nerdinator
Newbie
Ik wil nederhop wie kent goede bands?
gr Timo
gr Timo
BlackRobBlunt zei:
misanthrophy zei:
Dubz zei:
Gruwelijk talent deze twee.
Denk dat je Jawat en Extince wel kan om draaien...ImmortalTech zei:Voor goede Nederlandstalige hiphop moet je bij Opgezwolle, DAC, Jiggy Dje, Jawat en 0118-vier zijn. Als je meer van harde NL hiphop houdt moet je bij Steen, Extince of Osdorp Posse zijn.
Ollemann zei:Ik vind de Nederlandse hip-hop scene toch wel de beste scene die er is. Maar Nederlands is ook zo'n lekker taaltje om te spitten.
En onze producers kunnen ook daadwerkelijk producen. Laat die Amerikaanse TMF bullshit maar lekker hangen voor mij.
Overigens, qua Amerikaanse hip-hop kan ik Aesop Rock, Deltron 3030, Dälek en Jedi Mind Tricks ook wel waarderen.
Olle
Ik heb Vinnie Paz nog geinterviewd een paar jaar terug. Heel toffe gast en sowieso ook geweldige tracks. Wat vind je dan van Atmosphere, Immortal Technique, Non Phixion, Looptroop en Cunninlynguists?Ollemann zei:Ik vind de Nederlandse hip-hop scene toch wel de beste scene die er is. Maar Nederlands is ook zo'n lekker taaltje om te spitten.
Ollemann zei:Over Neerlandse hip-hop met een boodschap gesproken, iemand bekend met Neo & Manu hier? Paranoïde mannetje, maar ik vind het erg fijne muziek.![]()
Ollemann zei:Ik vind de Nederlandse hip-hop scene toch wel de beste scene die er is. Maar Nederlands is ook zo'n lekker taaltje om te spitten.
En onze producers kunnen ook daadwerkelijk producen. Laat die Amerikaanse TMF bullshit maar lekker hangen voor mij.
Overigens, qua Amerikaanse hip-hop kan ik Aesop Rock, Deltron 3030, Dälek en Jedi Mind Tricks ook wel waarderen.
Olle
Ik vind niet echt dat iemand die naar Gino Pietermaai luistert in staat is om Steen een sukkeltje te noemen.yaaaw zei:Ik vind Steen maar een sukkeltje...
Ennuh vind Immortal technique toch ook een beetje overrated, maar on stage is het een beest, samen met mac lethal nog altijd de beste hiphopshow die ik gezien heb...
Nog één nummertje dan
haha gaaaast, Fresku en Gino Pietermaai zijn ook echt met elkaar te vergelijken... Wel eens van een gimmick gehoord? een verdomd goeie ook nog...Parttimer zei:Ik vind niet echt dat iemand die naar Gino Pietermaai luistert in staat is om Steen een sukkeltje te noemen.yaaaw zei:Ik vind Steen maar een sukkeltje...
Ennuh vind Immortal technique toch ook een beetje overrated, maar on stage is het een beest, samen met mac lethal nog altijd de beste hiphopshow die ik gezien heb...
Nog één nummertje dan
Offtopic: Jedi Mind Tricks is de beste rap groep op het moment, zelfs beter dan Wu-Tang.
Na Visions of Ghandi ging het bergafwaarts.yaaaw zei:haha gaaaast, Fresku en Gino Pietermaai zijn ook echt met elkaar te vergelijken... Wel eens van een gimmick gehoord? een verdomd goeie ook nog...Parttimer zei:Ik vind niet echt dat iemand die naar Gino Pietermaai luistert in staat is om Steen een sukkeltje te noemen.yaaaw zei:Ik vind Steen maar een sukkeltje...
Nog één nummertje dan
Offtopic: Jedi Mind Tricks is de beste rap groep op het moment, zelfs beter dan Wu-Tang.
En JMT, nah gaat net zo bergafwaars met die gasten als met wu-tang als collectief...
De beste verse opt laatste album van JMT kwam van RA the rugged man...
Godaaamn, en als je weet dat dit vanuit zn vaders perspectief is gerapt maakt t t nog vetter
Ja dit is nederhopLauu zei:De vraag blijft dan toch hangen....
Is dit Nederhop???