Natte pep slikken

Yooooooo, whatuppp

Ik zit met een voor sommigen misschien domme vraag eh, ma ik ben dus pep gaan halen bij mijn dealer maar het is nog pasta, redelijk nat. Nu, hij had me wel gewaarschuwd dat het nog niet droog was maar ik wil goed kunnen leren voor examens dus ik heb het maar gekocht en ik ga niet wachten tot het droog is..
Ik kan hier natuurlijk geen lijnen van leggen, maar ik dacht, als ik eens een bommetje doe of capsule gebruik om de pep in de nemen ..
..Zal dit dan even goed werken? Of is één of ander chemisch proces nog niet voltooid waardoor het nog geen goed effect zal geven?

Ik weet dat het voor sommigen vanzelfsprekend is ma ik moet zeker zijn van alles dus dan vraag ik maar even.

Yuuu

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Natte pep is nog niet klaar voor consumptie, zowel oraal als nassaal niet. Er zitten waarschijnlijk nog oplossingsmiddelen in zoals bijvoorbeeld methanol. Dat is giftig en wil je dus niet binnen krijgen.

Laat het gewoon drogen, gaat meestal best snel. Ik zelf spreid de natte pep altijd uit over een bord en dan hak ik er met een pasje of scheermesje in. Doe dat 5 tot 10 minuten en het is waarschijnlijk al droog. Zoniet laat het dan nog even staan, meestal duurt dit in totaal niet langer dan een uur.

Fool

Badass junkie
Wat psychedelibee zegt inderdaad, gewoon eventjes laten drogen.

Natte pep werkt in principe wel, maar bevat gewoon giftige stoffen die je niet persé in hoeft te nemen. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kunt het ook op een a4tje leggen en dan hakken. Het a4tje trekt al het vocht aan waardoor het nog sneller droog is. Natte pep gebruiken op welke manier dan ook is echt not done, methanol enzo zijn zo ontzettend giftig, gewoon slecht voor je. Die 10 minuten kun je best missen.

Je kan het ook op een bord doen en ff 2 minuten in de magnetron laten drogen. Vriend van me deed dat wel eens als hij het snel moest drogen voordat zn ouders thuis waren. Ik heb die pep ook wel eens gehad en het werkte zoals gewoonlijk!

MeejheM

Badass junkie
gooi je er water bij ofzo?

de meeste vloeistoffen die je kan verwachten hebben geen dipoolmoment dacht ik.

Fool

Badass junkie
Het Dipoolmoment van methanol verschilt niet zoveel met die van water hoor. :P

MeejheM

Badass junkie
de verhouding zuurstof en ontvlambaarheid verschillen wel wat meer.

methanol zou trouwens ook erg snel moeten vervliegen, ook bij kamertemeratuur. ik heb het wel in huis, maar ik zou echt niet snel MeOH in men magnetron steken

heb je enig idee wat een dikke condensator erinzit die na gebruik nog dagenlang kan vonken? ook zonder netspanning.

Fool

Badass junkie
Daar heb je inderdaad een punt, het lijkt me verstandiger om gewoon een leeg bord enkele seconden op te warmen in de magnetron, het eruit te halen en daarop je pep te doen. (Of gewoon 'koud' je pep te drogen, meestal is dat ook zo gepiept.)

MeejheM

Badass junkie
als je een beetje sterke maag hebt en geen nsaid's enzo gebruikt kan je maag behoorlijk goed tegen zuren. kun je beter snuiven, heb je na een paar jaar de rest van je leven nog plezier van.

1. laat je speed tenminste drogen, je raakt echt geen werkzame stoffen kwijt, en wel een hoop vervuiling.
2. als je van plan bent jarenlang speed te gaan gebruiken kun je hem beter wassen, als je niet weet waar het vandaan komt, of als je juist wel weet waar het vandaan komt.
3. bommetjes zijn volgens mij gezonder, maar het duurt een tijdje voordat alles verwerkt is, en je loopt kans op onprettige effecten omdat je teveel hebt genomen.
4. als je aan flinke hoeveelheden medische "wekaminen" (een oude verzamelnaam voor amfetaminen en aanverwante stoffen) is nog beter, maar ga het niet pletten en snuiven, dat is zinloos.
5. verslaving is een keuze die je te laat gemaakt hebt. meestal als je nog kan stoppen is het slimmer dat te doen, later wordt het moelijker.

Bovenaan