New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

Ik heb misschien wel een idee.

Ik heb een stuk grond van ongeveer 200 vierkante meter direct aan de Veluwse kant van het Veluwemeer. Er mogen geen onnoemelijke hoeveelheden lawaai gemaakt worden, maar dat mag op de Veluwe nergens (ben er geboren en ken goed de weg XD), het is vrij afgelegen, rustig, mooi en ik moet alleen het gras van tevoren maaien, want dat staat twee meter hoog ongeveer.

En jullie mogen er van mij ook wel zitten als ik zelf niet welkom ben :p

OK klinkt goed maar ik heb vragen ?

Kampvuur is daar verboden ?
een klein vuurtje geen bomen werk ?
Kan je daar komen met een zware bestelbus om te lossen ?

Komen er boswachters ?
Is het privegrond ?Hoe is het uitzicht ?

2 meter hoog heb je een tractor om te maaien ?

Ben je onder de 18+ ?

Stonie

In de zomer wil ik wel meedoen.... Weer eens samen met Psycho_chrono en Delerium trippen en de rest van die gasten hier die meegaan... Bombastic!

Johannes de Tripper zei:
In de zomer wil ik wel meedoen.... Weer eens samen met Psycho_chrono en Delerium trippen en de rest van die gasten hier die meegaan... Bombastic!

Yeah psychedelic baby!

Veluwe lijkt me een zeer strak plan :D

lysergine25 zei:
OK klinkt goed maar ik heb vragen ?

Kampvuur is daar verboden ?
een klein vuurtje geen bomen werk ?
Kan je daar komen met een zware bestelbus om te lossen ?

Komen er boswachters ?
Is het privegrond ?Hoe is het uitzicht ?

2 meter hoog heb je een tractor om te maaien ?

Ben je onder de 18+ ?

Stonie
Kampvuur is *niet* verboden, maar dat hangt van het weer af. Bij een extreme droogteperiode zoals vorige maand, is er een algemeen stookverbod op de hele Veluwe. Daar staan énorme boetes op.
Je kan er komen met een bestelbus.
Staatsbosbeheer heeft er niets te zoeken.
Het is míjn terrein. Het uitzicht is goed.

Handbosmaaiers ftw!

Ik ben 25 :')

waarom eigenlijk 18+ ? Gaan er mensen zich uitkleden en rare rituelen houden enzo ? Zo ja, ik kleed me graag publiekelijk uit en doe een dans *fapfapfap*

Lekker trippen ?

OK de vraag waarom 18 + ?

Nou LSD is hardrugs en ik wil trippen en ik wil geen gezeur met de politie.
De politie is mijn vriend en dat wil ik zo houden.

Daarnaast trip ik liever niet met beginners omdat als we eenmaal gaan we heel hard gaan !!!

Dus als we het 18 + houden dan is de kans veel groeter dat:

Er een meeting komt
Vlekkeloos verloopt zonder pubertaferelen.
Geen politie interesse is.
Er minder vervoers problemen zullen zijn.
Er een volwassen sfeer ontstaat.

Ben je 17 maar kun je hier de referenties krijgen dat je er bij MOET zijn is voor mij ok ....

Diehards zijn diehards ..... ik heb geen zin in jankerts.

:love:

Of parasiterende meelifters ....

Stonie

@ Deadlock ....

Jouw locatie staat nu al op nummer 1 ....

Ik heb zelf ook 2 goede locaties, 1 met feest eraan vast zodat je zelf kunt pendelen tussen feest en ons kamp.

1 met zwemwater prachtig uitzicht ...

Beide in amsterdam .....

Stonie

hey dit lijkt me inderdaad een te gek idee!
ik ben alleen nietr zo vaak online dat ik dit alles kan volgen.
maar ik vind het zeker een heel leuk idee
ik zal dan mijn komplete stash dan ook wel mee nemen.

ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt dan!

kan er dan niet iets van een mail groep op gericht worden, want dan hoeft niet alles hier besproken te worden.

gr.

Ik zou wel mee willen, mits het niet te ver is. Heb alleen nog nooit LSD gebruikt. Alleen paddos (geen problemen mee gehad). :D

thor zei:
Ik zou wel mee willen, mits het niet te ver is. Heb alleen nog nooit LSD gebruikt. Alleen paddos (geen problemen mee gehad). :D

Yo Thor,

Je begint al fout, je zeurt over de afstand ...
Dan vertel je ons dat je nog nooit LSD hebt gebruikt terwijl wij hard heel hard willen trippen dat is dus niet geschikt voor een beginner want wie gaat erop jou letten ?

Ik kan amper op mezelf letten ....

Heb je dus ook geen LSD .... en dan voldoe je niet aan de eisen sorry.

:stoned:

Helaas zijn er dus eisen, bij deze nog een kleine opsomming:

Bereidt zijn te reizen
Eigen dope bezit
18+ of de juiste referenties
LSD ervaring
Op 24 uurs oproep basis beschikbaar.
Bereidt mee te helpen in vervoer en regelen van dingetjes.
In het bezit van een 06
Een gezondsheidsverklaring van je arts dat je drugs mag nemen.

