NBoc-DMT

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben ook best benieuwd.
Heb het ook gezien in de 'oxalaat' vorm... heb geen idee trouwens wat 'oxalaat' is? Is dat rookbaar?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik ben ook best benieuwd.
Heb het ook gezien in de 'oxalaat' vorm... heb geen idee trouwens wat 'oxalaat' is? Is dat rookbaar?
Oxalaat is een zuurvorm zoals je ook succinaat kunt hebben of fumaraat. Oxaalzuur komt ook voor in je voeding, dus zo vreemd is dat allemaal niet. Wel kun je er nierstenen van krijgen als je het veel binnenkrijgt (bijvoorbeeld als je elke dag spinazie eet).

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Oxalaat is een zuurvorm zoals je ook succinaat kunt hebben of fumaraat. Oxaalzuur komt ook voor in je voeding, dus zo vreemd is dat allemaal niet. Wel kun je er nierstenen van krijgen als je het veel binnenkrijgt (bijvoorbeeld als je elke dag spinazie eet).
Bedankt voor je uitleg.
En deze vorm is rookbaar/smeltbaar dan?

ost

Experimenterende gebruiker

Maar kan het ook geen kwaad als je oxalaat of het reactieproduct bij verhitting/verbranding hiervan in je longen krijgt? Ik zie vaak dat stoffen als freebase gerookt worden, is dat bij deze stof ook niet beter?

Dirkdirk

DF-koning
Ik ben verdomde lang op zoek geweest en niks gevonden. Hoop tryptamines maar niet deze. Waar vond je hem? Pubchem ofzo?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Maar kan het ook geen kwaad als je oxalaat of het reactieproduct bij verhitting/verbranding hiervan in je longen krijgt? Ik zie vaak dat stoffen als freebase gerookt worden, is dat bij deze stof ook niet beter?
Geen idee. Dat is vaak ook een beetje het punt van nieuwe chems.

ost

Experimenterende gebruiker
Geen idee. Dat is vaak ook een beetje het punt van nieuwe chems.

Stoffen, of in het specifiek DMT, met oxalaat als zoutvorm is op zichzelf niet nieuw. Ik zie papers uit 1971 die het hebben over DMT oxalaat. Ik denk zelf niet dat de hoeveelheden oxalaat die je binnenkrijgt bij een normale dosering NBoc-DMT oxalaat per se heel veel kwaad kan, als je bijvoorbeeld dit leest (weliswaar over orale inname): 'The oral lethal dose of oxalic acid for adults is 15–30 g, although the ingestion of as little as 5 g has caused death' (via). Op andere fora lees ik dat bij andere DMT-analogen zoals 5-MeO-DMT het roken van de freebase-vorm wel efficiënter zou zijn, maar daar worden verder geen bronnen voor aangehaald. Maar ja, inderdaad dus niks concreets over deze stof specifiek.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Stoffen, of in het specifiek DMT, met oxalaat als zoutvorm is op zichzelf niet nieuw. Ik zie papers uit 1971 die het hebben over DMT oxalaat. Ik denk zelf niet dat de hoeveelheden oxalaat die je binnenkrijgt bij een normale dosering NBoc-DMT oxalaat per se heel veel kwaad kan, als je bijvoorbeeld dit leest (weliswaar over orale inname): 'The oral lethal dose of oxalic acid for adults is 15–30 g, although the ingestion of as little as 5 g has caused death' (via). Op andere fora lees ik bij dat bij andere DMT-analogen zoals 5-MeO-DMT het roken van de freebase-vorm wel efficiënter zou zijn, maar daar worden verder geen bronnen voor aangehaald. Maar ja, inderdaad dus niks concreets over deze stof specifiek.
Ik denk ook niet dat het oxalaat in de hoeveelheden die nodig zijn voor een psychedelisch effect problematisch zullen zijn. Punt is meer dat NBoc-DMT kennelijk gemarket wordt als middel wat je kunt verhitten om het zo te inhaleren. Dan komt er dus de vraag bij wat de afbraakproducten zijn van de NBoc en van het oxalaat. Het kan best dat daar dan weer zeer schadelijke stoffen bij zitten; met name voor de longen. Goed, nou is changa roken natuurlijk ook niet goed voor de longen. Maar alsnog zijn dat nog wel dingen om even serieus over na te denken; of jij degene wil zijn die wil experimenteren met dingen waarover dus nog niks bekend is.

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Nboc-dmt inmiddels gekocht, een paar testruns gedaan, maar nog geen breakthrough met 70mg...wel mooie cev.
Volgende poging met 100mg. Hopelijk krijg ik alles binnen, 😁.

Dikke respect om dit middel als een van de eerste te proberen. Ik heb zelf normale DMT en 5-MeO-DMT geprobeerd maar een legale optie vind ik zeker interessant. Heb jij dit ook een keer geprobeerd? Zo ja hoe verschilt dit erin? Hoe heb je het gerookt?

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Wel ik heb het toch maar eens geprobeerd om er pharmahuasca van te maken, maar dat is helaas niet gelukt. Ik had ergens gelezen dat maagzuur die BOC groep zou wegkrijgen, maar da's niet gelukt.

Ik had 5g gemalen wijnruit zaadjes en na 20min 172mg van die nboc-dmt. Ik voelde duidelijk het effect van de wijruit, maar verder kwam het niet.

