Natuur meeting, 23 mei.

Kom je ook?

• Ja natuurlijk kom ik ook, de kans om met een aantal mede DF'ers lekker te genieten van natuur sla ik

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, ik ben een saaie trien met een ego en een hele dikke butt plug in me kont.

Stemmen: 10 41,7%
  • Gewoon nee.

Stemmen: 5 20,8%
  • Heel heel heel misschien, beschouw het een gods wonder mocht ik aanwezig zijn.

Stemmen: 5 20,8%
  • Ik doe mijn uiterste best om te komen maar pin me er niet op vast.

Stemmen: 4 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: LSD meeting in de natuur.

ExceptionalInsight zei:
Ik heb binnenkort de kans om op de veluwe te trippen, het verst dat ik ooit van de bewoonde wereld af heb getript. Man wat heb ik daar zin in! Elke dag dat het lekker weer is word ik een beetje minder geduldig. Dit voegt verder niets aan dit topic toe hoor, maar jullie zijn wel jaloers, ik voel het.

Ik ben niet jaloers hoor, het is vanaf hier goed op fiets afstand. Dus ik kan er elk moment gaan trippen wanneer ik wil. Wie is er nu jaloers. :D

OT: Zo zie ik het graag, meetings die zichzelf plannen zonder dat ik er iets voor hoef te doen. Ga zo door. :wave:

@ Dripptone: nouja, binnert heeft me geen PM gestuurd, dus ik zal zelf nog even moeten gaan uitzoeken welke bus en dergerlijken.
Maar het lijkt me duidelijk dat de vaste datum nu 23 mei gaat worden en de locatie noord-holland. :)

Ik zal even de route omschrijving en zo opzoeken, kun jij die dan in de beginpost zetten Dripptone?
Gelieve ook even een tijd erbij te zetten (geen idee wat een leuk tijdstip is?) en het is handig om te verzamelen op station Alkmaar.
Oh, en ook wel slim om te bedenken wat we doen met eten, picknicken? 's avonds uit eten? voor het eten naar huis? avondeten ook picknicken? ik wil ideeën horen peoples!! :D

:lol: Wanneer ga je trouwens daar trippen? Ik raad je aan om in de buurt van de ginkelse hei te gaan trippen, daar kun je mooi het bos in. Of het stuk hei achter de postbank, is ook heel mooi bos. En het is echt heel vet om die landschappen af te wisselen, van de hei het bos in enz. :D

Maar even over de meeting, heeft iemand een idee voor de muziek? Ik kom toch met de auto dus misschien een idee om even wat accu's van de sloop te halen. :smoke: Heb nog een dikke box die ik dan daar op aansluit en waar je makkelijk iPod's/MP3 spelers aan kunt sluiten.

DrippTone zei:
maar even over de meeting, heeft iemand een idee voor de muziek? Ik kom toch met de auto dus misschien een idee om even wat accu's van de sloop te halen. :smoke: Heb nog een dikke box die ik dan daar op aansluit en waar je makkelijk iPod's/MP3 spelers aan kunt sluiten.

Ik stem voor veel variatie in de genres! :o
Ik snap dat goa leuke muziek is voor sommigen, maar ik vind niet dat het de enige trippy muziek is.
Zelf ben ik ook voorstander voor een hoop '60-ies/70'ies, beetje bluesy dingen, wellicht ook wat dromerige ambiënt o.i.d.
Laat de rest maar goa schreeuwen, ik vind dat dit er iig ook tussen moet, voor ieder wat wils weetjewel. :wink: :rockband:

Led Zeppelin FTW. :D En daarnaast GOA!!! :rock: Echt pak suiker, pas als je goa op LSD heb ervaren weet je wat het is. Muziek op LSD is heel anders dan nuchter, je vind andere dingen leuk. Maar daar kom je nog wel achter. :wink:

Maarjah ik ben het er wel mee eens dat iedereen het goeie muziek moet vinden en anders niet. Zal ik dan anders gewoon geen box mee nemen en gewoon een gitaar of didgeridoo? Live muziek is altijd goed. :D

Oeh, ja!!! :D
Neem je gitaar mee, want ik heb alleen elektrische gitaren, maar ik kan wel redelijk spelen. ^^
Dan neem ik m'n bluesharp (mondharmonica) mee! ^____^

Heey, ik ben redelijk nieuw hier, maar als het ergens in midden-eind aprl of begin mei plaatsvindt ben ik zeker van de partij.

