Nog steeds op zoek

spongecola

Belezen gebruiker
Middag, ik ben ondertussen nog steeds opzoek naar verschillende middelen. Aangezien ik mij aan de 3 maanden regel houd en dus niet veel xtc gebruik. Pep is een no go zone door verschrikkelijke kramp. Ik zit er aan te denken om een keer sos te proberen. Ik heb rond gevraagd over keta maar iedereen raad het erg sterk af, iemand argumenten waarom? Zijn er nog middelen naast 2-cb en 4-fmp die jullie aanraden? Ik zit wel aan 4-fmp te denken maar bevat dit veel dezelfde stoffen als pep? Geen zin in krampen namelijk, dan is m'n festival weer voorbij...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je zoekt iets voor een feest toch als ik het me goed herinner? Keta zou kunnen, alleen dan is less ook echt more. Met keta neem je vrij makkelijk teveel waardoor je wilt gaan zitten of eindigt in een hoekje op de grond. Dus als je dit op een feest doet moet je heel voorzichtig met doseren zijn. Sowieso goed om het dan eerst eens thuis te proberen, om te zien of het überhaupt wat voor je is.

spongecola zei:
Ik zit wel aan 4-fmp te denken maar bevat dit veel dezelfde stoffen als pep?
Wat bedoel je hier precies mee? 4-fa en pep zijn twee verschillende stoffen namelijk.

HoMaar! zei:
100ug LSD, gegarandeerd een onvergetelijke festival. :rockband:
Alleen niet echt aan te raden aan iemand die nog nooit lsd heeft gedaan.

mikoz

Bewuste gebruiker
Bier :beer:
Ook erg chill in combinatie met sos. Alleen nogal ongezond. Maar als je niet teveel neemt en niet te lang door gaat, komt het hoogstwaarschijnlijk wel goed. Als ik deze combi doe dan drink ik meestal 6-10 bier over 6 uur, en een paar glazen water verspreid over de avond. Op zo'n avond snuif ik niet meer dan een halve gram. Meestal 0,4 gram. :)

edit: Met deze combi heb ik (bijna) geen kater als ik voor 3 uur in m'n nest lig.

spongecola

Belezen gebruiker
Ik heb al wel ervaring met keta, wat voor dosering zou je voor festivals aanraden? 4-fa, het moest een beetje een combinatie van pep en xtc zijn had ik gelezen. Het gene is, van pep krijg ik kramp en xtc niet. Vandaar dat ik vroeg of de stoffen van pep overeenkomen met 4-fa

mikoz

Bewuste gebruiker
de stoffen zijn amfetamine en 4-fa. Verder niks. Het is niet 'de stoffen in amfetamine' of 'de stoffen in 4-fa'.. Het is 'de stof amfetamine' of 'de stof 4-fa'.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
mikoz zei:
de stoffen zijn amfetamine en 4-fa. Verder niks. Het is niet 'de stoffen in amfetamine' of 'de stoffen in 4-fa'.. Het is 'de stof amfetamine' of 'de stof 4-fa'.
Dit. Technisch gezien zit er natuurlijk nog wel een zuur aan zoals sulfaat voor pep en hydrochloride voor 4-fa, maargoed dat is hier verder totaal irrelevant. Maargoed ik vind 4-fa persoonlijk meer op pep lijken met een vleugje xtc. Ik vind het overigens wel minder heftig dan beiden. Of je er kamp van gaat krijgen is lastig te zeggen natuurlijk. Ik ga persoonlijk wel een stuk strakker staan van pep dan van 4-fa. Maarja hoe jij er op zal reageren durf ik niet te zeggen.

spongecola zei:
Ik heb al wel ervaring met keta, wat voor dosering zou je voor festivals aanraden?
+/- 30mg elke anderhalf uur. Neem je meer of vaker dan zal je snel willen gaan zitten, dus daar moet je goed voor oppassen.

Wacky

Badass junkie
spongecola zei:
Ik heb al wel ervaring met keta, wat voor dosering zou je voor festivals aanraden?

