Nieuw in Amsterdam

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ga eens naar de Exit in de reguliersdwarsstraat, daar zijn vaak genoeg mensen die wel drugs hebben :P

-spaceman-

Badass junkie
nieuwinamsterdam zei:
Heej,

Ben nieuw in Amsterdam.... waar kan ik hier coke kopen? (ken hier nog niet zoveel mensen,...)

hey man

I have what you need

Ik woon in bijlmer/arena station en diverse metrostations maar waar ik vooral te vinden ben is de wallen... Ik zie er uit als een junk maar de schijn bedriegd ik ben fokking rijk en heb kilo's coke... Ik sta meestal op de bruggetjes tussen de hoeren met een groepje mede-crackdealers... Koop mijn zooi anders zet ik een pistool tegen je hazzes... Het ziet er uit alsof het je 50 euro niet waard is maar als je het gebruikt zal het je heftigste rush ooit zijn, en je laatste...

Ik prijs meestal mijn handelswaar aan en loop naar mensen toe en zeg het volgende ''*kuch kuch* hey man, you want some; crack cocain pills weed'''Hoor je dat, dan weet je dat je goed zit. Koop die hele handel!

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
was dat niet de codex alimentarius die vanaf 2009 zijn ellende mag gaan uitspreiden over de aarde en waarover de halve wereld eigenlijk nog geen gedachte velt :confused:

zover liggen drugs, medicijnen, voedingssupplementen en voeding niet uit elkaar tenslotte :wink:

zou wel een verademing zijn ... coke gewoon bij de slager en je rijst illegaal bij de chinese dealer op de hoek :stoned:

:sunglasses:

Bovenaan