Neurotisch gedrag door Speed

Angramar Temenos

Badass junkie
Nou ben ik zelf erg onervaren met het goedje (5 keer gedaan als het goed is, waarvan 1x niks gemerkt), en de laatste keer was alweer een poos terug. Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?

Denk heel dwangmatig nagels bijten, bewegingen maken met je hand, licht 3 keer aan en uit doen voor het "goed" voelt, elke 5 minuten handen wassen.. Let op he, ik heb hier nuchter/met andere drugs op NOOIT last van. Is dit iets wat vaker voorkomt? Kan er verder weinig over vinden, en er zijn vast genoeg doorgewinterde peppies die me een antwoord kunnen geven hierop.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb wat jij beschrijft nog nooit gehad, op het meer bewegen na dan. Hoeveel neem je eigenlijk? Want als je enorm veel neemt kan ik het nog enigzins begrijpen dat je zulke dingen doet.

Angramar Temenos

Badass junkie
Petrovic zei:
Ik heb wat jij beschrijft nog nooit gehad, op het meer bewegen na dan. Hoeveel neem je eigenlijk? Want als je enorm veel neemt kan ik het nog enigzins begrijpen dat je zulke dingen doet.

Laatste keer was 110 mg, 73% L-amfetamine, oraal.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb door mijn langdurige speedgebruik een tic aan mijn linkeroog overgehouden... :rolleyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
yeti zei:
Marla Singer zei:
Ik heb door mijn langdurige speedgebruik een tic aan mijn linkeroog overgehouden... :rolleyes:
Kan best sexy zijn.

Tsja, ik heb ook maar geaccepteerd dat ik die tic heb... :wink: :P Ik ben nou eenmaal "tic-gevoelig" geloof ik, als kind had ik er ook een aantal.

Judas

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
yeti zei:
Marla Singer zei:
Kan best sexy zijn.

Tsja, ik heb ook maar geaccepteerd dat ik die tic heb... :wink: :P Ik ben nou eenmaal "tic-gevoelig" geloof ik, als kind had ik er ook een aantal.
Mooie vrouwen met wegdraaiende ogen zijn onweerstaanbaar :hearteyes:
Jammer dat je al bezet bent :grin:

knolselderij

Wijs gebruiker
ik blijf wel ziekelijk vaak pissen ook als ik niet moet ga ik tog maar egt neurotisch word ik niet en ja t bewegen komt gewoon door de energie die je extra krijgt

psych-out

Bewuste gebruiker
bijna iedereen is wat neurotisch, de meeste licht, die merken het niet eens en sommige zwaarder,... ik denk dat je er tussenin zit en door speed ben je wat opgefokter,actiever,... en daardoor komt jou neuroot zijn wat sterker naar boven dan anders + je let er ook nog eens meer op door speed.

Winehouse

Badass junkie
daar heb ik ook last van;
hele tijd hartslag in de gaten houden
ademhaling controleren
precies bijhouden hoeveel ik drink en blabla
en daar dan heel lang bij nadenken en er helemaal in doordraaien.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Veel vrienden van mij hebben onder pep wel iets heel typisch dat steeds bij ook alleen dat specifieke persoon blijft terugkomen:

- constant armhaar in de juiste richting strijken
- constant met vingers het gezicht aftasten opzoek naar verdikkingen. Soort van drang in kaart te brengen of er een puistje was bij gekomen ofzo.
- met tong tanden afgaan waardoor die na een paar uur een rauw zeer tongpuntje heeft
- aan huid plukken of op de zelfde plek terug keren om te jeuken/krabben/kriebelen hoe je het ook noemen wil.

- constant met 1 been heel snel heen en weer bewegen
- duim en wijs vingers constant even contact laten maken
- lucht tegen handpalm blazen (blijf ik de vreemdste vinden)
- vaak met duim en wijsvinger vanuit de mondhoeken de onderlip volgen tot de vingers in het midden samen komen en dat dan 10 keer herhalen met wel variatie in tempo.

