New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

Ik ga binnen drie weken mijn eerste keer beleven, misschien dat ik de volgende keer meega gaat het eerst ff lekker thuis tjekken met een maat. Ik hoor op solstice wel hoe het was :stoned: .

have fun guys and girls,
maak er wat moois van :wink:

AKA ..

grapjas ben jij he .... eerst is Solstice .. dan pas gaan we de Moontrip doen.

Dus over 15 dagen Ruigoord over 45 dagen ofzo ongeveer de Moontrip.

:mrgreen:

Alle tijd om nu nog jezelf te harden en goed in te trippen.

Stonie

hm.. ik zal maar es een poging wagen om tegen die tijd ook ervaring te hebben.. kan k tenminste mee :beer:

Eeh ja dat wist ik niet ik weet niet zo goed hoe het met de maanstanden zit vind 'm alleen space :beer: ! I will be prepared misschien dat volgende week al wat mensen ontmoet op torenpop in amersfoort en de week erop in ruigoord wil altijd wel graag weten wat voor vlees er in de kuip zit om het zo maar te zeggen. Lijkt me erg heftig mar aan de andere kant heb ook al aardig wat meegemaakt en ga overal goed op dus maak me 0% zorgen, iedereen lijkt ook wel chill hier :wave:

Het lijkt me ook wel een goed idee om van te voren mensen op ruigoord of andere feesten te ontmoeten ja, dan is het niet totaal nieuw (hoewel trippen met (bijna) vreemden vaak ook wel leuk is)

Moeten we nog een sitter erbij halen ?

Voor het geval dat ? Ik zou echt niet weten hoe ik moet reageren op een Biter bijvoorbeeld.

Daarnaast zijn we allemaal vreemden voor elkaar dus ALLES is mogelijk.
Zowel positief als negatief.

En ja als we elkaar op Ruigoord al ontmoeten scheelt dat wel.
Maar niet iedereen komt naar Ruigoord.

Stonie

Hmm ik ben opzich nooit een voorstander geweest van sitters, hoe aardig ik die mensen normaal ook vind als ik trip kan ik me een beetje irriteren aan nuchtere mensen. Vooral als zij mij niet met rust laten als ik er een beetje space uitzie (doe ik altijd) of beetje vaag begin te doen (onverwachts op de grond gaan liggen, effe mezelf een half uur terug trekken), dan word ik juist para van hun (met hun goede bedoeningen) ipv dat effect dat mensen altijd zeggen.

:wink: je vat waarschijnlijk wel wat ik bedoel !

En ik ga ervan uit als we met een groep mensen die leuk, vriendelijk en aardig zijn, en uberhaubt al zo'n superplan komen nou niet echt voer voor bad trips zijn...Geloof niet dat er ook maar iets mis kan gaan anders krijg je een knuffel van mij :D .

maar idd
liever geen sitters
psycho chrono and me zijn zoiezo al ervaren genoeg om iemand t helpen voor als t mis gaat, lijkt me

Ellesdee zei:
maar idd
liever geen sitters
psycho chrono and me zijn zoiezo al ervaren genoeg om iemand t helpen voor als t mis gaat, lijkt me

Lieverd! :love:

Ben het met je eens, we trippen op hoog niveau mensen! En niet te vergeten dat Deadlock ook een genoeg ervaren tripper is om zijn hoofd erbij te houden. Tihi, ik denk dat als we er een goede sfeer bijhouden er niet echt veel mis kan gaan. Het enige wat er mis kan gaan is de instelling van misschien 1 of 2 mensen met verkeerde bedoelingen, die bonjouren we zo ons terrein af dan :P

Ik ga er in ieder geval van uit dat het een top avond/nacht word zonder problemen!! :D :D Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in, ik tel de dagen!

Ik zou ook liever geen sitter hebben, de gedachte dat iedereen dan net zo vaag is als ikzelf vind ik juist altijd prettiger.

Psycho_Chrono zei:
Ellesdee zei:
maar idd
liever geen sitters

Ben het met je eens, we trippen op hoog niveau mensen! En niet te vergeten dat Deadlock ook een genoeg ervaren tripper is om zijn hoofd erbij te houden.

ohjah
hoe kan ik onze lieve basje nou vergeten :oops:

Deadlock is een schatje :love:

Ellesdee zei:
Psycho_Chrono zei:
Ellesdee zei:
maar idd
liever geen sitters

Ben het met je eens, we trippen op hoog niveau mensen! En niet te vergeten dat Deadlock ook een genoeg ervaren tripper is om zijn hoofd erbij te houden.

ohjah
hoe kan ik onze lieve basje nou vergeten :oops:

Deadlock is een schatje :love:

MIJN skatje! Derom vechte eh ? :x

azgaza zei:
Ik zou ook liever geen sitter hebben, de gedachte dat iedereen dan net zo vaag is als ikzelf vind ik juist altijd prettiger.

Ja dat heb ik ook heel sterk. Iedereen moet zo lijp mogelijk zijn om me heen, zodat ze me begrijpen, en niet zo vaag aankijken!! :mrgreen:

Hm, dit begint enorm verleidelijk te klinken allemaal !
Spijtiggenoeg woon ik in belgië.. Maar als het echt niet te overdreven ver is, en de tijd laat het toe, dan wil ik daar ook wel zijn eigenlijk.

