Hardcore_frk
Badass junkie
Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.Ja, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.
Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.Ja, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.
Zeker en vooral omdat het verkocht word onder de naam miauw miauw terwijl de echte miauw 4mmc (mephedrone) isJa, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.
3mmc nog legaal dus minder pak kans+weet niet of de grondstoffen voor 4mmc duurder is dan die 3mmcDan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.
Technisch gezien niet.Zeker en vooral omdat het verkocht word onder de naam miauw miauw terwijl de echte miauw 4mmc (mephedrone) is
Vandaar dat ik dit geniepige verkoop trucje ook niet mag. Want stiekem word het toch onder de zelfde naam verkocht hoe je het went of keert. Zelfde als je pep als meth gaat verkopen onder de naam tina.Technisch gezien niet.
Mephedrone heette Meow Meow omwille van "MMC" in de naam.
Gezien 4mmc niet meer verkocht wordt, maar 3mmc wel is 3mmc gewoon de nieuwe "meow meow".
Hetzij wel minderwaardig aan 4mmc.
Als ze het onder meow meow verkopen klopt het gewoon.Vandaar dat ik dit geniepige verkoop trucje ook niet mag. Want stiekem word het toch onder de zelfde naam verkocht hoe je het went of keert. Zelfde als je pep als meth gaat verkopen onder de naam tina.
't circuleert hier anders beiden rond hoor. En dan wordt 4mmc de echte miauw genoemd en 3mmc de designer miauw. Of het echt 3- en 4mmc zijn weet ik niet, heb ze nooit laten testen. 4mmc is wel iets lastiger te vinden though.Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.
Wat verwachtte je dan?'t circuleert hier anders beiden rond hoor. En dan wordt 4mmc de echte miauw genoemd en 3mmc de designer miauw. Of het echt 3- en 4mmc zijn weet ik niet, heb ze nooit laten testen. 4mmc is wel iets lastiger te vinden though.
Werkzaam was het wel. Al had ik van 4mmc meer verwacht haha Ik heb de gloriedagen wat dat betreft gemist.
Van het weekend hadde ze ook miauw op de spiegel liggen maar ze wisten niet of het 3m of 4m was. Kan je wel zeggen die smaak ervan is wel ranzig beetje beton achtig alsof ik beton me neus in heb gejaagt. Dat gevoel/geur bleef ook wel een tijdje hangen.Wat verwachtte je dan?
Installeren dus!Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. ‘De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?
Dat de meerderheid van het forum hier polyverlsaafd is an allerlei pyro's betekent dat niet dat anderen wel weten hoe ze normaal moeten gebruiken.Als ik je een tip mag geven. Doe die sampletjes lekker weg. Ik denk dat ik namens meerdere leden hier kan zeggen dat je die beter niet aan kan raken. zowel de hexen als de a-php, maar toch zeker die laatste.
Meow , omdat 4-mmc een CAThinone is.Technisch gezien niet.
Mephedrone heette Meow Meow omwille van "MMC" in de naam.
Gezien 4mmc niet meer verkocht wordt, maar 3mmc wel is 3mmc gewoon de nieuwe "meow meow".
Hetzij wel minderwaardig aan 4mmc.
Dat wist iedereen,vandaar dat ik dat eruit liet. Maar volledig is het inderdaad MeowMeowCAThinone.Meow , omdat 4-mmc een CAThinone is.
Zijn meerdere theorien over. Andere theorie is dat het miauw genoemd wordt omdat het naar kattenpis stinkt. Wat echte mephedrone doet.Meow , omdat 4-mmc een CAThinone is.
Het stinkt niet naar kattenpis. Jij begint te stinken naar kattenpis. 😅Zijn meerdere theorien over. Andere theorie is dat het miauw genoemd wordt omdat het naar kattenpis stinkt. Wat echte mephedrone doet.
Zeker waar! Maar pyro's recreatief gebruiken. Ik betwijfel heel erg of dat voor een groot deel van de mensen is weggelegd. De zucht kan echt verassend heftig zijn. Anders dan bij andere middelen naar mijn idee. Ik snap dat je niets weg doet, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee!Dat de meerderheid van het forum hier polyverlsaafd is an allerlei pyro's betekent dat niet dat anderen wel weten hoe ze normaal moeten gebruiken.![]()
Pyro´s zijn prima te gebruiken op een recreatieve manier,Zeker waar! Maar pyro's recreatief gebruiken. Ik betwijfel heel erg of dat voor een groot deel van de mensen is weggelegd. De zucht kan echt verassend heftig zijn. Anders dan bij andere middelen naar mijn idee. Ik snap dat je niets weg doet, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee!![]()
het originele recept is verdwenen. The preban 4-mmc was geen zuivere mephedrone.Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.
Weet je meer over wat de samenstelling dan wel was? Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen, lijkt me?het originele recept is verdwenen. The preban 4-mmc was geen zuivere mephedrone.
