Effe dubbel posten van het 3-MMA reportje, dit heeft me gewoon erg nieuwschierig gemaakt en mss kan iemand hier de waarheid bevestigen of ontkrachten;
3-MMA lijkt nog steeds een mysterie, moeilijk er iets van te vinden
Als je er iets van vindt dan lijkt het fantastisch voor de gebruiker.
Maar ik heb iets vreemds ondervonden.
Ze heten het kort: 3-methyl-methamfetamine
Maar voluit zou het: N-methyl-1-(3-methylphenyl)propan-2-amine zijn....
Wat eigenlijk identiek is aan het verboden DOC van indertijd.... Zou men een loophole gevonden hebben? K'zou het wel eens willen proberen, vroeg in de ochtend want het stimulerene lijkt lang te duren (daarom dat ik niet kan genieten van 6 apb en mn 5-6 gram aangekocht tijndens m'n zoektocht naaar iets wat me kon doen trippen of euforie bezrogen... deze leek alle boxes te ticken, maar ik hield geen rekening met de stim, da's altijd m'n fout geweest... van alles wat ik heb geprobeerd geniet ik enkl van CBD (ja, je leest het jiust, wiet zonder de high, die maakt me namelijk misselijk), coke, maar te duur voor wat het maar biedt en last but not least, NEP en F2-ketamine, die geven me rust EN energie zonder te overdoen, dus zoek ik nu vooral in de dissasociatives (en nog steeds een goed slaapmiddl).
But back on topic, ervaring met 3-MMA? Nu ik dit heb uitgvonden via een chemicus ben ik echt wel benieuwd hoe men dat terug legaal kon maken gewoon onder een andere naam terwijl de chemische naam en formule behouden werd (als dat überhaupt klopt).
Toch iets om over na te denken voor een van ons het probeert want als ik het me goed herinner werd DOC verantwoordelijk gesteld voor redelijk wat doden, al werd het vooral toegedient in vloeibare wijze tot 6 mg.
Als iemand meer info weet, graag verduidelijke in dit topic of als ik gewoon dom bezig ben, me graag verbeteren in pb, dank u