Er staat wel heel wat te lezen online dat je 4M HCL kunt gebruiken om die BOC weg te krijgen, maar ik weet niet hoe je dat kunt verkrijgen en of dat dan überhaupt nog OK is om in te nemen... Als ik het goed heb begrepen gooi je dat zuur erop en wacht je tot het verdampt en wat overblijft is dan actief spul ofzo.

_shikantaza

Badass junkie
Wel ik heb het toch maar eens geprobeerd om er pharmahuasca van te maken, maar dat is helaas niet gelukt. Ik had ergens gelezen dat maagzuur die BOC groep zou wegkrijgen, maar da's niet gelukt.

Ik had 5g gemalen wijnruit zaadjes en na 20min 172mg van die nboc-dmt. Ik voelde duidelijk het effect van de wijruit, maar verder kwam het niet.

Er staat wel heel wat te lezen online dat je 4M HCL kunt gebruiken om die BOC weg te krijgen, maar ik weet niet hoe je dat kunt verkrijgen en of dat dan überhaupt nog OK is om in te nemen... Als ik het goed heb begrepen gooi je dat zuur erop en wacht je tot het verdampt en wat overblijft is dan actief spul ofzo.
Je eigen DMT extraheren is niet zo moeilijk hoor. Dan krijg je zeker wel een breakthrough, en het plantmateriaal kun je gewoon online kopen, en in sommige smartshops (wel heel duur vaak) :)

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Je eigen DMT extraheren is niet zo moeilijk hoor. Dan krijg je zeker wel een breakthrough, en het plantmateriaal kun je gewoon online kopen, en in sommige smartshops (wel heel duur vaak) :)
Helemaal mee eens. Maar puur om te testen wou ik zien of ik lui kon zijn en dit spul gewoon online scoren. Maar sowieso is er iets aan zelf plantjes groeien / plantmateriaal extraheren etc dat de ervaring ermee superieur maakt :)

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Even een bump op dit topic, omdat ik gisteren deze microgolf methode ontdekte op reddit.

Ik heb dit niet geprobeerd, en vroeg me af of hier iets van aan is?

Deprotection of Tert-Butyloxycarbonyl (N-BOC) Groups Using a Microwave

Do you have a protected amine research chemical that can't be ingested on its own due to amine protection? If yes, then this is the guide for you! A fair warning that this method produces non-toxic byproducts such as sodium carbonate and/or unreacted hydrocarbons which may be toxic. There are ways to get rid of these through purification through acetone. This method may be in the next guide.

Now onto the good stuff:
Firstly, obtain either 95% everclear or anhydrous isopropyl alcohol (preferred due to ease of drying). Dissolve 0.334 millimolar equivalent of your protected amine into 2ml of your solvent of choice in a 10ml borosilicate beaker. If you can't get it to dissolve you can heat it mildly though be warned you may need to add more solvent to get back to 2ml due to evaporation. Add 29mg (0.334mmol/equimolar quantities) of baking soda to the solution and allow it to dissolve (arm and hammer is best because it contains no additives and is only pure sodium bicarbonate).

Next add your beaker into the microwave reactor (any microwave works for this though you'll have to do some calculations based on your microwaves power in wattage). Place some sort of covering over top of the beaker (saran wrap is good). Set that bitch to 300 watts and cook for 5 minutes making sure to observe the process in the rare case of fires. After, allow the alcohol to evaporate in an open dish.

That's it! You have a safe product to vaporize and the expected yield is an astonishing 95%!

Notes on the microwave process:
You need a total of 300 watts output power at 2450 MHz which is standard frequency for microwaves- though anything around this works well. The power settings on microwaves are percentages of the expected output power. Level three being 30% as seen in the guide which is 1000*0.3=300. If your microwave is a different wattage- do whatever percentage is closest to 300 watts.

Notes on the molar equivalencies:
I'm guessing N-BOC-DMT's formula is C17H24N2O2 or SMILES CN(CCC1=CNC2=C1C=CC=C2)CC(=O)OC(C)(C)C and thusly has a molar mass of 288.38466 g/mol, though I'm unsure of this because I couldn't find it online. Either way the molar mass of your compound can be put into this calculator https://calculator-online.net/moles-to-grams-calculator/ all you have to do is add the g/mol mass and the number 0.334 in the moles area when calculating mass in grams. Make sure to put the moles as mmol and not mol!
Citation: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0040403908023502
Enjoy! :)
-Trimipramine

For anyone wondering, u/straightfromLysurgia provided the outline amounts for those of us that suck at basic chemistry and I refined it with my experiment:
Assuming NB-DMTs M is 288g/mol (from what I've gathered online, should be) we are working with 3.472mmol (1G) of NB-DMT.
The method I am referring to calls for adding 21mL of solvent, Isopropyl was my choice due to ease of access but Ever clear is fine too.
The amount of sodium bicarbonate is the same as NB-DMT, so 3.472mmol (311mg).
Dissolve your NBoCDMT into solvent, dissolve sodium bicarbonate into solvent, cover with saran wrap and blast on microwave for 5 minutes at 300w.
Let solvent evaporate for 12h. And done!

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Nboc-dmt inmiddels gekocht, een paar testruns gedaan, maar nog geen breakthrough met 70mg...wel mooie cev.
Volgende poging met 100mg. Hopelijk krijg ik alles binnen, 😁.
Is het een beetje te roken/vapen en hoe smaakt het? Is het echt verschrikkelijke chemische lucht of valt het mee?

Bovenaan