NO-GO Drugs

Deranged

Badass junkie
Wat zijn de jouwe en waarom? Voor mij is het heroine en crack omdat ze mij gewoon te verslavend lijken en ik ze vooral associeer met junkies en niet met gezellige weekendgebruikers. Verder voor mij ook geen GHB, lijkt me vooraf al niks. Manier van gebruiken spreekt me ook totaal niet aan. En dan ook nog van die vage shit als lachgas, daar begin ik ook niet aan.

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
geen coke geen speed geen xtc geen hero geen crack geen vloeibare geen geen....

voor mij alcohol paddos en ganja meer ben ik niet van plan

dallandra

Wijs gebruiker
hm elke keer zeg ik weer tegen mezelf dat ik nooit meer ga blowen...en als ik t dan toch doe weet ik meteen weer waarom.
ik kan er niet tegen,word er stil en in mezelf gekeerd van,onzeker en ik vind t suffe gevoel simpelweg niet prettig.

Bal0n

Badass junkie
(meth)amphetamine
Cocaïne
Opiaten

Deze drugs leer je niets van. Psychedelica komt je geest echt verder mee, en is het niet enkel vermaak. Je staat veel dichter in het leven en ontwijkt het niet.

Deranged

Badass junkie
Onder invloed van speed denk ik veel na over het leven en realiseer ik veel dingen waar ik anders niet op zou komen. Dus ergens heeft het voor mij wel een entheogene werking. Ik heb zoiezo het idee dat het voor mij anders werkt als voor de meeste mensen. Ik word er niet hyperactief van maar word juist helemaal ontspannen, daarom is speed op het werk voor mij ook geen succes gebleken.

spacekonijn

Badass junkie
allereerst : ik zeg nooit nooit .

maar hero / meth / doornappel . lijkt me niks voor mij, en vind ik t risico niet waard.

coke - speed : af en toe speed is gewoon handig een heel klein beetje zodat je de hele nacht lekker door kunt gaan ! ( en omdat ik zeker weet dat ik hier niet verslaafd aan kan raken)

coke : mjah wel leuk lekkre slap ouwehoeren en daar ontzettend veel plezier in beleven , maar achteraf heb ik echt zoiets van hier heb je dus helemaaal niks aan , maar als k t nog eens gratis krijg en de omstandigheden zijn leuk zal k t niet afslaan.

verder ben ik het helemaal met bal0n eens wat hij over psychedelica zegt , ga ook zeker nog veel psychedelica's gebruiken.

Deranged

Badass junkie
Zelf kan ik psychedelica ook zeker waarderen. LSD en peyote staan beiden nog steeds op mijn to-do lijst.

BacingsPen

Badass junkie
Niks anders dan Paddo's en wiet. (alcohol zal ik ook nog wel ff gebruiken :)

En als ik toch wat anders ga gebruiken is dat een natuurlijke drugs die weinig/geen schade aan doet! (lichamelijk)

caatje

Badass junkie
wat ik denk ik niet snel zou proberen is
heroine, dat klinkt me te eng
lsd,wel erg nieuwsgierig naar maar kben nie zo voor halucineren kheb wel paddo's geprobeerd was wel leuk maar erg veel moodswings en dat was minder
alles wat door mn neus moet ben ik ook niet zo'n voorstander van

Bal0n

Badass junkie
SpacingBen zei:

En als ik toch wat anders ga gebruiken is dat een natuurlijke drugs die weinig/geen schade aan doet! (lichamelijk)

Mescaline!

cunt

Wijs gebruiker
crack en hero ..
zelfde reden als deranged. ben zowiezo meer van de uppers dan de downers ..

heb nog een hoop op m'n to-do lijstje staan dus kan nog niet zo heeel veel oordelen ... lsd en paddo's zowiezo wel 1x .. en ghb lijkt me ook wel 1x grappig..!

met speed en sos denk ik vaak op een andere manier na .. waardoor ik ook dingen leer over mezelf!
maar is niet altijd het geval..

Marcel

Belezen gebruiker
SpacingBen zei:

Zelf sta ik open voor allerlei dingen, al ben ik veel meer een psychonaut dan iemand die strak wil staan van de coke. Trippen is toch wel het allerleukste en voor mij ook zinvolste.

Ben, over dat 'natuurlijke', maakt echt niets uit wat betreft schade hoor! Misschien voelt het voor jou wel anders maar voor je lijf en hersens maakt het niet uit. Natuurlijke stoffen kunnen veel schadelijker zijn dan chemisch geproduceerde stoffen.