Als iemand in de buurt van Amsterdam/Zaanstreek woont kunnen we eventueel meetup doen en met de trein die kant op gaan?

DrippTone zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik heb binnenkort de kans om op de veluwe te trippen, het verst dat ik ooit van de bewoonde wereld af heb getript. Man wat heb ik daar zin in! Elke dag dat het lekker weer is word ik een beetje minder geduldig. Dit voegt verder niets aan dit topic toe hoor, maar jullie zijn wel jaloers, ik voel het.

Ik ben niet jaloers hoor, het is vanaf hier goed op fiets afstand. Dus ik kan er elk moment gaan trippen wanneer ik wil. Wie is er nu jaloers. :D

OT: Zo zie ik het graag, meetings die zichzelf plannen zonder dat ik er iets voor hoef te doen. Ga zo door. :wave:

Ik woon op fietsafstand en heb er al zo'n 6/7 keer getript. Wie is er NU jaloers! ;)

Jammer dat het niet op de veluwe is, dan was ik aanwezig geweest =)

Mensen mensen mensen. Het is Posbank, zonder de T van thee :wink:

Ik zie dat er wel mensen zijn die naar N-H toe willen gaan,
post straks wel wat pics. aangezien ik daar nogal vaak ga wandelen. Echt een aan te raden locatie :love:

Ow sorry pak suiker :D . Was een paar dagen door omstandigheden ofline. Ik zal binnekort even een pm sturen met bustijden.
gr binnert

DrippTone zei:
Led Zeppelin FTW. :D En daarnaast GOA!!! :rock: Echt pak suiker, pas als je goa op LSD heb ervaren weet je wat het is. Muziek op LSD is heel anders dan nuchter, je vind andere dingen leuk. Maar daar kom je nog wel achter. :wink:

Maarjah ik ben het er wel mee eens dat iedereen het goeie muziek moet vinden en anders niet. Zal ik dan anders gewoon geen box mee nemen en gewoon een gitaar of didgeridoo? Live muziek is altijd goed. :D
QFT

Goa komt binnen via hele andere kanalen dan je gehoor als je tript. Het nestelt zich in je ruggengraat alwaar het je freaky laat dansen... Sommige platen kan ik dan echt niet naar luisteren, dan wordt ik gek van overload aan mooie muziek.

Maar ik ben ook voor live muziek. Ik heb een redelijk goede stem dus neem ik die wel mee.

Pak Suiker zei:
binnert zei:
je kan ook vegatarisch bbq :wink:
En ja ik ben jaloers,lijkt mij ook een onwijs gave ervaring trippen op de veluwe
gr binnert

Nouja, de veluwe is inderdaad tof, maar ik zie dat jij in alkmaar woont binnert, de plek in noord-holland die het most likely wordt ken jij vast ook wel.
Ik zat zelf te doelen op een locatie ergens tussen bergen/schoorl aan zee - het bergerbos - de schoorlse duinen (dus niet het duinreservaat bij bergen daar, want dat is beschermd en dus verboden terrein voor mensen zonder dure kaart. :P ).
Misschien dat jij als local ook mee wilt? voor jou is het slechts een kwestie van een klein busritje.
Think about it, it's gonna be nice. ^^

Tussen bergen en schoorl? leuk! ik woon daar vlak ik de buurt, en ik weet me wel redelijk weg wijs te maken daar in de duinen. Een dagkaartje voor de duinen is trouwens niet heel duur ofzo, rond de 2 of 3 euro.
Mocht het allemaal doorgaan daar ben ik zeker van de partij als ik kan :)

Edit:
@ Pikachu, de Schoorlse duinen moeten echt niet veel onder doen voor de veluwe :wink:

Helaas,helaas ik kan niet mee. Het lijkt mij onverstandig om in mijn examen periode naar dit toe te gaan. Ik dacht dat mijn examens dan over waren maar ik heb mij vergist.
Heel erg veel plezier op de meeting
gr binnert

binnert zei:
Helaas,helaas ik kan niet mee. Het lijkt mij onverstandig om in mijn examen periode naar dit toe te gaan. Ik dacht dat mijn examens dan over waren maar ik heb mij vergist.
Heel erg veel plezier op de meeting
gr binnert

je gaat zakken .... en moet herexamens doen ... ??