Doei doei

Stonie

checklist voor de meeting ?

Zeilen voor op het gras,
dekens,
kleden,
kussens,
Doeken,
kaarsen,
lampen,
houtskool BBQ,
hout,
Drinken,
eten,
bestek,
vuilniszakken,
bekers,
gaspitten.
Luchtmatrassen,
luchtstoelen,
chill stoelen
LSD chairs.

Nou, nee dat andere forumleden kunnen beaamen dat het zonder die minderjarige een minder gezellige avond wordt.

Ik ken niemand dus ik draag ook niemand voor.

Ik kan opmezelf letten hoor, en ik kan ook wel aan LSD komen. Alleen de afstand kan een probleem zijn omdat ik qua geld nogal krap zit. (openbaar vervoer is duur) :rolleyes:

Thor, het spijt me, maar ik ben tegen. Je eerste drie keer móét je met een watcher erbij doen. Ook daarna kan het nog fout gaan, maar zomaar op een wildvreemde lokatie? Nah.

Daarnaast kan je paddo's en LSD net zo goed vergelijken als casettebandjes en CD's; het is alletwee een audiodrager, maar werkt compleet verschillend.

Lol ik zou wel graag mee willen, wil erg graag een keertje LSD proberen. Maargoed, zoals al is gezegd, ernstig verstandig ook lijkt mij, moet je wat LSD ervaring hebben.
Ga het binnenkort dan toch echt maar een keertje doen, met een sitter erbij en het hele riedeltje.
Volgende meeting beter :)

acidboy zei:
Lol ik zou wel graag mee willen, wil erg graag een keertje LSD proberen. Maargoed, zoals al is gezegd, ernstig verstandig ook lijkt mij, moet je wat LSD ervaring hebben.
Ga het binnenkort dan toch echt maar een keertje doen, met een sitter erbij en het hele riedeltje.
Hoe kom je aan de naam "acidboy"? :wink:

veel mensen op het forum hier weten precies hoe ervaren ik ben met LSD lol :P. Ik kan zowel op mezelf letten als op anderen onder invloed, vaak merk je niet eens aan me dat ik het op heb, terwijl ik wel kneiterhrd trip. whehe

Let's see alice boys! She knows best!

Goh, kzou zo graag meegaan, tis ook al meer dan een maandje geleden dat ik onder Alice heb getript maar spijtig genoeg ben ik van regio Belgie en zal vervoer enorm duur worden dan :( Mss is meetingtje onder de belgjes hier houden? :wink:

Ja, let's ask alice...

Maar uhm, dat klinkt allemaal alsof het heel gezellig gaat worden :)
En ervaring heb ik ook zat, dus dat komt helemaal goed.

Vet trouwens deadlock, dat je zelf een stuk grond hebt daar aan het veluwemeer.
Ik moet zeggen dat het idee van lysergine met een feestje erbij ook leuk is, maar misschien wel minder gemoedelijk.

LSD !!!!

We gaan ervoor mannen en vrouwen een LSD sessie met een klein clubje doorgewinterde LSD verslaafden.
We gaan diep, hard, en langdurig trippen ....

Als het aan mij ligt wordt het zoals iedere goede sessie onvergetelijk.

Zelf heb ik besloten om voor de volle mep te gaan van 400 ug zonder speed puur op de lsd.

Nou ik ben benieuwd wat dat brengt, 12 uur nonstop zweten en gek doen !!

Laten we ons concentreren op de laatste punten:
Het vervoer
De checklist

Ik ga alvast de lokatie voorruit verkennen met Deadlock zodat i kzeker weet dat niets maar dan ook niets ontbreekt aan het magische uitzicht waar mijn LSD ogen zo'n behoefte aan hebben.

Tot gauw

Stonie

Wie o wie ?

Wie er mee gaan ?

Dat weet ik niet, dat verandert ook constant tot er een groep overblijft die volhardend is. Die zingen het uit en staan paraat voor de 24 uurs oproep.

Lokatie is geheim !!

ExceptionalInsight zei:
acidboy zei:
Hoe kom je aan de naam "acidboy"? :wink:

Terechte vraag :) stond in mn voorstel topic al, maar om het even te herhalen: heeft niets met lsd te maken, behalve dan de naam. Ik weet niet, vond het wel een grappige naam. Gebruik m al een tijdje voor verschillende dingen. Soort van gewoonte geworden.
Daar moet verandering in komen. (dat het niets met lsd te maken heeft)

Lijkt me heerlijk zo'n relaxt stukje natuurgebied! Zelf kan ik ook nog goed communiceren (bij niet ál te hoge dosissen dan), heb ik bij m'n LSD trips gemerkt, en verder let ik altijd op mezelf want ik ben een klein controlfreakje en de voorzichtigheid zelve. Altijd mooi dus. =) Vraag me af hoe het met de datum gaat zitten.. ergens in de zomervakantie? Of is het zo dat er genoeg mensen bijna instant kunnen / willen gaan trippen. :P Ik kan niet zomaar 3 dagen van te voren even iets afspreken meestal.

Terug
Bovenaan