- zakken keer op keer afgaan of alles er wel echt inzit
- in spiegel bekijken of je nog meer donkere plekjes op je tanden ziet verschijnen
- constant lippen bevochtigen met tong
- op onderlip bijten
- tong vastklemmen tussen je tanden
- gezicht in een vreemde uitdrukking plooien(voornamelijk een overdreven soort frons)en deze
zonder het te beseffen zo een vijftal minuten als bevroren intand houden.

LabRat

Newbie
ik heb wel eens last van dat ik iets aan het doen ben maar voor mijn gevoel ben ik dan nutteloos bezig.... dat ik het dus voor niks doe en ik beweeg vaak onbewust met mij enkel

JunkXL

Bewuste gebruiker
nja ik heb neurotisch trekje aan me been. :rockband:
Maar dat had ik voordat ik speed deed.
Ik stoor me er ook verder niet aan, degene die naast me zit op de bank vaak wel.
Gelukkig is mn vriend net zo erg! :mrgreen:

Holden

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Behalve praten en socializen is er niets dat ik móét doen.

Enkele jaren terug paar keer gedaan en praten en socializen was ook het enige waar ik aan dacht.

H3DII31

Experimenterende gebruiker
Ziekelijk vaak pissen las ik, dat moet ik wel met dexamfetamine, maar niet zo met speed. Ik zat wel echt als een bezetene te dwangen op alles, uren lang (echt 10 uur) om de paar seconde hetzelfde scheldwoord afwisselend als positieve en negatieve krachtterm gebruiken. Mondbewegingen, heel obsessief ijsberen, was de eerste keer dat ik pep had dus ik denk dat het in mijn geval het er iig door komt doordat ik veel teveel shit mijn keel in gewerkt had.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Heb de reacties verder niet gelezen dus misschien is eht al gezegd. Maar ik denk dat het komt omdat speed je toch een energiek gevoel geeft, en die handelingen die je dan doet die je normaal niet zou doen is misschien omdat je dan die energie ergens in probeert te steken.

W.F.L.

Badass junkie
Dopezilla zei:
Angramar Temenos zei:
Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?
Wie niet? :grin:

Olle

Ik niet.. Ik ben best wel relaxt de eerste 8 of 10 uur, daarna wordt het een beetje meer tweakerig maar extreem neurotisch niet.. Obsessief dan weer wel, maar niet op een neurotische manier. Het enigste waar dat zich in uit is de tijd die ik spendeer aan het maken van de perfecte smalle lange lijntjes eigenlijk. Verder niks.

Carlitos

Badass junkie
Ik kan ook gewoon rustig stilzitten of op bed liggen en iets lezen terwijl de rush door me lichaam gaat.
Ook totaal dus geen reden om geen pep te gebruiken omdat het zo neurotisch werkt,dat je het niet meer leuk vind.
Ken wel zo iemand die blijft nemen en dan vind ie het weer kut en dan word er iemand uit de familie pam uitgekozen. :tearsofjoy:
Ben alwat neurotisch zonder pep,moet altijd wat in me handen hebben dus meestal pen,plastic dingetjes, of iets anders kwa troep.

Dopezilla

Badass junkie
Op pep vertoon ik toch altijd wel wat tweakerig gedrag. Maar met kleine dingetjes friemelen, papiertjes scheuren, figuurtjes op de grond trekken, etcetera is gewoon hartstikke leuk op pep. :grin:

Olle

Azazel

Newbie
ik heb hier eigenlijk een vraag rond! ik lik altijd aan de onderkant van m'n lippen, of haal m'n tong naar binnen langs m'n onderlip, en probeer erop te letten, maar blijkbaar gebeurd het toch te vaak.

Ik heb een dubbele onderlip nu!

nivea en lippenbalsem, I guess?

Bovenaan