NL/BE Hip-Hop & Rap

inner_search

Badass junkie
Is een goeie maat van me, zit al meer dan 25 jaar in de scène. Blij dat je hem goed vindt. Het is dan ook zwaar dialect...
Ik ken porto redelijk , chill er soms mee.
Niet mijn stel gasten maart porto is een leuke down to earth kerel als tourist , waar il ook al enkele keren de maker mee geldeeld heb.super om ze samen bezig te zien en flow creëren zonder beat of instrumentale.

Love it.

geflipt

Wijs gebruiker
Ik ken porto redelijk , chill er soms mee.
Niet mijn stel gasten maart porto is een leuke down to earth kerel als tourist , waar il ook al enkele keren de maker mee geldeeld heb.super om ze samen bezig te zien en flow creëren zonder beat of instrumentale.

Love it.
Ik volg tourist al vanaf hij begon. Ik had toen al mad respect voor hem. Waren de begin jaren van mijn radio show, maar daar paste hij niet in. Ik draaide toen vooral experimentele hiphop. Een dezer graaf ik eens diep en post ik wat crazy dingen in het Engelstalige topic!

inner_search

Badass junkie
Is een goeie maat van me, zit al meer dan 25 jaar in de scène. Blij dat je hem goed vindt. Het is dan ook zwaar dialect...
Kent gij krutown ? 😅
Vinnie werkt veel same me pepe en porto.
Den hiel is oud leerkracht van mij 😂
Spijtig da 2000watt nie veel niemeer uitseekt tegenwoordig...
Kom in deze clip :grin:
Dees is echt wel ons dialect , zou me verbazen moesten de Nederlands hier iets van verstaan 😂

Krutown represent !

geflipt

Wijs gebruiker
Kent gij krutown ? 😅
Vinnie werkt veel same me pepe en porto.
Den hiel is oud leerkracht van mij 😂
Spijtig da 2000watt nie veel niemeer uitseekt tegenwoordig...
Kom in deze clip :grin:
Dees is echt wel ons dialect , zou me verbazen moesten de Nederlands hier iets van verstaan 😂

Krutown represent !
Shit man, wanneer was dit!?

inner_search

Badass junkie
Sorry, het lijkt veel ouder. 🤷‍♂️😂
Cool dialekt wel 😉
Ja is de bedoeling eh 🤣
Is een ode aan ons dorp en hoe het vroeger was en nu allemaal ̀aan het verandere is door de nieuwe bestuursleden.
Alles wat je hoort en ziet zijn cafés mensen en vrienden waar ik mee opgegroeid ben.
Opa van men beste vriend heeft nog dat eerste stukje beeldmateriaal gevonden om in de clip te steken.
Stelt niet veel voor maar was leuk om met iedereen van ons dorp samen te troepen en alle winkels af te gaan om te Vrage of ze op de plaat mochten en wouden sponsoren:grin:

geflipt

Wijs gebruiker
Ja is de bedoeling eh 🤣
Is een ode aan ons dorp en hoe het vroeger was en nu allemaal ̀aan het verandere is door de nieuwe bestuursleden.
Alles wat je hoort en ziet zijn cafés mensen en vrienden waar ik mee opgegroeid ben.
Opa van men beste vriend heeft nog dat eerste stukje beeldmateriaal gevonden om in de clip te steken.
Stelt niet veel voor maar was leuk om met iedereen van ons dorp samen te troepen en alle winkels af te gaan om te Vrage of ze op de plaat mochten en wouden sponsoren:grin:
Zalig verhaal! En dat die allemaal meededen!

Bovenaan