Nature is speaking to us! Are we listening?

• Onderwerp starter Revolutionair
  • Startdatum
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik snap het hele nut niet van zo'n corona app.

Ik denk dat vooral mensen die er bang voor zijn zo'n app zullen installeren en degenen die ziek(jes) zijn, al dan geen Corona, juist niet.

Verder vind ik sowieso al dat je als overheid verre moet blijven van het beinvloeden van wat mensen op hun telefoon installeren of niet.

Rivalrie

Badass junkie
Ik snap het hele nut niet van zo'n corona app.

Ik denk dat vooral mensen die er bang voor zijn zo'n app zullen installeren en degenen die ziek(jes) zijn, al dan geen Corona, juist niet.

Verder vind ik sowieso al dat je als overheid verre moet blijven van het beinvloeden van wat mensen op hun telefoon installeren of niet.
Helemaal mee eens

Albedo

Wijs gebruiker
Bij luid praten, hijgen en hoesten komen veel micro druppels vrij en blijven in slecht geventileerde gesloten ruimtes langer dan 20 min. zweven in de lucht.

Het is niet uit te sluiten dat micro druppels in zekere mate Corona verspreiden.

Om dit risico op besmetting te beperken lijkt goede ventilatie effectief te zijn zoals minstens elk uur de ruimte doortochten. Mondkapjes kunnen ook helpen.

Ik ben benieuwd naar de onderbouwing van het OMT bij het opstellen vd regels omtrent bezoek winkels, horeca, etc.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan