Nog 29 uur

Whitesnow

Experimenterende gebruiker
Ik heb gister 2 red bull XTC pillen gekocht. Ga samen met een vriend doen, ik blijf bij hem 'tukken' maar dat wordt waarschijnlijk doorhalen.
Wat is de beste manier om XTC snel in te laten werken. Behalve in je reet douwen.
En voor de na-effecten, is het handig om vers geperste jus d'orange te drinken ivm vitamine C?
Is het k.t om buiten te zijn als het rond de 5 graden is?
Antwoorden als: bommetje. Ja . Nee . Ja bv zijn al goed genoeg. En geef als je ze hebt nog andere tips, bijvoorbeeld om het kauwen van je kaken te stoppen.
Grt whitesnow

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Om het sneller in te laten werken, uhh.... Geen idee. Waarom wil je het sneller ingewerkt hebben dan?

Volgens mij helpt het tegen de dip gewoon om goed en gezond te eten, zorg ervoor dat je de dagen ervoor genoeg slaapt, etc. Gewoon weerstand goed houden. Fruit is altijd goed.

Buiten zijn lijkt me kut als het koud is. Tenzij je je warm aankleedt, natuurlijk.

Tip: niet te vroeg kauwgom in je mond stoppen. Iets hebben om op te sabbelen zoals snoep kan wel helpen. Of een fopspeen, heb ik eerder gelezen.

harry123

Bewuste gebruiker
Hmm je wil dus tips?
Sneller in laten werken kan niet echt, ja op een lege maag nemen dan gaat het het snelst en meerdere kleine stukjes ipv bijvoorbeeld een halve.

Qua drinken maakt niet erg uit op het moment, na de tijd ook niet echt, let nooit ergens op, behalve dan dat ik genoeg drink en niet uitdroog, maar heb verder nooit ergens last van gehad qua dip of zo..

Buiten zijn is fokking chill! Laatst regende het en was ook koud, zijn we op sokken naar buiten gegaan zonder shirt, heerlijk. Ook bijvoorbeeld lekker even onder de douche staan is chill of in bad zitten.

Nog een tip voor het kauwen: IJsjes, gewoon op raketjes sabbelen, hoef je ook niet zo heel veel te drinken want 1 raketje is 1 glas water ongeveer. Daarna gewoon even blijven door sabbelen op het stokkie, dit hellpt voor mij heel erg.

En wat zero zegt, niet te snel naar de kauwgum pakken :wink:

Djoegoe

Newbie
Ik deed een pilletje vaak in een kop warme thee en daarna op je gemakje een jointje draaien die je dan aansteekt wanneer de pil inslaat, heerlijk!
En het maakt niet zoveel uit hoe koud het buiten is, de ene keer heb je het prima naar je zin en de andere keer wil je lekker binnen chillen.

Whitesnow

Dank voor de reacties. Ga er zeker wat aan hebben. Maar ik zat dusbte denken, als je het pilletje verbrijzeld en daarna in een fluetje doet, zou het dan errder inwerken omdat je maag et dan niet in kleine stukjes hoeft te malen maar alleen het fluetje hoeft af te breken

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nee grote onzin om de pil kapot te bijten of te verpoederen en in een vloeitje doen want zo werkt de maag niet. Het klinkt logisch en misschien wordt het iets effectiever opgenomen maar sneller betwijfel ik me. Zou de pillen gewoon slikken zoals ze zijn dan werken ze het beste in je maag zit zuur en als de pil daarin komt valt die direct uit elkaar binnen in je maag.

harry123

Bewuste gebruiker
Nee dat valt mee omdat het hele vloeitje dan alsnog verteert moet worden en het bij elkaar zit, dus geen groter oppervlakte.

Hoe groter het oppervlak is wat in je maag komt hoe sneller hij komt. Maar met lege maag voel ik em al wel snel. Desnoods elkaar beetje aanpraten, placebo effect en zo :P.

Maar dat halfuurtje/driekwartier is nog wel te wachten toch? :P

Whitesnow

Hey, weer tijdje geleden dat ik op drugsforum zat, kennelijk is het niet handig om met 2 red bull (x) en een flesje wodka op te gaan poolstokhoogspringen zonder poolstok en mat, maar vertrouwen. Uiteindelijk ben ik ergens im heg water beland en ieman heeft ambulamce gebeld. Was wel een leuke avond btw. Ben net terug van e
Intensive care

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
:P

Beter ook niet te combineren met alcohol, is helemaal niet nodig in mijn ogen.
Als je weer op de been bent misschien leuk om een mooi report te schrijven:wink:
Sterkte!

Bovenaan