BacingsPen

Badass junkie
mja, dat weet ik! Maar toch zijn er voor m'n gevoel veel meer schadelijke chemische drugs in omloop! Door alleen natuurlijke drugs te doen, sluit ik een heleboel drugs uit...

Daar gaat het meer om eigenlijk :)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Bal0n zei:
(meth)amphetamine
Cocaïne
Opiaten

Deze drugs leer je niets van. Psychedelica komt je geest echt verder mee, en is het niet enkel vermaak. Je staat veel dichter in het leven en ontwijkt het niet.

Voor mij hetzelfde!!
:)

Audio Scum

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
(meth)amphetamine
Cocaïne
Opiaten

Idem alhoewel ik wel een keer opium wil proberen.

matthijs

Badass junkie
Hmm, ik kan zo snel niet iets bedenken dat ik echt niet zou gaan gebruiken. ik denk datura omdat dit gewoon te ziek is.
Verder trekt PCP me gewoon niet. Het lijkt me niet leuk.
@ Bal0n & Marcel 9en misschien wel meer)
Je komt misschien wel dichter bij jezelf enzo. Maar jullie kunnen niet ontkennen dat drugs ook gewoon leuk zijn zonder dat ze direct zo goed voor je zijn.

Bal0n

Badass junkie
Tuurlijk, ik zei toch ook, het is niet enkel vermaak maar ook leren. En de vermakelijke kant is zeker niet te ontkennen :).

matthijs

Badass junkie
Deranged zei:
En dan ook nog van die vage shit als lachgas, daar begin ik ook niet aan.

Lachgas is echt heel erg onschuldig joh. Hartstikke leuk om te doen en niet schadelijk...Gewoon een geinige drug die je altijd wel eventjes kan doen. :P

boy

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Deranged zei:
En dan ook nog van die vage shit als lachgas, daar begin ik ook niet aan.

Lachgas is echt heel erg onschuldig joh. Hartstikke leuk om te doen en niet schadelijk...Gewoon een geinige drug die je altijd wel eventjes kan doen. :P

Dat is met meerdere drugs zo, maar als ik er zo over nadenk vind ik het toch best triest om dingen als lachgas te gaan gebruiken :stoned:

Verder vind ik GHB helemaal niks en zal het ook nooit gebruiken. Een drug waar je slap en halfdronken van wordt (even kort door de bocht) is gewoon niks voor mij. Ik ben graag actief en aanwezig, dus ik pak wel wat anders. Stimulanten zijn meer mijn ding, psychedelisch / hallucinerend tintje mag wel, maar niet te erg.

Psychedelica lijken mij opzich wel geestverrijkend, maar ik zie het mezelf nog niet echt vaak doen, een keertje misschien. Dextrometorphan al wel geprobeerd en eerlijk gezegd vond ik dat niks.

boy

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Hoezo zou het sneu zijn om lachgas te gaan gebruiken. Het is niet iets als ethyleen ofzo he!

In mijn ogen ziet dat er gewoon uit als een net-niet-drug, niks mis mee hoor, maar gewoon niks voor mij.

parcival

uit de reeks 1 keer en nooit meer:
datura : te heftig, dat is pas hallucineren.
pcp : heel erg vies en duurt veel te lang
weed : 14 dagen paniek aanvallen na 1 joint was me wat teveel

jaja

Bewuste gebruiker
Ik denk dat ik overal maar 'ns een punt achter zet.
Het wordt langzamerhand een grotere uitdaging geheel nuchter door 't leven te gaan.

van_veen456

voor mij geen coke, hero, DATURA!!!!, of pep...voor de rest wil ik bijna alles wel proberen..OOK lachgas

parcival

Vroeger dacht ik ook nooit hero te gebruiken, maar sinds ik een paar legale opiaten voorgeschreven kreeg wegens rugproblemen heb ik zoiets van "is dat alles ?". Lijkt zelfs nog minder heftig dan alcohol.
Van de verslavingproblematiek ben ik me bewust, maar het effect zelf is minder dan enkele biertjes.

parcival

Ik heb het niet kunnen nalaten om eens meer dan voorgescheven te gebruiken en enige extra effect was dat ik gewoon misselijk werd en wat meer "dromerig". Stil liggen en niet bewegen was dan de hoofdzaak, bewegen=meer misselijk.
Sindsdien lijkt hero me ook helemaal niets.

Mac...

Badass junkie
No-go:

Hero, base (crack)

Maar LSD stond er ook heel lang, maar ben er wel heel erg nieuwsgierig naar.

Bovenaan