Zou wel een paar mensen van dit forum willen ontmoeten ook :)

Als de lokatie er is enzo, zou iemand me ook iets kunnen laten wete ? Ik zie dan wel of het te doen is of niet.

Greetz,
Argulas

Argulas zei:
Spijtiggenoeg woon ik in belgië.. Maar als het echt niet te overdreven ver is, en de tijd laat het toe, dan wil ik daar ook wel zijn eigenlijk.

Als de lokatie er is enzo, zou iemand me ook iets kunnen laten wete ? Ik zie dan wel of het te doen is of niet.

Greetz,
Argulas
Geen probleem :) ik heb je toch op msn dus kan je wel wat laten weten :)

Ik weet zelf ook niet zeker of ik kom want ik ga een hele drukke zomer tegemoed.. maar ik ga het zeker proberen dus van de locatie hoor ik wel graag.

Psycho_Chrono zei:
Argulas zei:

Greetz,
Argulas
Geen probleem :) ik heb je toch op msn dus kan je wel wat laten weten :)

thx :)

Ik had het al eerder vermeld...

Maar ik heb zeker ook wel zin om mee te doen :) count me in!

Dit dus als ik beschikbaar ben op die dag maar dat zal geen groot probleem zijn.

See you then!

Dit soort acties vind ik echt ubervet. Ik ben hier niet bekend, nog met de zwaardere tripmiddelen dus dit ga ik zeker overslaan tot een volgende keer. Tof initiatief iig! :)

Hm ben een tijdje niet online geweest maar ik heb er nog altijd wel zin in! Dat feest in Ruigoord klinkt trouwens ook wel vet maar daar ga ik helaas niet heen.. komende zaterdag Midsummer night's dream.. een trance mafia party in Amsterdam (outdoor in een bos). Daar ga ik wel heen! Nog mensen die gaan? Op Trance mafia party's heb ik me altijd vermaakt.

Goanaut zei:
Hm ben een tijdje niet online geweest maar ik heb er nog altijd wel zin in! Dat feest in Ruigoord klinkt trouwens ook wel vet maar daar ga ik helaas niet heen.. komende zaterdag Midsummer night's dream.. een trance mafia party in Amsterdam (outdoor in een bos). Daar ga ik wel heen! Nog mensen die gaan? Op Trance mafia party's heb ik me altijd vermaakt.

Wow, dat klinkt wel erg vet! Helaas kan ik niet dit weekend, maar als er nog es zoiets is, meld het even!! Maffia Woeeeessshhh!! Hehe :mrgreen:

dwuze zei:
is het al gebeurd zie ik ook wel zitten laat me weten thanks :stoned:

Dit is je eerste post, er zijn wat criteria waar de deelnemers aan moeten voldoen. Heb je al tripervaring? Ben je een bekende van iemand hier?

Zorg iig dat je een regular word hier, complete vreemden zijn eigenlijk niet welkom. Ik begin er zin in te krijgen :love:

Inderdaad weaver,

Daar zit niemand op te wachten, niemand kent je.
Je kan alles en iedereen zijn die we niet wensen.

No offense maar met 1 post geef ik niemand een lokatie door.
Ik wil er wel over stemmen ...
De vraag rijst dan ook meteen .. hoeveel onzinnige chatpost moet iemand plaatsen om geloofwaardig te woorden.

:wave:

Je moet 18+ zijn
Eigen LSD meenemen
En garant staan voor een gezonde geest met lichaam zodat niemand gebeten wordt.

Groet

Stonie

Ik heb van het weekend net mn eerste LSD trip gehad op een outdoor goa feest.

SUPER !!!

Dus ik wil ook meedoen :)

Ok we gaan nu niet moeilijk doen, als niemand hier in kan staan voor je zuiverheid, dan wordt het niks.
Ik ken alleen Dreamweaver das mooi lullen he !!

Ben pas net lid, maar ook organisateur van de meeting dus heb ik een soort vrijwaring.

Laten we desnoods per geval maar stemmen want ik wil /kan dat niet beslissen.

Stonie

Wie van jullie zijn er volgende week ook op solstice ?

Ik iig wel, misschien dat jullie me daarna genoeg kennen :)

Ik zou opzich ook wel willen komen, ik weet alleen niet of ik dan al genoeg ervaring heb opgedaan.

in iedergeval als er volgend jaar (of later deze zomer misschien?) weer zo'n meeting zou zijn ben ik zeker van de partij :love: :wave:

Wacky zei:
Wie van jullie zijn er volgende week ook op solstice ?

Ik iig wel, misschien dat jullie me daarna genoeg kennen :)

Ik ga naar solstice en volgensmij meer leden. Er was al ergens in een topic gezet dat mensen van DF op solstice DF op hun arm zouden schrijven om elkaar te kunnen herkennen.

Inderdaad, maar er hadden er maar een stuk of 4 gereageerd geloof ik (inclusief wij)

maarja, beter 4 dan niemand. Ik zet wel DF erop.

Terug
Bovenaan