Niemand weet het. Een of ander on zuiverheid tijdens productie in een of ander Chinees lab dat post ban verplicht werd opgedoekt.Weet je meer over wat de samenstelling dan wel was? Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen, lijkt me?
Wut? Dat is onzin, scheikundig gezien ook niet mogelijk. Er eens een chemische structuur voor 4-MMC, en dat is dezelfde. Er zijn meerdere wegen naar Rome om Mephedrone the synthetiseren. Of je nou route A of route B gebruikt, biede keren is het eindersultaat hetzelfde; 4-MMC/Mephedrone.het originele recept is verdwenen. The preban 4-mmc was geen zuivere mephedrone.
Optie A inderdaad. Het was niet 100% mephedrone.Wut? Dat is onzin, scheikundig gezien ook niet mogelijk. Er eens een chemische structuur voor 4-MMC, en dat is dezelfde. Er zijn meerdere wegen naar Rome om Mephedrone the synthetiseren. Of je nou route A of route B gebruikt, biede keren is het eindersultaat hetzelfde; 4-MMC/Mephedrone.
Er zijn echter wel een paar opties waarom mensen pre-ban Mephedrone anders ervaren dan de huidige Mephedrone die rond gaat.
A) De Mephedrone van toen was geen Mephedrone, of een combi van verschillende middelen (denk aan Mephedrone + Methylone bijvoorbeeld). Geen idee of er toen getest werd door het DIMS. Maar de meest recente Mephedrone die ik heb gekocht is in ieder geval bevestigd als de real deal.
B) Nostalgie. Zelfde verhaal bij MXE, mensen hebben een bepaalde herinnering bij een middel waardoor het nostalgisch wordt.
C) Er gingen toen andere stereoisomeren in de rondte waardoor de receptor binding anders is dan de huidige. Maar dat kan niemand bevestigen, ook niet wat voor isomeer er nu in de rondte gaat (ik gok racemisch).
Edit; nu ik je bericht opnieuw lees ga ik er van uit dat jij optie A bedoelt. Ik heb recent geteste Mephedrone geprobeerd en vond er geen donder aan. Terwijl de lui die pre ban hebben gehad er vol lof over spreken, waar ik totaal niet in kan komen. Dus waarschijnlijk was de Mephedrone destijds gewoon iets anders.
Volgens mij halfopgeleide scheikundigen in voornamelijk China en India.Wie maakt RC ‘s nou eigenlijk? Je moet toch wel scheikundige zijn om dit te begrijpen of niet dan ??
Halverwege de studie uitgevallen ! 🤣Volgens mij halfopgeleide scheikundigen in voornamelijk China en India.
SinterklaasWie maakt RC ‘s nou eigenlijk?
Oh verrek ik dacht de paashaas !Sinterklaas
Wie maakt RC ‘s nou eigenlijk? Je moet toch wel scheikundige zijn om dit te begrijpen of niet dan ??
Misschien krijg ik toch nog wat leuks in mijn schoentje danSinterklaas
Gewoon laboratoria ja. Veel wordt in China in India gemaakt maar we hebben hier in Nederland ook een bedrijf zitten die het maakt. Alle Lysergamides (LSD en co. worden door hun gemaakt. De fabriek zit in Maastricht als ik me niet vergis.Wie maakt RC ‘s nou eigenlijk? Je moet toch wel scheikundige zijn om dit te begrijpen of niet dan ??
Bij de meeste dealers staat dat al heel lang op de lijst voor ziek hoge prijzen.Bij de meeste dealers staat 3mmc al op de lijst.
Voor ziek hoge prijzen.
Bij ons is het nieuw mensen bestelde het inline en er werd zoveel gratis weg gegeven.Bij de meeste dealers staat dat al heel lang op de lijst voor ziek hoge prijzen.
Alleen noemen ze het "miauw miauw" of zelfs "4mmc" hoor
Hier (BE) verkopen ze het ondertussen al een tijdje.Bij ons is het nieuw mensen bestelde het inline en er werd zoveel gratis weg gegeven.
Ik kreeg ook 5 gram gratis maar vond het niks.
Dit is echt kut, ondanks dat benzo's bij mij eerder uitzondering dan regel moeten zijn, zijn het wel mijn favo's. Laat ik ze even de braverds onder de benzo rc's noemen. Je pakt je dosis, stofje komt vriendelijk binnen, kruipt je heerlijk bedje in en binnen halfuur ben je in dromenland en ervaart een heerlijk vaste slaap, waarbij ik ook beduidend minder hevige dromen/nachtmerries ervaar, na 6u ben ik dan vaak uitgerust n fris wakker en kan ik vrij snel, na opstaan, goedgeluimd in actie schieten. Alsk zulke nacht vergelijk met al die nachten, waar ik 12u of langer in mn bed lag, was vaste slaap een 10de en leek woelen, piekeren, dromen n nachtmerries een extra balast, waardoor je integenstelling tot die kortere, maar vaste slaapmodus, heerlijk, fris en monter je bed uitrolledebolt.Is het waar dan er een ban komt op: etizolam , flu alprazolam?