Is een neusspoeling 2 a 3 dagen na een besnoven weekend aan te raden? Ik heb sterimar met water en zeewater.
Tekzor668 zei:Is een neusspoeling 2 a 3 dagen na een besnoven weekend aan te raden? Ik heb sterimar met water en zeewater.
Hahaha best apart iets om in de aanbieding te zettenSmartieAndMe zei:Ik zag toevallig dat die zoutoplossing in de aanbieding was komende maand. Ik denk dat ze een witte kerst verwachten![]()
![]()
Het is wel een hoop moeite voor een product van zo'n 2 euroooscaar zei:Hahaha best apart iets om in de aanbieding te zettenSmartieAndMe zei:Ik zag toevallig dat die zoutoplossing in de aanbieding was komende maand. Ik denk dat ze een witte kerst verwachten![]()
![]()
![]()
Je kunt ook gewoon zelf wat water goed doorkoken, 0.9% zout oplossen en dan laten afkoelen. Als je maar zorgt dat het schoon blijft volgens mij.
Attimo zei:Toen was m'n neus helemaal naar de kloten, een maat z'n geldbriefje onder gebloed en toen ik even geslapen had zat m'n neus potdicht met een gigantische snot/bloed klonter.
Ja was ook meer bedoeld als tip voor de mensen die zich om 04:00 's nachts nog bedenken dat ze hun neus willen spoelenSmartieAndMe zei:Het is wel een hoop moeite voor een product van zo'n 2 euroooscaar zei:Hahaha best apart iets om in de aanbieding te zettenSmartieAndMe zei:Ik zag toevallig dat die zoutoplossing in de aanbieding was komende maand. Ik denk dat ze een witte kerst verwachten![]()
![]()
![]()
Je kunt ook gewoon zelf wat water goed doorkoken, 0.9% zout oplossen en dan laten afkoelen. Als je maar zorgt dat het schoon blijft volgens mij.
SmartieAndMe zei:Attimo zei:Toen was m'n neus helemaal naar de kloten, een maat z'n geldbriefje onder gebloed en toen ik even geslapen had zat m'n neus potdicht met een gigantische snot/bloed klonter.
Misschien moet je ook overwegen om misschien wat minder op een avond te gebruiken. Je kunt ook je coke laten testen, misschien dat er andere stoffen doorheen zitten die je neus harder aanpakken. Ik heb nooit zulke bloedneuzen enzo gehad namelijk..
ZERO- zei:Prikt zoutoplossing na een avondje snuiven niet enorm?
Tekzor668 zei:ZERO- zei:Prikt zoutoplossing na een avondje snuiven niet enorm?
Dat dacht ik ook :-P
Nee niks van gemerkt eigenlijk.ZERO- zei:Prikt zoutoplossing na een avondje snuiven niet enorm?
Attimo zei:Testen is niet zo simpel in België...
SmartieAndMe zei:Nee niks van gemerkt eigenlijk.ZERO- zei:Prikt zoutoplossing na een avondje snuiven niet enorm?
Attimo zei:Testen is niet zo simpel in België...
Helaas niet, maar het is wel mogelijk bij Modus Vivendi. Je moet even afwegen of je de moeite het waard vind om de risico's van druggebruik te beperken. Voor mij persoonlijk is het dat absoluut waard.
http://www.modusvivendi-be.org/
SmartieAndMe zei:Your welcome. Prijzen mag je hier niet delen overigens he
Kun je je ervaring delen van Modus Vivendi? Misschien kunnen andere belgen er nog wat aan hebben, is nog niet echt de grote bekende in de drugswereld namelijk![]()