Neusspoeling?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Is een neusspoeling 2 a 3 dagen na een besnoven weekend aan te raden? Ik heb sterimar met water en zeewater.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Is een neusspoeling 2 a 3 dagen na een besnoven weekend aan te raden? Ik heb sterimar met water en zeewater.

Waarom niet direct als je klaar bent met snuiven ? Zou wat schade schelen lijkt me.
Zelf deed ik het met kraanwater , beetje opsnuiven en schone neus weer :)

ooscaar

Wijs gebruiker
Vaak wordt inderdaad een fysiologische zoutoplossing aangeraden (0.9% zout). Gewoon gelijk na het snuiven is het beste, omdat dat schade scheelt. 2 à 3 dagen lijkt me nutteloos, ik zou het alleen doen na het snuiven om de neus schoon te spoelen. Daarna kun je je neus zichzelf laten herstellen. Vooral de korstjes met rust laten als het bloed bijvoorbeeld.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik had een prikkende neus dit weekend na coke gebruik wat normaal is zelfs bij zuivere coke. Mijn neus voelde dus wat geïrriteerd. Ik dacht daarmee beter 2 a 3 dagen te wachten omdat de neus mss nog meer kon irriteren

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad beste direct na een snuifsessie of zelfs tussendoor even spoelen. Is ook veel chiller anders hoopt het zo op en ga je zwaarder ademen. Best kun je een fysiologische zoutoplossing gebruiken inderdaad, kun je gewoon halen bij de Kruidvat. Ik zag toevallig dat die zoutoplossing in de aanbieding was komende maand. Ik denk dat ze een witte kerst verwachten :tearsofjoy: :tearsofjoy:

ooscaar

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Ik zag toevallig dat die zoutoplossing in de aanbieding was komende maand. Ik denk dat ze een witte kerst verwachten :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Hahaha best apart iets om in de aanbieding te zetten :mrgreen:

Je kunt ook gewoon zelf wat water goed doorkoken, 0.9% zout oplossen en dan laten afkoelen. Als je maar zorgt dat het schoon blijft volgens mij.

Attimo

Belezen gebruiker
Heb nog niet veel ervaring met coke. Twee avonden, waarvan de eerste een erg zware avond was.

Toen was m'n neus helemaal naar de kloten, een maat z'n geldbriefje onder gebloed en toen ik even geslapen had zat m'n neus potdicht met een gigantische snot/bloed klonter.

Dan heb ik m'n neus uitgespoeld met zo'n zoute neusspoeling en dat werkte echt heel goed. Heb dat nog enkele keren in m'n neus gedaan en geen noemenswaardige last meer ondervonden.

Tweede keer een stuk minder gebruikt en toen geen neusspoeling gebruikt. Niks van last van gehad.

Kortom, bij een zware nacht: zeker een aanrader.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
ooscaar zei:
SmartieAndMe zei:
Ik zag toevallig dat die zoutoplossing in de aanbieding was komende maand. Ik denk dat ze een witte kerst verwachten :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Je kunt ook gewoon zelf wat water goed doorkoken, 0.9% zout oplossen en dan laten afkoelen. Als je maar zorgt dat het schoon blijft volgens mij.
Het is wel een hoop moeite voor een product van zo'n 2 euro

EDIT

Attimo zei:
Toen was m'n neus helemaal naar de kloten, een maat z'n geldbriefje onder gebloed en toen ik even geslapen had zat m'n neus potdicht met een gigantische snot/bloed klonter.

Misschien moet je ook overwegen om misschien wat minder op een avond te gebruiken. Je kunt ook je coke laten testen, misschien dat er andere stoffen doorheen zitten die je neus harder aanpakken. Ik heb nooit zulke bloedneuzen enzo gehad namelijk..

ooscaar

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
ooscaar zei:
SmartieAndMe zei:

Het is wel een hoop moeite voor een product van zo'n 2 euro
Ja was ook meer bedoeld als tip voor de mensen die zich om 04:00 's nachts nog bedenken dat ze hun neus willen spoelen :wink: Anders veel te veel moeite inderdaad

Attimo

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
Attimo zei:

Misschien moet je ook overwegen om misschien wat minder op een avond te gebruiken. Je kunt ook je coke laten testen, misschien dat er andere stoffen doorheen zitten die je neus harder aanpakken. Ik heb nooit zulke bloedneuzen enzo gehad namelijk..

Het was m'n eerste keer, 1 gr (of toch verkocht als gram, geen idee hoeveel het werkelijk was) opgedaan op ongeveer 8 uur tijd. Het was ook een uitzonderlijke avond, wees gerust. De volgende keer dat ik het gedaan heb was minstens een maand later en was veel minder.

Testen is niet zo simpel in België...

MeejheM

Badass junkie
misschien moeten jullie je daar een hard voor maken. Als mensen het toch doen, en dat doen ze, kun je beter de mogelijkheid beiden dat men hun spul kan laten testen. al red je maar 1 leven, dan is het toch zeker de moeite waard geweest.

als die service hier niet bestond waren er waarschijnlijk behoorlijke problemen met drugs gerelateerde ziekenhuisopnames geweest rondom de ADE MDMA pillen.

maar ik hier al vaker gelezen dat het ergens in brussel zou moeten kunnen.

MeejheM

Badass junkie
Fysiologisch zout of hoe je het wilt noemen bevat evenveel zout als snot en tranen. beschouw het niet zozeer als zout water, meer als een zoutoplossing die makkelijk snot etc vrijmaakt omdat de samenstelling erg lijkt op menig lichaamsvocht.

Attimo

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
ZERO- zei:
Prikt zoutoplossing na een avondje snuiven niet enorm?
Nee niks van gemerkt eigenlijk.

Attimo zei:
Testen is niet zo simpel in België...

Helaas niet, maar het is wel mogelijk bij Modus Vivendi. Je moet even afwegen of je de moeite het waard vind om de risico's van druggebruik te beperken. Voor mij persoonlijk is het dat absoluut waard.

http://www.modusvivendi-be.org/

Wow bedankt zeg, ik wist hier helemaal niet van en ik woon helemaal niet ver van Brussel! Meteen eens een tripje naar daar plannen om de sos die ik niet gekocht heb te laten testen.

Heb namelijk onlangs 4 gram -MOD EDIT-. Pokkeduur, ik weet het. De persoon via wie ik eraan geraakt ben, verzekerde me wel dat dit het zuiverste is dat hij kan vinden, recht van de blok en volledige grammen. Ik moet zeggen dat de zakjes er idd wel voller uitzien dan hetgeen ik de vorige keer gekregen had. Van de rest kan ik natuurlijk niet zeker zijn, al zou ik het wel wat erg vinden moest het 100% gelogen zijn want de kerel is ook wel een vriend van me.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Your welcome. Prijzen mag je hier niet delen overigens he :)

Kun je je ervaring delen van Modus Vivendi? Misschien kunnen andere belgen er nog wat aan hebben, is nog niet echt de grote bekende in de drugswereld namelijk :)

Attimo

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
Your welcome. Prijzen mag je hier niet delen overigens he :)

Kun je je ervaring delen van Modus Vivendi? Misschien kunnen andere belgen er nog wat aan hebben, is nog niet echt de grote bekende in de drugswereld namelijk :)

Zal ik zeker doen, ik ga er volgende week eens heengaan.

Excuses voor het vernoemen van die prijs, had ik idd al ergens gelezen maar het floepte er zo uit. Zal niet meer gebeuren.

Bovenaan