niet goed pissen

jason-

Experimenterende gebruiker
hebben jullie dit ook weleens al heb je een paar lijntjes/bommetjes speed genomen dat je veel moet pissen en al denk je dat je dan klaar ben doe je je broek omhoog ga je uit de wc en dan opeens voel je je broek nat worden ik en een vriend van mij hebben dat zowiezo altijd en ik heb het ook al heb ik veel ritalin pillen geslikt :confused:

psych-out

Bewuste gebruiker
hebben jullie dit ook weleens al heb je een paar lijntjes/bommetjes speed genomen dat je veel moet pissen

ik heb dit ook, is echt zeer vervelend. dan ben je net gaan pisse en een 15min erna moet je weer.

Immo

Badass junkie
Ja ik heb dit zelf ook, daarom stop ik em niet gelijk terug in m'n broek als ik klaar ben. En wacht ik tot echt alles eruit is. :P

afraidtech

Bewuste gebruiker
of zo verschrikkelijk nodi moeten dat je het niet meer kunt ophouden doordat je het continu aan het uitstellen bent :P

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Hoevaak ik onder pep wel niet dacht "wow.. deze hoeveelheid moet een record zijn" ghehe :rock:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Pep zorgt ervoor dat je veel moet pissen ja, door overwerking van de nieren. Het moeilijk plassen komt geloof ik omdat je de "plasspier" niet kan ontspannen omdat die spier strak staat.

Dopezilla

Badass junkie
En dat is erg vervelend, want elk kwartier naar de wc hupsen voor zes druppels is ook maar tijdsverspilling.

Olle

Beeeb

Bewuste gebruiker
Ik heb gelukkig nog nooit in mijn broek cq rok cq jurk geplast. :grin:

Ik heb eerder last dat plassen gewoon niet lukt :angry:

Beeeb

JunkXL

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Pep zorgt ervoor dat je veel moet pissen ja, door overwerking van de nieren. Het moeilijk plassen komt geloof ik omdat je de "plasspier" niet kan ontspannen omdat die spier strak staat.

Pep zorgt er inderdaad voor dat je veel naar de w.c moet. De overwerking van je nieren kan je voorkomen door genoeg (water) te drinken. Het is een teken van uitdroging, en water helpt bij het reinigen van je nieren. Je plas moet gewoon bijna doorzichtig zijn niet donker! Het wordt donkerder door de afvalstoffen daarom stinkt het soms als chemisch afval!!
:wave:

cropp

Badass junkie
LSDmathXtc zei:
hebben jullie dit ook weleens al heb je een paar lijntjes/bommetjes speed genomen dat je veel moet pissen

ik heb dit ook, is echt zeer vervelend. dan ben je net gaan pisse en een 15min erna moet je weer.
+2

dan doe je je lul terug in je broek, en dan zou je eigenlijk weer kunnen gaan zijken...

of dan voel je dat je moet zijken en dan lukt het pas na 1,5 minuut...

jason-

cropp zei:
LSDmathXtc zei:

+2

dan doe je je lul terug in je broek, en dan zou je eigenlijk weer kunnen gaan zijken...

of dan voel je dat je moet zijken en dan lukt het pas na 1,5 minuut...

Dat heb ik nou ook.

Debris

Bewuste gebruiker
Veel moeten pissen is normaal.

En eerder nooit gehad, is iets van de laatste tijd. Dat als ik klaar ben en de slang wil binnenhalen er nog wat uitkomt.
Maar na wat oefening en heel lang afknijpen heb je daar vrijwel geen last meer van.

peppie

Belezen gebruiker
veel pissen wel, poepen ook.
Maar in de broek doen, dat gelukkig nog nooit. :)
Zou ook gelijk stoppen als het zover was :grin:

k.evin

Ik moet veel naar de wc.
Maar ik plas niet in me broek :openmouth:
Wel eerlijk dat je het toegeeft :beer: .

atbboy

Bewuste gebruiker
Heb ik ook altijd, met coke ook...
En merk dat het de laatste tijd ook wel is gebeurd als ik al een dag niks op heb.
Misscien wat minderen :flushed:

henkdevries

Belezen gebruiker
Heb nooit speed gedaan, maar ik heb het ook gewoon als ik teveel zuip/smoke...
je voelt dan niet dat je aan t lopen bent zegmaar :P

-spaceman-

Badass junkie
W.F.L. zei:
k.evin zei:
Ik moet veel naar de wc.
Maar ik plas niet in me broek :openmouth:
Wel eerlijk dat je het toegeeft :beer: .

Leuk dat je tegen jezelf praat jongen!

Ja... Ik word ook een beetje ziek van die gozer... :smilingimp:
Check z'n berichten, er komt bijna niks zinnigs uit...

Maar het niet kunnen pissen of er een zooitje van maken is dus een herkenbaar probleem. Dit zit nou eenmaal in het pakketje van effecten. Uit ervaring kan ik wel zeggen dat het na verloop van tijd minder word.

Mike

Bewuste gebruiker
Ja... Ik word ook een beetje ziek van die gozer... :smilingimp:
Check z'n berichten, er komt bijna niks zinnigs uit...

Ik heb begrepen dat ie alweer van het forum afgetiefd is, dus we zullen er geen last meer van hebben.

OT: Als ik speed heb gebruikt kan ik ook nauwelijks pissen, het lijkt wel of het dan op slot zit of zo, heel hinderlijk. En als je denkt dat je klaar bent en je stopt de boel terug in je broek dan meestal heel snel er weer uithalen want je pist gewoon door.... Of heb ik dat weer alleen?

Oom Klaas

Badass junkie
Ik pis dan niet door maar ik merk wel dat wanneer die een paar seconden weer in m'n broek dat de nood hoog is, en dan kan je weer met een klein pisstraaltje een paar milliliter uit gaan zeiken :P

Paddoboy

Belezen gebruiker
op pep heb ik het gevoel dat ik mijn pipi veeeeeeel langer kan inhouden
en dan als ik moet gaan pis ik dan ineens veeeeeel meer dan normaal

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik kan de avond/nacht zelf over 't algemeen vrij normaal pissen. De day-after moet ik dan wel weer om de haverklap

Dederde

Newbie
Zo, dat is wel erg herkenbaar inderdaad. :grin:
Ik heb nu gewoon een soort ritueel voor tijdens uitgaan en voor als ik thuis zit.
Tijdens het uitgaan bij mij in de buurt (Hier mag eigenlijk overal nog gerookt worden) draai een dik shaggie of ik pak een sigaret en steek die op de wc gaan. Roken kan toch altijd op je lekker gaat. Dan pissen en gewoon goed druk erachter zetten :flushed: net zolang tot je bent uitgerookt. Dat zijn zeker een minuut of wat en dan is het meeste eruit. En als er ergens niet gerookt mag worden een vol glas drinken mee en rustig opdrinken.
En thuis neem ik gewoon de laptop mee naar de wc of lees ik een boekje. Ik kom tijden het gebruiken gewoon even tot rust op de wc :wink: .

Sommige vinden het raar als je zo lang staat te pissen tijdens het uitgaan, maar dat kan me altijd weinig schelen, ik geniet toch van alles wat ik doe op die momenten.

Bovenaan