nieuwe wet in de maak voor verbod research chemicals 2022 / 2023

Kordie

Badass junkie
Ik zal morgen eens gaan navragen inderdaad.
Het waren twee pakketten, besteld voor 20:00.
Ik heb wel een bestelbevestiging ,maar geen betaalbevestiging.

Maar geen verzendbewijs in de PostNL app bv?

Pest is dat als je wel een bewijs kan aan tonen volgens je rekeningnummer je er niks aan hebt, gezien de niet meer gaan versturen.

Denk dat er veel fouten zijn gemaakt de laatste dagen. De druk is enorm geweest

Fisherman's friend

Badass junkie
Maar geen verzendbewijs in de PostNL app bv?

Pest is dat als je wel een bewijs kan aan tonen volgens je rekeningnummer je er niks aan hebt, gezien de niet meer gaan versturen.

Denk dat er veel fouten zijn gemaakt de laatste dagen. De druk is enorm geweest
Ik denk ook door de drukte.
Vandaag heb ik het bedrag teruggestort gekregen.
Ik ben er eigenlijk wel blij mee nu achteraf.
Bij de plaatselijke dealer kan ik het nu ook kopen met korting ,maar ik laat het erbij.

Metalcored00d

Belezen gebruiker
Niets ontvangen (helaas, haha). Hoezo lijkt het erop dat dit dezelfde voorraad is? 3-MMC is toch al een tijd uit de handel?
Of denk dat je alles "opgepot" is om nu in "het circuit" te brengen?
Het is idd al een tijd uit de handel, maar misschien dat er destijds nog een gigantische batch was ergens die ze nu op die manier proberen kwijt te geraken? Geen idee. Sowieso heb ik geen ervaring met dat spul, maar vond het opvallend dat vanaf dag 1 er al dergelijke scammie sites staan. Ik meende trouwens ook ergens gezien te hebben dat er erg veel 2-mmc vermengd zit in de 3-mmc die mensen nu op straat kopen.

Ik ben allang gelukkig dat tryptamines en lysergamides voorlopig gewoon wel nog mogen. Hopelijk komen er hier wat nieuwe dingen uit, of een breder aanbod :).

Kordie

Badass junkie
Als je kijkt naar de vendor site waar jij altijd je bestellingen doet:
Is de site anders geworden dan anders? Zie je nieuwe dingen/producten?

De Schurk

Belezen gebruiker
De vraag is .... mag je zoveel in huis hebben van een product wat verboden is?
Goed verstoppen, ik heb mn stash op 3 plekken.
Maar misschien meer voor mijn eigen gemoedsrust, als je geen gekke dingen doet dan staat ome agent toch niet voor de deur, met een huiszoeking ook nog.
Nee kleine kans, of je moet echt drugs gekocht of verkocht hebben recent....maar als brave burger geen zorgen

Hugo909

Experimenterende gebruiker
Ja, daar hoopte ik op. Stash houden en de oorspronkelijke bestelling alsnog krijgen, maar helaas. Wat ik daar besteld had was al in huis (maar niet genoeg, haha) en kreeg nu een zak NEP, en wat broma en een sample 2-FA.

Keek enorm uit naar de levering van m'n bestelling, en ben best teleurgesteld dat ik die niet meer ga krijgen. Tegelijkertijd trek ik er ook lering uit, om de boel wat meer in perspectief te plaatsen. 🤷🏼‍♂️
Vandaag het bedrag teruggestort gekregen. 👍🏼

Metalcored00d

Belezen gebruiker
Nee, heb gisteren nog eens gekeken en lijkt erop dat er (voorlopig) niks veranderd is. Jij wel iets opgemerkt bij die van jou?

MyLittlePonyPack

Badass junkie

Ja, dat de verboden producten er nog op staan :wink:

Bij de sites waar ik het meest bestel staan ze er niet meer op, staan ze er nog wel op maar zijn ze niet meer beschikbaar en bij 1 staan ze er nog op met "banned soon" maar kun je ze niet meer bestellen.

Jazz35

Wijs gebruiker
Ik heb op de 27 juni een bestelling rc gedaan bij een vendor ,maar heb nog niks ontvangen.
Ben benieuwd of ze het nog gaan opsturen.
Heeft iemand anders dit ook?
Ik liet het altijd met track and trace versturen, nadat mij dat ook enkele malen is gebeurd. Bij die postnl-punten etc weten ze namelijk inmiddels ook prima wat er in die fijne bubbelenveloppen zit. Hier in 010 tenminste wel hoor. Hoe vaak dat niet is misgegaan in het verleden. 🥹

Fisherman's friend

Badass junkie
Ik liet het altijd met track and trace versturen, nadat mij dat ook enkele malen is gebeurd. Bij die postnl-punten etc weten ze namelijk inmiddels ook prima wat er in die fijne bubbelenveloppen zit. Hier in 010 tenminste wel hoor. Hoe vaak dat niet is misgegaan in het verleden. 🥹
Van mij is er nooit een pakket of een enveloppe zoekgeraakt.
Ik doe ook altijd track and trace.
In dit geval ben ik zelf te laat geweest met bestellen.
Geen probleem want ik heb ook weleens gehad dat ik ineens in een 2mmc binge zat terwijl dat niet de bedoeling was.
Gisteren kwam ik wel een zakje tegen waarvan ik wist dat ik ze nog ergens had liggen met 23 pellets 5mapb.
Mocht ik ooit zin krijgen dan heb ik toch nog iets van stimulanten.
20250704_184121.jpg

Jazz35

Wijs gebruiker
Van mij is er nooit een pakket of een enveloppe zoekgeraakt.
Ik doe ook altijd track and trace.
In dit geval ben ik zelf te laat geweest met bestellen.
Geen probleem want ik heb ook weleens gehad dat ik ineens in een 2mmc binge zat terwijl dat niet de bedoeling was.
Gisteren kwam ik wel een zakje tegen waarvan ik wist dat ik ze nog ergens had liggen met 23 pellets 5mapb.
Mocht ik ooit zin krijgen dan heb ik toch nog iets van stimulanten.
Bekijk bijlage 66013
Oef, die 5mapb heb ik óók een paar keer gehad, maar ik heb ze allemaal weggeflikkerd. Ik weet niet man, ik had in de nacht echt enorme spierspanningen van dat spul. En NUL uur slapen.Terwijl ze verder helemaal niet speedy zijn. Jammer hoor, want verder vond ik de effecten echt top!

En ja, de grote uitdaging bij 2mmc is en blijft inderdaad om níet in een binge terecht te komen. 🥲😋

Naja, ik heb nog twee of drie van die dikke zakken van 10 liggen en nog een haffeltje pellets. Daarna is het klaar zullen we maar zeggen.

Jazz35

Wijs gebruiker
Deze zomer ga ik er in ieder geval nog even lekker gebruik van maken. 😌 Te beginnen komende zaterdag op Boothstock festival. ♥️

Bovenaan