NG waarde speekseltest

Josje

Newbie
Beste mensen
Omdat ik weinig info vind over de speekselanalyse over drugs zou ik graag weten wat jullie resultaten zijn. Mij hadden ze een tijdje geleden te klissen en ik vind het vreemd dat de waarden zeer vreemd en verschillend zijn bij iedereen. Post hier aub de waarde na de speeksel analyse en ook de tijd van het laatste gebruik + de hoeveelheid. Zo kunnen we enig idee krijgen. (Enkel SPEEKSELTEST) Ik vind het niet OK om met de wagen te rijden onder invloed maar na 3 dagen nog positief te zijn op THC is een puur schandaal.
Alvast bedankt om te delen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Post hier aub de waarde na de speeksel analyse en ook de tijd van het laatste gebruik + de hoeveelheid. Zo kunnen we enig idee krijgen. (Enkel SPEEKSELTEST)
Hier valt echt niks zinnigs over te zeggen daar zelfs bij exact hetzelfde gebruik de waarden per persoon zeer verschillend kunnen zijn. Er zijn enorm veel factoren die meespelen.

Verder ben ik het met je eens dat dit beleid aangepakt moet worden.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Beste mensen
Omdat ik weinig info vind over de speekselanalyse over drugs zou ik graag weten wat jullie resultaten zijn. Mij hadden ze een tijdje geleden te klissen en ik vind het vreemd dat de waarden zeer vreemd en verschillend zijn bij iedereen. Post hier aub de waarde na de speeksel analyse en ook de tijd van het laatste gebruik + de hoeveelheid. Zo kunnen we enig idee krijgen. (Enkel SPEEKSELTEST) Ik vind het niet OK om met de wagen te rijden onder invloed maar na 3 dagen nog positief te zijn op THC is een puur schandaal.
Alvast bedankt om te delen.

Lees deze eens door, hier worden interessante dingen gezegd over dit onderwerp.

wanhoopje

Newbie
Vandaag aangehouden, speekseltest op positief?! Laatste gebruik was ong 12 uur voor de speelseltest. Mocht je meer info hierover hebben zou je dat dan willen delen met mij? Ik vind dit zo bizar allemaal

De Zandman

DF-koning
Laatste gebruik 12 uur voor de speekseltest?
Dan ben je erbij. Waarom ga je rijden als je gebruikt hebt?!
Na 12 uur zit er domweg teveel thc in je bloed....

Kordie

DF-koning
Vandaag aangehouden, speekseltest op positief?! Laatste gebruik was ong 12 uur voor de speelseltest. Mocht je meer info hierover hebben zou je dat dan willen delen met mij? Ik vind dit zo bizar allemaal

Hoi @wanhoopje

Vermoedelijk blow je vaker.
Dan geldt dit; https://ingevorderd.nl/wiet-cannabis-en-autorijden/

Bizar is het niet.
Kwestie van in lezen wat kan en niet kan. Vervelend is het wel. Want vrees dat het je veel geld en ellende gaat kosten.

verwijdermijmaar

Experimenterende gebruiker
Laatste gebruik 12 uur voor de speekseltest?
Dan ben je erbij. Waarom ga je rijden als je gebruikt hebt?!
Na 12 uur zit er domweg teveel thc in je bloed....
Dat staat helemaal niet zwart op wit kan ik je vertellen. Een vriend van mij die al 20 jaar dagelijks rookt zat na 6 uur op 2 microgram. En ik zat na 2 uur op 6. Het kan alle kanten op na 12 uur, afhankelijk van de persoon en 10000 variabelen. Maak je wel onderscheid tussen THC zelf en de metabolieten? Het laatste is inderdaad dagen; weken; maanden aantoonbaar. THC zelf niet.

Bijlagen

• IMG_4012.jpeg
    IMG_4012.jpeg
    70,5 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Bovenaan