Op een festival heb je in 1 broekzak:
1 zakje ket
1 zakje pep
1 flesje liquid acid druppels.

In de andere broekzak heb je een sleutelbos.
Sommigen doen fancy en hebben ipv een sleutelbos een minilepeltje aan een kettinkje hangen. Weer anderen gebruiken het pootje van hun bril. Grote voordeel van die alternatieven is natuurlijk dat je je sleutels in je tent kan laten zodat je die niet kwijt raakt.

De dosering doe je vervolgens op gevoel.

Ik mag dan wel een ouwe lul zijn die iedereen af raad dagelijks te blowen en die mensen afraad om drugs te gebruiken waar ze een zwakte voor hebben, maar ket in miligrammen wegen vind zelfs ik overdreven gelul, sorry voor de bewoording. Sleutelpuntjes kunnen vast en zeker varieren tussen de 0 en 75mg, maar dat is nou geen range waarover je jezelf druk hoeft te maken imo. Ohja en je moet natuurlijk wel een beetje de zelf controle hebben dat je niet elk kwartier die sleutel in je neus steekt.

Narayani

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
HoMaar! zei:
100ug LSD, gegarandeerd een onvergetelijke festival. :rockband:
Alleen niet echt aan te raden aan iemand die nog nooit lsd heeft gedaan.

Ik vond een lagere dosering dan wel weer geschikt. Heb dit 1x in een vertrouwde omgeving getest (tuinchillings bij een goede vriend) 1/4 van een zegel, en enkele weken later op een groot en druk festival 1/3 van dezelfde zegel. Ik voelde me lichtjes onder invloed en had best wel zin om te dansen en te kletsen en heb me rot gelachen om hoe andere festivalgangers er uit zagen. Maar er zijn wel wat kanttekeningen; het werkt echt niet zo lang als een echte tripdosis en ik begon na een tijdje wel 'last' te krijgen van dat het leek of álle andere mensen strak stonden of he-le-maal van het padje waren door de drugs, en mijn vriend had hetzelfde, terwijl onze twee vrienden die ook xtc op hadden dit helemaal niet uitstraalden. Het lag dus waarschijnlijk meer aan die gigantische hoeveelheid mensen. Dus zorg dat je het alleen doet op een festival waar je eventueel toch nog de rust op zou kunnen zoeken!

spongecola

Belezen gebruiker
Ik zou liever geen lsd doen haha... Vond 15gr hollandia als eerste keer al veelste overweldigend. Ik wil wel een keer 2cb proberen op een feest, rond de 15mg. Ik heb ondertussen 5keer truffels gedaan laatste keer had ik echt zin in een feestje. Heb zelfs een scooterrit gehad onderweg naar de coffeeshop wat echt geweldig was :stoned: . Iemand nog aanraders naast xtc, pep, ket, sos, 2-cb en lsd?

Wacky

Badass junkie
spongecola zei:
Ik zou liever geen lsd doen haha... Vond 15gr hollandia als eerste keer al veelste overweldigend. Ik wil wel een keer 2cb proberen op een feest, rond de 15mg.

hollandia ? zijn da paddos ofzo ?
2cb, paddos, LSD. Het is onzin om daar echt onderscheid tussen te maken welke nou sterker zou zijn. Licht allemaal aan de dosis.

En aanraders, mescaline dan. Om mijn bovenstaande paragraaf dan gelijk zelf te ondermijnen en toch onderscheid te maken:

Paddos ervaarde ik meer als een zware donkere trip. (2x gedaan hoeft voor mij niet meer)
LSD is heel verwarrend, maar wel helderder en stuurbaarder.
2CB minder mentaal verwarrend, maar heel erg imput overload.
Mescaline was voor mij heel subtiel en helder. "Ik weet niet zo of ik nou echt aan het trippen ben.... Ohja, ik zie een futuristische ruimte stad waar een tent staat, ik denk dat ik toch aan het trippen ben" (Als je de hele cactus eet dan keert je maag binnenstebuiten, als je een cactus concentraat eet ook, als je een zuiver extract of synthethische neemt niet of bijna niet)

Bovenaan