nieuwe rc ban

De Schurk

Belezen gebruiker
ik vind een ban opzich wel op zijn plaatst het is immers in onze buur landen meer verboden dan hier

en sommige jongeren denk echt wel van "het is niet verboden dus dan is het veilig " x)
Liever dat jongeren een gecontroleerd en veiliger product kopen legaal op internet dan dat ze het bij een dealer op de hoek van de straat kopen is mijn mening.
Verbieden is niet de oplossing.

MR_CHIP

Badass junkie
alleen zijn deze research chemicals zeker niet veiliger of meer gecontroleerd dat is allemaal schijn veiligheid

De Schurk

Belezen gebruiker
alleen zijn deze research chemicals zeker niet veiliger of meer gecontroleerd dat is allemaal schijn veiligheid
Ik bedoel meer dat je via de research chemical kanalen geen zakje poeder suiker of gemalen paracetamol krijgt, tenminste als je bij een betrouwbare vendor je spullen koopt.
In die zin is het wel degelijk veiliger om zo aan je middelen te komen toch?
Maar ik ben het met je eens dat drugs gebruik altijd gezondheidsrisico met zich mee brengt.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik bedoel meer dat je via de research chemical kanalen geen zakje poeder suiker of gemalen paracetamol krijgt, tenminste als je bij een betrouwbare vendor je spullen koopt.
In die zin is het wel degelijk veiliger om zo aan je middelen te komen toch?
Maar ik ben het met je eens dat drugs gebruik altijd gezondheidsrisico met zich mee brengt.

Iedereen gelooft altijd dat je bij een rc vendor veilig koopt. Er zijn op DF genoeg berichten de revue gepasseert die aantonen dat dit niet zo is. Als je bv een opiaat bestelt dat je 1 of andere psychotische stof krijgt. Ze verkopen zoveel stofjes dat het wel eens door mekaar gehaalt word. Of mg potente stoffen die op dezelfde schaal als cathinones etc gewogen worden. Het duistere niet ordelijk kamertje waar de rc's verpakt en afgewogen worden. Meeste denken dat ze bij een professioneel labo kopen waar ze met handschoentjes jouw spulletjes hygienisch en verzorgd inpakken. Niet dus!

MR_CHIP

Badass junkie
Iedereen gelooft altijd dat je bij een rc vendor veilig koopt. Er zijn op DF genoeg berichten de revue gepasseert die aantonen dat dit niet zo is. Als je bv een opiaat bestelt dat je 1 of andere psychotische stof krijgt. Ze verkopen zoveel stofjes dat het wel eens door mekaar gehaalt word. Of mg potente stoffen die op dezelfde schaal als cathinones etc gewogen worden. Het duistere niet ordelijk kamertje waar de rc's verpakt en afgewogen worden. Meeste denken dat ze bij een professioneel labo kopen waar ze met handschoentjes jouw spulletjes hygienisch en verzorgd inpakken. Niet dus!
dit dus die schijnveiligheid is echt aanwezig

De Zandman

DF-koning
Dat weet de minister van volksgezondheid alleen.
En dan niet nieuwe wetgeving nog door de eerste kamer heen worden geloodst, daar gaat ook veel tijd overheen....

De Zandman

DF-koning
Die er ook nog wel eens naast kan zitten.

Maar ik ga ervan uit dat er nu heel hetere vuren voor de regering branden zoals de stikstof hysterie, daar kunnen ze voorlopig de tanden op stuk bijten.
Pas ver hierna komt men ergens de research chemical problematiek ergens tegen imo.

Casrus

DF-koning
Die er ook nog wel eens naast kan zitten.

Maar ik ga ervan uit dat er nu heel hetere vuren voor de regering branden zoals de stikstof hysterie, daar kunnen ze voorlopig de tanden op stuk bijten.
Pas ver hierna komt men ergens de research chemical problematiek ergens tegen imo.
Hangt er maar net vanaf.

Kunnen ze niet een wetenschappelijk gezien nauwkeuriger naam gebruiken dan "stikstof".
We noemen alcoholisme toch ook geen "suikerproblematiek"?

Bovenaan