Neus-Problemen!!!

ploerd_dark_core_

Experimenterende gebruiker
Haiii daar ben ik weer met een geheel nieuw toppic over "de NEUS".

Tsja ik heb al heel wat meegemaakt met mijn dierbare vriend.
Ben door de donkerste grotjes geweest...heb de witste sneeuw zien liggen..heb records gebroken...maar....dat alles breng wel z'n tol...

Ik begin nu na 3 ..bijna 4 jaar intensief snuiven en snatsen te zien dat mijn linkerhelft van mijn neus wat gaat indeuken...een soort deukje dus..en mijn neus is ook wat schever gaan staan in de loop der snats-jaren!

Wie heeft ook of nog ergere problemen met zijn Neus? Vertel het mij...

En wat kan je er tegen doen behalve het niet snuiven ervan!

Groetjesz Ploerd

Marcel

Belezen gebruiker
Een belangrijk deel van de nose problems komt doordat er allerlei vuile stofjes in je neus achterblijven (denk aan alle versnijdingsrotzooi).

Je kunt een stukje van de ellende voorkomen door na het snuiven je neus schoon te spoelen met kraanwater. Zorg dat alle restdeeltjes op die manier eruit worden gewassen.

Succes! (en de optie die je niet noemt namelijk *minder* snuiven kan natuurlijk ook geen kwaad :wink: )

Mac...

Badass junkie
Wil niks zeggen en geloof dat ploerd ook weekend gebruiker is.
En als je verder dagelijks gebruiker bent leer je ook ongaan met "honger"-gevoelens en eet je ook wel "redelijk normaal", dus val je niet zo zwaar af.
Ikzelf ben in de afgelopen 2jr zelfs 10 kg bijgekomen naast het snuiven, maar die was ik wel in de eerste 3 jr snuiven afgevallen.

Bovenaan