Versta er de helft niet van, maar vind 'm goed!!
Is een goeie maat van me, zit al meer dan 25 jaar in de scène. Blij dat je hem goed vindt. Het is dan ook zwaar dialect...Versta er de helft niet van, maar vind 'm goed!!
Zalig labelMeer dit dus.
Edit. Is playlist.
Ik ken porto redelijk , chill er soms mee.Is een goeie maat van me, zit al meer dan 25 jaar in de scène. Blij dat je hem goed vindt. Het is dan ook zwaar dialect...
Ik volg tourist al vanaf hij begon. Ik had toen al mad respect voor hem. Waren de begin jaren van mijn radio show, maar daar paste hij niet in. Ik draaide toen vooral experimentele hiphop. Een dezer graaf ik eens diep en post ik wat crazy dingen in het Engelstalige topic!Ik ken porto redelijk , chill er soms mee.
Niet mijn stel gasten maart porto is een leuke down to earth kerel als tourist , waar il ook al enkele keren de maker mee geldeeld heb.super om ze samen bezig te zien en flow creëren zonder beat of instrumentale.
Love it.
Dan heb jij zeker nooit Steen of Spinal geluisterd?
Was hij geen jury eens bij rap battles? Of ik ben in de war met een ander
Waarschijnlijk. Hij zat vroeger bij de St Andries mc's, nogal een begrip hier bij ons. Hij is vooral bekend als beatboxer. Wordt heel vaak als jurylid gevraagd.Was hij geen jury eens bij rap battles? Of ik ben in de war met een ander
Dan herken ik hem daarvan. 😁Waarschijnlijk. Hij zat vroeger bij de St Andries mc's, nogal een begrip hier bij ons. Hij is vooral bekend als beatboxer. Wordt heel vaak als jurylid gevraagd.
Kent gij krutown ? 😅Is een goeie maat van me, zit al meer dan 25 jaar in de scène. Blij dat je hem goed vindt. Het is dan ook zwaar dialect...
Is een goeie maat van me, zit al meer dan 25 jaar in de scène. Blij dat je hem goed vindt. Het is dan ook zwaar dialect...
Shit man, wanneer was dit!?Kent gij krutown ? 😅
Vinnie werkt veel same me pepe en porto.
Den hiel is oud leerkracht van mij 😂
Spijtig da 2000watt nie veel niemeer uitseekt tegenwoordig...
Kom in deze clip
Dees is echt wel ons dialect , zou me verbazen moesten de Nederlands hier iets van verstaan 😂
Krutown represent !
Jaar of 8 geledeShit man, wanneer was dit!?
Sorry, het lijkt veel ouder. 🤷♂️😂Jaar of 8 gelede![]()
Ja is de bedoeling eh 🤣Sorry, het lijkt veel ouder. 🤷♂️😂
Cool dialekt wel 😉
Kloppie!! Hij was ook jury bij Punch Out 😁
Zalig verhaal! En dat die allemaal meededen!Ja is de bedoeling eh 🤣
Is een ode aan ons dorp en hoe het vroeger was en nu allemaal ̀aan het verandere is door de nieuwe bestuursleden.
Alles wat je hoort en ziet zijn cafés mensen en vrienden waar ik mee opgegroeid ben.
Opa van men beste vriend heeft nog dat eerste stukje beeldmateriaal gevonden om in de clip te steken.
Stelt niet veel voor maar was leuk om met iedereen van ons dorp samen te troepen en alle winkels af te gaan om te Vrage of ze op de plaat mochten en wouden sponsoren![]()