hier.

Je gaat er wel behoorlijk hard van hoor ik! :wave:

Willemske

Newbie
Wat je hebt gekregen is indd coke,
maar de coke is in bolletjes gekomen , genaamd Orginele vingers coke
en dat is meestal nat/vochtig het ruikt ook vies als het goed is
de bolletjes coke die komen in nederland zijn per bolletje meestal 9/10 gram.
en die worden meestal uitgekookt in amoniac en dan heb je Crack voor het roken is het 100% perfect.

Dopezilla

Badass junkie
Er zal hoogstwaarschijnlijk een vloeistof aan toegevoegd zijn om het zwaarder te maken.

Nothing more nothing less. Gewoon laten drogen die zooi.

Olle

atbboy

Bewuste gebruiker
Had ik laatst ook een keer, mijn dealer zij dat het van t blok af kwam ...
Maar t was wel goed spul :hearteyes:

Als coke van het brok gehaald word is het keihard, en als het goede kwaliteit is, zal het gruis eruit zien als parelmoeren schilfertjes. Tuurlijk kan er altijd wat gebeurd zijn tijdens het transport.

Ik denk eerder dat dit chemisch opgelost is geweest, om het in vloeistof te kunnen smokkelen, en dat het daarna niet op de juiste manier behandeld is.

Dit was dan misschien onsnuifbaar, maar je had t prima kunnen slikken....

Flameon

Badass junkie
Denk iets van amoniac o.i.d. om het schoon te spoelen ... heeft wellicht in een buik gezeten :wink:
En volgende keer ff fohnen ofzo :rock:

Bovenaan