Neusspray?!

Hallo,

Ik ben een zwemmer en ik vraag me af met welk middel je sneller zou kunnen zwemmen, waardoor je een betere uithouding zou hebben??

Het schijnt dat neusspray ook helpt.. welk merk is dan het best en wat zijn de gevolgen??

Grtz.. :sunglasses:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Neusspray zal m niet worden, tenzij je neusspray uit Amerika weet te bemachtigen met epinefrine (synthetische adrenaline).
Ik kan je aanraden om op zoek te gaan naar legale doping. Creatine is een heel mooi voorbeeld van een legaal middel dat (wetenschappelijk bewezen!) een positieve invloed heeft op je uithoudingsvermogen. Een ander middel zou misschien caffeine kunnen zijn. Koffie is echter geen goede bron van caffeine omdat er ook heel veel stoffen in zitten die de werking van caffeine tegengaan. Je kan dan beter tabletjes nemen met pure caffeine.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Beter doe je het gewoon oldschool. Naar doping krijpen is een teken van zwakte..

Spor

Wijs gebruiker
Ik zou zonder mijn otrivine neusspray niet ver kunnen zwemmen simpelweg omdat mn neus dan dicht zit en ademen door je mond is tijdens snel zwemmen denk ik niet erg handig.

Tja, verder zou je pep op kunnen lossen in neusspray maar of je dat moet doen is een ander verhaal. Ik ben voor drugsgebruik, maar niet als het tijdens het sporten is. Dat moet puur natuur vind ik. Anders overbelast je je lichaam te erg zonder dat je het merkt.

shokora

Wijs gebruiker
Gewoon een mixje maken van een flinke hoeveelheid ephedra, speed en coke dat moet voldoende zijn om keihard door het water te gaan.

Niet doen, want dan ga je dood

Bovenaan