Smokey046
Bewuste gebruiker
Hey daar DF'ers en alle groenplukkers op het forum.
Ik heb een nieuw talent van mezelf ondekt,
Blijkbaar kan ik toch wel goed tekenen ookal wist ik dat niet van mezelf.
Nou, ik zat dus met 2 maten buiten in mijn tuin op een bankje meerdere jointjes te roken
,
Vind ik me ineens een alchoholstift, ben ik random lijnen gaan tekenen op het bankje.
Naarmate er meer lijnen kwamen keek ik eens van een afstandje wat ik nu eigenlijk getekend had.
Het was echt een hele constructie geworden, er zaten vlammen in, wietbladeren, links en recht een drakenkop.
Die 2 maten waren echt met verstomming aan het kijken (iedereen was knetter) en ikzelf was helemaal verbaasd.
Nu kan ik nuchter ook ineens tekenen, vroeger kon ik dit totaal niet:
Zijn er nog mensen die onder het stoned/high zijn nieuwe talenten hebben ontdekt?
Zo ja, share it with the world.
Ik heb een nieuw talent van mezelf ondekt,
Blijkbaar kan ik toch wel goed tekenen ookal wist ik dat niet van mezelf.
Nou, ik zat dus met 2 maten buiten in mijn tuin op een bankje meerdere jointjes te roken
, Vind ik me ineens een alchoholstift, ben ik random lijnen gaan tekenen op het bankje.
Naarmate er meer lijnen kwamen keek ik eens van een afstandje wat ik nu eigenlijk getekend had.
Het was echt een hele constructie geworden, er zaten vlammen in, wietbladeren, links en recht een drakenkop.
Die 2 maten waren echt met verstomming aan het kijken (iedereen was knetter) en ikzelf was helemaal verbaasd.
Nu kan ik nuchter ook ineens tekenen, vroeger kon ik dit totaal niet:
Zijn er nog mensen die onder het stoned/high zijn nieuwe talenten hebben ontdekt?
Zo ja, share it with the world.