Nok van een dopje ghb :S

Wortel

Bewuste gebruiker
Eergister avond waren er wat mensen die ik ken en die hadden GHB gekocht. Hun gebruiken al lang GHB en begonnen met 1 cola dopje hiervan zijn er 2 nok gegaan :confused: Een ander had 3 kwart flugel op + alcohol en is afgevoerd met een ambulance en heeft 3 uur bewusteloos in het ziekenhuis gelegen met onderkoelingsverschijnselen + op den duur geen hartslag meer. :openmouth: Alles is gelukkig goed afgelopen maar ik wist niet dat er zo sterke ghb kon zijn. Zou het misschien GBL zijn geweest?

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Dan raak je idd in coma
Maar is wel raar idee want ik heb 1 x GHB gedaan en toen deed ik ook 1 coladopje (was wel in combinatie met speed, ik deed het sochtends en dad de hele nacht gesnoven)

Weet iemand hoeveel 1 dopje ongeveer is, of heb je niet echt een bepaalde dosering wat 1 portie is ofzo?

cunt

Wijs gebruiker
Gelegenheidsgebruiker zei:
Dan raak je idd in coma
Maar is wel raar idee want ik heb 1 x GHB gedaan en toen deed ik ook 1 coladopje (was wel in combinatie met speed, ik deed het sochtends en dad de hele nacht gesnoven)

Weet iemand hoeveel 1 dopje ongeveer is, of heb je niet echt een bepaalde dosering wat 1 portie is ofzo?
de sterkte van de ghb die op de markt is verschilt nogal. je weet ook nooit wat je hebt dus pas er aub mee op! en niet jezelf overschatten over wat je nodig hebt! een paar ml teveel kan al dodelijk zijn.

caatje

Badass junkie
waarom kunnen mensen niet eens een keer naar elkaar luisteren? Alcohol en drugs is toch een slechte combo? Ik heb er geen medelijden mee. Als je gewoon op de juiste manier drugs gebruikt zou er denk ik veel minder ellende van komen.

caatje

Badass junkie
dat bedoel ik dus. De stumpers die denken stoer te zijn: wie kan er t meeste op, ff lekker snuiven en zuipen enzzzzz Door die gasten wordt er toch een duistere naam aan drugs gegeven. En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is

Wortel

Bewuste gebruiker
caatje zei:
dat bedoel ik dus. De stumpers die denken stoer te zijn: wie kan er t meeste op, ff lekker snuiven en zuipen enzzzzz Door die gasten wordt er toch een duistere naam aan drugs gegeven. En met stumpers bedoel ik dus mensen die alles erg stoer vinden als t maar veel, raar, vaak, en gevaarlijk is
Ken de personen waar het omgaat en is dus niet om stoer te doen. Normaal kan die kerel ghb drinken wat ie wilt hij blijft nuchter. Dat had hij bij deze ook verwacht... ik weet het is dom maar toch.

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Ach ik was "vroeger" een enorme vuurwerkfreak en dat is vergelijkbaar met dit.

Het legale spul is na een tijdje vaak niet leuk genoeg meer (zoals bv wiet en alcohol) dus gebruik je illegale drugs. Maar dan zijn er weer van die jochies (zo noem ik het maar) die eigenwijs zijn en gaan experimenteren (knutselen bommetjes maken en met drugs dus gaan combineren etc.) en dan komen er ongelukken en staat dr in krant met grote kop jongen verliest hand door illegaal vuurwerk. Als gevolg dat de regels steeds weer wat meer worden aangescherpt, en wie zijn daar de dupe van?

Zo gaat het ook met drugs, veel mensen hebben al zeer geringe kennis en vooroordelen over drugs, het wil er gewoon niet bij ze in dat ook "normale" mensen gebruiken op een verantwoorde manier.

HDA

Bewuste gebruiker
Inderdaad, al moet ik toegeven dat ik de 2 illegale drugs (coke en XTC) ook in combinatie gebruikte met (veel) alcohol. Ik heb er nooit slechte ervaringen mee gehad, enkel dan het schuldgevoel en de kater, maar dat wist ik op voorhand.

Bezint eer gij begint, en doe 't met mate ! Dan kom je niet in de problemen...

caatje

Badass junkie
slipperman zei:
caatje zei:
Ken de personen waar het omgaat en is dus niet om stoer te doen. Normaal kan die kerel ghb drinken wat ie wilt hij blijft nuchter. Dat had hij bij deze ook verwacht... ik weet het is dom maar toch.

Waarom drink je GHB als je weet dat je er nuchter van blijft??