:love:

Hij heeft gelijk, het is dan de examenweek.
Ik heb geluk dat ik dit jaar maar 1 CSE vak heb, en dat dit examen op 20 mei is, anders had ik ook niet meegekunt...

Hopelijk zijn er voor de rest niet al te veel examenklanten die mee willen, zou sneu zijn voor ze. :(

drain bamage zei:
Radeon915 zei:
Een dagkaartje voor de duinen is trouwens niet heel duur ofzo, rond de 2 of 3 euro.
wat lul jij nou? dagkaartje? verklaar je nader... :s

Je kan bij de ingang toch bij zo'n automaat een kaartje kopen? die zijn echt niet duur..

In Egmond staan die er wel in ieder geval. K moet zeggen dat ik er nooit een heb gekocht maar een jaarkaart is dacht ik iets van 30 eu dus een normaal kaartje zal vast niet heel duur zijn, ik kan het anders binnekort ff na kijken voor wat preciezere info.

Radeon915 zei:
drain bamage zei:

Je kan bij de ingang toch bij zo'n automaat een kaartje kopen? die zijn echt niet duur..

In Egmond staan die er wel in ieder geval. K moet zeggen dat ik er nooit een heb gekocht maar een jaarkaart is dacht ik iets van 30 eu dus een normaal kaartje zal vast niet heel duur zijn, ik kan het anders binnekort ff na kijken voor wat preciezere info.

Ehm... waar is de tijd gebleven dat je lekker onfascistisch gratis de natuur in kon? :rolleyes:

Pak Suiker zei:
Ehm... waar is de tijd gebleven dat je lekker onfascistisch gratis de natuur in kon? :rolleyes:

Kan ook wel :D Kans 1 op 100 dat je een boswachter tegen kom. :)

De enigste keer sinds hele lange tijd dat ik er een heb gezien was een week of 2 terug, lekker in de duinen een joint roken met een maat. Net toen we een ultieme plek hadden gevonden kwam er zo'n figuur random uit de struiken vandaan om ons te vertellen dat we terug moesten om een kaartje te kopen.. we zijn de andere kant op gegaan en hebben m de rest van de dag niet meer gezien xD

Weinig kans dat ik ga betalen om van iets te genieten wat van ons allemaal is. Zijn ze nou godverredomme helemaal gek geworden hier in dit klote land. Betalen om het bos in te mogen, het moet niet gekker worden. :x

Ik heb zo'n idee dat iedereen die mee wil doen dit topic wel gezien heeft, dus laten we een datum prikken. De meesten stemmen zijn op 23 mei, dus dat word em denk ik dan. :beer:

En de locatie Noordholland? Ergens, somewhere... :P

DrippTone zei:
Weinig kans dat ik ga betalen om van iets te genieten wat van ons allemaal is. Zijn ze nou godverredomme helemaal gek geworden hier in dit klote land. Betalen om het bos in te mogen, het moet niet gekker worden. :x

Ik heb zo'n idee dat iedereen die mee wil doen dit topic wel gezien heeft, dus laten we een datum prikken. De meesten stemmen zijn op 23 mei, dus dat word em denk ik dan. :beer:

En de locatie Noordholland? Ergens, somewhere... :P

Helemaal mee eens!
Als we dan een boswachter tegenkomen dan zeg ik gewoon "öööööh, aber wir haben es nicht gewüssen!" :beer:

En klinkt als een strak plan: 23 mei, locatie hetgeen wat ik eerder heb voorgesteld in dit topic.
Ik zit alleen nog even te oriënteren hoe het daar ookalweer zat, stiekem hoop ik nogsteeds dat iemand als binnert kan helpen daarmee.
Mijn oma woont dan wel in Schoorl, maar zó vaak zie ik haar nou ook weer niet... :wink: :lol:

Radeon915 zei:
drain bamage zei:
Radeon915 zei:
Een dagkaartje voor de duinen is trouwens niet heel duur ofzo, rond de 2 of 3 euro.

oke, first of all...
ik kom daar vrij geregeld en ik heb nog NOOIT maar dan ook nooit 1 cent neergeteld voor een stukje natuur... (belastingen tellen niet mee)
heb jij daar weleens voor betaald? Ik weet nu opzich wel weer waar je het over hebt maar dit is niet paleis het loo waar om elke hoek een marechaussee twat staat om je kaartjes te controleren :P en da boswachter beuk je gewoon in elkaar als ie z'n muil opentrekt :P

@ pak suiker
links hippie joch!

drain bamage zei:
@ pak suiker
links hippie joch!

