nog is vloei

da_pj

Belezen gebruiker
Hallo.
Heb via een bepaalde weg een buisje van 5ml ghb (vloei) besteld via post. GEEN paniek 6x ordersv per maand via de post zoals bruin, china white, opi meds uit de USA soms hash en weed en gebakjes en nog zoveel. Na meer dan 3j 1 order niet gehad omdat het een ripper was. Hoe zie je of het GHB is?? Heb al gehoord om te schudden en dan moet je belletjes zien. Ooit via andere site die nu opgedoekt is eens 15ml vloei gehad en deed geen FUCK terwijl ik zeer zelden iemand zie en die zen vloie daar heb ik pas effect van. Ben benieuwd :grin:

Hoe??? Dus schudde en er zen belletjes dan is het vloei??? Pfff vroeger jaren was het dikke pap in een Flugel flesje in de donkere afterclub en dat was pas GOED HARD spul waarmee je niet moest kloten

Fool

Badass junkie
Je kunt op zijn minst kijken naar de PH-waarde (met een PH-papiertje), als deze basisch is zou je spul(als het G is) slecht gemaakt zijn, als het zuur is zit er (deels of helemaal) GBL in. Als het PH-neutraal is zou ik zo ook niet weten hoe je verder gaat, dan zou ik denk ik gewoon op mijn dealer vertrouwen.

da_pj

Belezen gebruiker
Fool zei:
Je kunt op zijn minst kijken naar de PH-waarde (met een PH-papiertje), als deze basisch is zou je spul(als het G is) slecht gemaakt zijn, als het zuur is zit er (deels of helemaal) GBL in. Als het PH-neutraal is zou ik zo ook niet weten hoe je verder gaat, dan zou ik denk ik gewoon op mijn dealer vertrouwen.
Hey Fool
Het is van de ajuinenmarkt :)
2j geleden ook maar van andere verkoper en dat was niks dus hopelijk is dit ok
Ps : Klopt het dat als je schudt je belletjes ziet vormen als het G is??

Thx ver snelle reactie moatje

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
da_pj zei:
Ps : Klopt het dat als je schudt je belletjes ziet vormen als het G is??

Dat zegt niets over of het G is, zulke trucjes bestaan er helaas niet. Je kunt deze EZ test gebruiken:
http://azarius.nl/lifestyle/drug_tests/ez-test-for-ghb/
Is zo'n test betrouwbaarder dan slechts gebruik van PH strips?
Valt de kwaliteit in principe dus het beste te meten met gebruik van beiden; PH strips voor het meten van de zuurgraad en deze ez-test om te zien of de GHB versneden is?

MeejheM

Badass junkie
allebei is beter, de zuurgraad van je vloeistof zegt niet perse veel over de hoeveelheid ghb/gbl.

Bovenaan