Wortel

Bewuste gebruiker
caatje zei:
slipperman zei:
caatje zei:

Waarom drink je GHB als je weet dat je er nuchter van blijft??
Hij voelt wel wat maar nooit veel..

Ruud

Experimenterende gebruiker
Een coladopje is 7.5 tot 8 ml, en dat vind ik nogal een sterke dosis. Helemaal voor iemand die geen tolerantie heeft opgebouwd(dit gaat erg langzaam bij ghb). Een normale dosis van gemiddelde sterkte ligt tussen de 4 en de 5ml(een vol buisje). En van eenvol buisje heb ik al genoeg mensen nok zien gaan, laat staan van een vol coladopje.

vermoed GHB met TE veel GBL erin.... Is irri want dan ge je megasnel nokkie...en het echte GHB-effect is bijna niet aanwezig.
Tip: beetje natrium erbij....maar voorzichtig dat je niet teveel erbij gooit...let op PH-waarde :wave:

flashkop

Bewuste gebruiker
hoe proefde die vloei? slecht? heb ik ook eens gehad int spiraal(jeugdhuis), toen was ook iedereen die aan de vloei zat nok gegaan, was niet fijn want ik heb toen zelf in de auto gelegen gedurende 3 uur, braken enzo was echt de slechtste ervaring van men leven dude, kon me nog herinneren dat die vloei echt rot smaakte, beetje alcohol achtig dacht ik, en zuur/bitter, weet het niet zo goed meer :( was echt van de kaart

slunse

Bewuste gebruiker
3/4 ml is gemiddelde dosis.. gemiddelde sterkte zou in procent uitgedrukt zijn. ik had eigenlijk zuiverheid moeten zeggen

super veel mensen maken da azo een spel af alchol en GHB. ik drink da altijd bij en soms nog veel ma ik heb da nog nooit slechte gevolgen van gehad alleja toch nie van dieje alchol :P maja gemoet wel u verstand blijven bezigen

ik geef caatje 100% gelijk, waarom moeten jullie altijd maar weer combineren :sunglasses:
GHB is zelf zonder het met alcohol te drinken gevaarlijk, want het is moeilijk te bepalen hoeveel je moet drinken+GHB wordt meestal thuis gemaakt, wat gepruts door amateurs...

Mac...

Badass junkie
Vroegere vriend van me heeft dat ook gehad. Beetje GHB, 1 glas champagne en hop naar het ziekenhuis ook hartstilstand en flink out geweest..
Tja, alcohol en GHB is gewoon TE gevaarlijk om het uit te proberen. En wat ken ik hoor ik nog steeds veel verhalen over mensen die het wel doen., dus... Vind het ook wel een beetje eigen schuld. Is toch algemeen bekend dat je het niet mag combineren en als je dat niet weet heb je ook niet een héél klein beetje moeite gedaan om je er ook maar een beetje in te verdiepen.

jasper

Wijs gebruiker
flashkop zei:
hoe proefde die vloei? slecht? heb ik ook eens gehad int spiraal(jeugdhuis), toen was ook iedereen die aan de vloei zat nok gegaan, was niet fijn want ik heb toen zelf in de auto gelegen gedurende 3 uur, braken enzo was echt de slechtste ervaring van men leven dude, kon me nog herinneren dat die vloei echt rot smaakte, beetje alcohol achtig dacht ik, en zuur/bitter, weet het niet zo goed meer :( was echt van de kaart

t spiraal in rijkevorsel??

flashkop

Bewuste gebruiker
barry zei:
flashkop zei:

t spiraal in rijkevorsel??
ja waarom? :)

jasper

Wijs gebruiker
neh xeno is de plaatselijke "discotheek", schraal gebouwtje er zit ongeveer gemiddeld 10 man binnen en allemaal zo onder de invloed als iets :)
maar het is er wel chill vind ik om eens even voor ee nuurtje of twee binnen te zitten

flashkop

Bewuste gebruiker
barry zei:
neh xeno is de plaatselijke "discotheek", schraal gebouwtje er zit ongeveer gemiddeld 10 man binnen en allemaal zo onder de invloed als iets :)
maar het is er wel chill vind ik om eens even voor ee nuurtje of twee binnen te zitten
whahahaa de xenos, nee daar woude we vorige keer wel binnevalle na spiraal ma da was al toe en mss da we da nog wel is nekeer doen, dan zallek zelf flashkop roepe, dan moete maar iet late wete :grin:

flashkop

Bewuste gebruiker
Awel, de vrijdag is Playground with leQlick int spiraal, dan kant heel goe zen da we mss nog ff binnevalle derna

Bovenaan