Huh? ben ik nu weer een linkse hippie?
Damn, jullie weten het ook nooit zeg... vorige keer wat ik een "rechtse kankernazi" toen ik zei dat onderontwikkelde apen naar hun eigen land moeten oprotten, gaan ze daan maar lekker burkaloze meisjes verkrachten.
Wat scheef zeg! :P

Hoe klinkt dit: een rechtslinkse nazihippie met kanker? :rolleyes:

Ik stem voor de duinen waar je voor moet betalen. Juist omdat je moet betalen wil ik er heen en dan niet om te betalen maar omdat ik er gratis wil zijn.

Drientje zei:
Ik stem voor de duinen waar je voor moet betalen. Juist omdat je moet betalen wil ik er heen en dan niet om te betalen maar omdat ik er gratis wil zijn.
En dan midden in je trip op je sodemieter krijgen omdat je zo nodig de rebel moet uithangen. Lijkt me een grote bron van ergernis..

Ja dat is dan ook wel weer waar.

Mmmmm, ik weet het niet, ik laat jullie beslissen, NS brengt mij waar ik wezen wil. Zoeken jullie mijn bestemming maar uit.

Drientje zei:

Yes! :D Niemand die onze natuur afpakt, uit protest betalen we niet en zullen we de hele dag en nacht daar gratis genieten van natuur in hogere sferen. Als ze mij daar weg willen hebben zullen ze met water kanonnen en traan gas moeten komen. :rock:

Ik vind de duinen trouwens wel een perfecte locatie, als er ergens duinen zijn met bos in de buurt. Dat zou de meest mooie locatie zijn, want afwisseling van landschap midden in de trip is :love: .

Pak Suiker zei:
drain bamage zei:
@ pak suiker
links hippie joch!

Huh? ben ik nu weer een linkse hippie?
Damn, jullie weten het ook nooit zeg... vorige keer wat ik een "rechtse kankernazi"
heb ik nooit gezegd :wink: ...links hippie joch! Met je punk herrie :P
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
En dan midden in je trip op je sodemieter krijgen omdat je zo nodig de rebel moet uithangen. Lijkt me een grote bron van ergernis..
Boswachter: "Vervoersbewijzen alstublieft"
Ik: "OV :beer: "

Serieus... er komt daar 100.000% zeker geen gast je lastigvallen, al helemaal niet omdat je geen 2 euro (of hoe weinig het ook zal zijn) betaald hebt :rolleyes:

Towelie.jpg

:)

DrippTone zei:
Drientje zei:

Yes! :D Niemand die onze natuur afpakt, uit protest betalen we niet en zullen we de hele dag en nacht daar gratis genieten van natuur in hogere sferen. Als ze mij daar weg willen hebben zullen ze met water kanonnen en traan gas moeten komen. :rock:

Ik vind de duinen trouwens wel een perfecte locatie, als er ergens duinen zijn met bos in de buurt. Dat zou de meest mooie locatie zijn, want afwisseling van landschap midden in de trip is :love: .

Duinen + Bos = de donkere duinen.
Wel veel mensen meestal hier

K heb het net even nagekeken, een kaartje is wel.... 1,50!
Want ja, staat er op het apparaat, dat is voor het beheer van de duinen blah blah..

De duinen kunnen zichzelf wel beheren :o

Maargoed, voor de meest afwisselende duinen moet je in Schoorl zijn. Bossen, duinen, zandvlaktes, je hebt het daar allemaal :)

33160rjr___ned___schoorl___duin_naaldbos___________opengestoven_duin_recreatie_mvdn___.Jpg

Er zijn redelijk wat paden maar nog veel meer stukken zonder paden, als we dus ergens ver van een pad af een soort kamp zouden maken ofzo is de kans vrij klein dat we worden gestoord.

Hmmm, ziet er goed uit. Zonnetje erbij, groot kleed op de grond leggen om daar lekker op te liggen. :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan