Nieuw: 3-mma

MDMAZIING

Badass junkie
Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
3mmc pakt ook je serotonine. Als je een ssri neemt moet je 3mmc en mdma lekker links laten liggen, of je wilt het dodelijke serotonine syndroom krijgen. Ook krijg je ook niet het volledig effect van de drugs, zonde dus.

De Apotheker

Badass junkie
3mmc pakt ook je serotonine. Als je een ssri neemt moet je 3mmc en mdma lekker links laten liggen, of je wilt het dodelijke serotonine syndroom krijgen. Ook krijg je ook niet het volledig effect van de drugs, zonde dus.
als je het echt safe wil spelen zou je zo goed als alle stimulanten links moeten laten liggen, dus ook speed en coke.

witte270

Bewuste gebruiker
zag deze inderdaad op een site voorbij komen, de site waar alles een prijs is en er vaak een fout gemaakt wordt. Maar zag ook op reddit niet heel erg veel goeds voorbij komen hierover, meer over hoofdpijn en andere lichamelijk ongemakken. Ik zou deze even overslaan totdat er goed onderzoek naar gedaan is, in hoeverre goed onderzoek mogelijk is natuurlijk met research chemicals.

Neo-Shulginist

Badass junkie
4-methylmethamfetamine (4-MA) was een tijdje een vervuiling in speed waarbij het productieproces niet helemaal goed was gegaan. Het was één van de meest risicovolle vervuilingen in speed.
Dat er nu een 3-MA variant op de markt verschijnt, dat baart mij dus nogal zorgen. Ik zou adviseren grote voorzichtigheid te betrachten met deze stof. Als je het neemt, neem dan een lage tot een gemiddelde dosering en NIET HERDOSEREN. Het probleem is dus alleen dat er zo weinig over bekend is dat een gemiddelde dosis niet eens bekend is..

Lees daarom vooral veel over de risico's van 4-MA. Daarover is wel het een en ander uitgezocht. Het valt te verwachten dat 3-MA een vergelijkbaar risicoprofiel heeft. Maar soms maakt die verplaatsing van de methylgroep heel veel uit. Dus zulke nieuwe stoffen zijn echt een zwart gat in onze kennis.

Ik zou zeggen: laat eerst een flink aantal andere mensen de fout in gaan met dit middel. Dan kan jij zien wat er mis gaat. Maar als jij dat voor mij zou willen doen, dan ben ik je ook wel dankbaar. :sweatsmile:
Wel graag al je ervaringen rapporteren want bij nieuwe stoffen is dat echt heel belangrijk voor andere potentiële gebruikers.

De Apotheker

Badass junkie
4-methylmethamfetamine (4-MA) was een tijdje een vervuiling in speed waarbij het productieproces niet helemaal goed was gegaan. Het was één van de meest risicovolle vervuilingen in speed.
Dat er nu een 3-MA variant op de markt verschijnt, dat baart mij dus nogal zorgen. Ik zou adviseren grote voorzichtigheid te betrachten met deze stof. Als je het neemt, neem dan een lage tot een gemiddelde dosering en NIET HERDOSEREN. Het probleem is dus alleen dat er zo weinig over bekend is dat een gemiddelde dosis niet eens bekend is..

Lees daarom vooral veel over de risico's van 4-MA. Daarover is wel het een en ander uitgezocht. Het valt te verwachten dat 3-MA een vergelijkbaar risicoprofiel heeft. Maar soms maakt die verplaatsing van de methylgroep heel veel uit. Dus zulke nieuwe stoffen zijn echt een zwart gat in onze kennis.

Ik zou zeggen: laat eerst een flink aantal andere mensen de fout in gaan met dit middel. Dan kan jij zien wat er mis gaat. Maar als jij dat voor mij zou willen doen, dan ben ik je ook wel dankbaar. :sweatsmile:
Wel graag al je ervaringen rapporteren want bij nieuwe stoffen is dat echt heel belangrijk voor andere potentiële gebruikers.

Het gaat hier alleen wel om 4-mma en 3-mma?misschien zijn die ook heel schadelijk maar dat weet niemand nog. 4-ma is deels iets anders....

Nickje

Belezen gebruiker
Als je nu googled op 3-MMA vindt je een paar toch wel informatieve links op page 1, waaronder simpelweg wikipedia (nog best uitgebreid ook) en naar een site van een vendor, dat mag ik dus niet noemen hier maar ze hebben als je naar beneden scrollt een user report bijgevoegd. Het gekke is dat het report rept van een meth-achtig effect terwijl de bescrijving op wikipedia het als entactogeen en psychedelisch (!) beschrijft maar zonder serotonerge neurotoxiciteit waarbij het níet substitueert voor amfetamine in dierproeven en wel voor MDMA bijv. Gek genoeg maakt dat e.e.a. er niet duidelijker op.... Als de wiki omschrijving klopt lijkt het me wel een interessant stofje!

Azraël

Belezen gebruiker
Heeft ondertussen al iemand 3-mma kunnen proberen?
Jep.
3-mmc is leuker.
Eerste 15 minuten is er een rush en heb je zin om iets te doen en daarna overheerst er een chill gevoel. Ik wil nu juist in de zetel liggen en lezen of tv kijken. Te veel serotonine release.
Heb toch liever die push om vanalles te doen.

Nickje

Belezen gebruiker
Jep.
3-mmc is leuker.
Eerste 15 minuten is er een rush en heb je zin om iets te doen en daarna overheerst er een chill gevoel. Ik wil nu juist in de zetel liggen en lezen of tv kijken. Te veel serotonine release.
Heb toch liever die push om vanalles te doen.
Maar klinkt toch wel interessant... neiging om te redosen net als met 3-MMC of valt dat mee? Hoe lang duurt de totale ervaring? Wel euforie? Ik ben erg benieuwd....

Azraël

Belezen gebruiker
Tweede trial iets hogere dosis als eerste dosis. Dat werktebeter.. totale ervaring.. een paar uur denk pakte wel heel de tijd bij.
Ja er is ook craving maar minder.
Volgende dag geen zware kater dus dat valt ook mee hé.
Ja tis t proberen waard😃

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
kreeg net een mailtje van een vendor over 3-mma
is er al iemand die het geprobeerd heeft zo ja,hoe was het en via welke route en hoeveel mg .
zo nee bestel het volgende week wel dan schrijf ik een reportje,weet iemand wel de treshold en wat een hoge dosis is kwa mg ,en uiteraard snuiven of sliken...

mvg ricorieks

ricorieks

tweede trial iets hogere dosis als eerste dosis. Dat werktebeter.. totale ervaring.. een paar uur denk pakte wel heel de tijd bij.
Ja er is ook craving maar minder.
Volgende dag geen zware kater dus dat valt ook mee hé.
Ja tis t proberen waard😃
hoeveel mg was je dosis ,en had je geslikt of gesnoven ?

CuriousExplorer

DF-koning
Daar zijn ze al...Eerste mail binnen van een vendor die aankomt met 3-mma als legale vervanger voor het straks gebande 3-mmc.

Kan iemand mij het verschil eens uitleggen tussen beide middelen?

maxime1982

Experimenterende gebruiker
Gesnoven 30 mg en daarna 65mg. Je moet toch echt wel een redelijk lijn snuiven om volledige effecten te hebben. 30 mg is te weinig.
Eerste uur voelt als speed en daarna gaat het over in een relaxte high.
Heeft het een beetje het zelfde effect als 3-mmc? Of met iets anders?

ricorieks

Gesnoven 30 mg en daarna 65mg. Je moet toch echt wel een redelijk lijn snuiven om volledige effecten te hebben. 30 mg is te weinig.
Eerste uur voelt als speed en daarna gaat het over in een relaxte high.
50mg links 50mg rechts nasaal zal dan ongeveer een medium tot hoge dosis zijn .of zou je zeggen doe het in 2 keer ,bijvoorbeeld 50mg en 20 30 min later nog eens 50mg..
mvg ricorieks

De Zandman

DF-koning
Ook de Russische fora gechecked? Die zijn over het algemeen vrij snel met Zolang de Russen " krokodil" blijven gebruiken, vertrouw ik ze voor geen cent vwb die soorten van middelen...NPS, of niet.
Overigens:
Wat een bedenksel, die krokodil.
Dat is pas een zeer, zeer ongezond middel.
Je vlees rot helemaal weg.
dat weten ze, maar ze gaan gewoon door.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Effe dubbel posten van het 3-MMA reportje, dit heeft me gewoon erg nieuwschierig gemaakt en mss kan iemand hier de waarheid bevestigen of ontkrachten;

3-MMA lijkt nog steeds een mysterie, moeilijk er iets van te vinden
Als je er iets van vindt dan lijkt het fantastisch voor de gebruiker.

Maar ik heb iets vreemds ondervonden.

Ze heten het kort: 3-methyl-methamfetamine

Maar voluit zou het: N-methyl-1-(3-methylphenyl)propan-2-amine zijn....

Wat eigenlijk identiek is aan het verboden DOC van indertijd.... Zou men een loophole gevonden hebben? K'zou het wel eens willen proberen, vroeg in de ochtend want het stimulerene lijkt lang te duren (daarom dat ik niet kan genieten van 6 apb en mn 5-6 gram aangekocht tijndens m'n zoektocht naaar iets wat me kon doen trippen of euforie bezrogen... deze leek alle boxes te ticken, maar ik hield geen rekening met de stim, da's altijd m'n fout geweest... van alles wat ik heb geprobeerd geniet ik enkl van CBD (ja, je leest het jiust, wiet zonder de high, die maakt me namelijk misselijk), coke, maar te duur voor wat het maar biedt en last but not least, NEP en F2-ketamine, die geven me rust EN energie zonder te overdoen, dus zoek ik nu vooral in de dissasociatives (en nog steeds een goed slaapmiddl).

But back on topic, ervaring met 3-MMA? Nu ik dit heb uitgvonden via een chemicus ben ik echt wel benieuwd hoe men dat terug legaal kon maken gewoon onder een andere naam terwijl de chemische naam en formule behouden werd (als dat überhaupt klopt).

Toch iets om over na te denken voor een van ons het probeert want als ik het me goed herinner werd DOC verantwoordelijk gesteld voor redelijk wat doden, al werd het vooral toegedient in vloeibare wijze tot 6 mg.

Als iemand meer info weet, graag verduidelijke in dit topic of als ik gewoon dom bezig ben, me graag verbeteren in pb, dank u :)

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Effe dubbel posten van het 3-MMA reportje, dit heeft me gewoon erg nieuwschierig gemaakt en mss kan iemand hier de waarheid bevestigen of ontkrachten;

3-MMA lijkt nog steeds een mysterie, moeilijk er iets van te vinden
Als je er iets van vindt dan lijkt het fantastisch voor de gebruiker.

Maar ik heb iets vreemds ondervonden.

Ze heten het kort: 3-methyl-methamfetamine

Maar voluit zou het: N-methyl-1-(3-methylphenyl)propan-2-amine zijn....

Wat eigenlijk identiek is aan het verboden DOC van indertijd.... Zou men een loophole gevonden hebben? K'zou het wel eens willen proberen, vroeg in de ochtend want het stimulerene lijkt lang te duren (daarom dat ik niet kan genieten van 6 apb en mn 5-6 gram aangekocht tijndens m'n zoektocht naaar iets wat me kon doen trippen of euforie bezrogen... deze leek alle boxes te ticken, maar ik hield geen rekening met de stim, da's altijd m'n fout geweest... van alles wat ik heb geprobeerd geniet ik enkl van CBD (ja, je leest het jiust, wiet zonder de high, die maakt me namelijk misselijk), coke, maar te duur voor wat het maar biedt en last but not least, NEP en F2-ketamine, die geven me rust EN energie zonder te overdoen, dus zoek ik nu vooral in de dissasociatives (en nog steeds een goed slaapmiddl).

But back on topic, ervaring met 3-MMA? Nu ik dit heb uitgvonden via een chemicus ben ik echt wel benieuwd hoe men dat terug legaal kon maken gewoon onder een andere naam terwijl de chemische naam en formule behouden werd (als dat überhaupt klopt).

Toch iets om over na te denken voor een van ons het probeert want als ik het me goed herinner werd DOC verantwoordelijk gesteld voor redelijk wat doden, al werd het vooral toegedient in vloeibare wijze tot 6 mg.

Als iemand meer info weet, graag verduidelijke in dit topic of als ik gewoon dom bezig ben, me graag verbeteren in pb, dank u :)
Dubbelposten is niet toegestaan, volgens mij ben je hier ook al eerder op aangesproken. In het vervolg achterwege laten dus.

Bovenaan