Nokkie van een jonko

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Ik word altijd duizelig/ga trillen wanneer ik een joint rook met extra chemische wiet en teveel zware tabak.

je moet zowiezo geen tabak in je joint stoppen..
ik heb een hele tijd wiet+tabak gerookt, maar rook bijna aleen nog maar puur
het is zoveel beter :stoned:

het trillen herken ik wel. maar het duizelige herken ik niet echt
Dat heb ik echt aleen als ik plots moet opstaan terwijl ik me daar nog helemaal niet op heb voorbereid.. :P
of is dat ook wat je bedoelt

Kellebell

Experimenterende gebruiker
Ik heb echt trillen van, ja hoe beschrijf je dat..
Ze hebben mij verteld dat ik echt in een of andere shock toestand op de grond lag te trillen enzoo :openmouth:

ja, kan gebeuren, zeer zeker als je niet rookt/smoort op regelmatige basis.
Factoren (volgens mij) zijn zeker een lege/broebelige maag, last van zenuwen, je gewoon niet lekker voelen, kunnen er bij toedragen om slecht te komen.

bovenal, niet toegeven aan peer pressure :) (als je je al niet goed voelt :grin: )

Kellebell

mightymoes zei:
ja, kan gebeuren, zeer zeker als je niet rookt/smoort op regelmatige basis.
Factoren (volgens mij) zijn zeker een lege/broebelige maag, last van zenuwen, je gewoon niet lekker voelen, kunnen er bij toedragen om slecht te komen.

bovenal, niet toegeven aan peer pressure :) (als je je al niet goed voelt :grin: )

Ik deed het vaker dan regelmatig..
en zenuwen heb ik wel eens last van, maar dat heb ik nooit met een jonko :stoned:
En ik voelde me wel lekker weetje, eigenlijk helemaal super, totdat ik opeens weer opstond, toen was alles jaa.. ik bekeek alles heel anders..
het klinkt miss erg vaag, maar ik bekijk dat nu nog steeds op een andere manier :openmouth:

Daniel

Ik heb er een keer een stoel mee gemold van iemand, omdat ik over zijn stoel heenviel toen ik out ging.

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
ik heb genoeg stonerfilmpjes
maar dat is met telefoon opgenomen en dan heeft het zon speciale codec nodig om afgespeeld te worden

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Moet je het programmatje disc2phone eens downloaden, dat convert het automatisch bij het overzetten.

Kan je van de Sony Ericsson site afhalen dacht ik.

Scooby-Doo

Bewuste gebruiker
ik ben trouwens later nog een keer knock-out gegaan.
toen was ik best dronken en ging in daarna nog even wiet roken..

Kellebell

Oeioeioei..

Lang ben ik hier niet geweest.

Maar t gaat echt geweldig met me,
Elke dag jonko's roken..
(Jezus, want ben ik een junk; Onee! Ik ben geen junk.. Ik werk voor mijn geld..)
Ach, whatever..

Altijd maar bezig zijn met roken, roken & roken,
Daardoor blijven zitten op die leuke school
*doet een blonde en nogal domme cheerleader na*

Ben van plan om te stoppen. (Al meerdere malen tegen mensen gezegd)
Maar dit keer meen ik het, ten minste..
Ik denk niet dat mijn lichaam die THC nog kan verdragen.

Nouja, mijn lichaam wel, ik wel, mijn gedachte's wel,
Maar mijn gedachte's willen dat ik stop..

What the hell..
Waarom typ ik zo'n onwijs stom verhaal?
Oja,

Omdat ik stoned ben :stoned:

Careless

gheghe gebeurde me laatst precies etzelfde:P stond er wel ff van te kijken, ik blow nu toch wel al 4 jaar iedere dag zon beetje maar was me nog nooit overkomen, maar inderdaad khad te weinig gegeten die dag 1 jointje gerookt en mn bloeddruk was te laag en ging nokkie.
Mn moeder schrok zich de pleuris maar ik kon er naderhand wel om lachen.

Bacon

Newbie
ja k heb ook weleens zoiets gehad maar dan midden in de shop xD was net op weg naar de wc, werd alles zwart en had k opeens een botsing met een stoel :tongueout: was wel droog want toen het over was kon k gewoon chill verder blowe :stoned:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Het moeilijker stappen kan je dan weer zien als het spierverslappende van de joint...
maareeehhhh ik denk dat zoals Varry zegt dat de wiet besprenkeld is met LSD :rolleyes:

pwooppwoop

kan gebeuren, komt doorddat je bloeddruk te laag(of hoog :confused: ) word, nooit op een lege maag roken en zou normaalgezien niet gebeuren :wink:

heb het zelf nog nooit gehad, heb wel is een goede vriend van mij met zen kin op een stalen pin zien vallen door dezelfde reden (6 hectingen)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik ben iets van 5 jaar geleden weleens out gegaan van een joint. Maar toen had ik niet eens veel gerookt of weinig gegeten. De enige reden die ik kan bedenken is dat ik me op dat moment bedreigd voelde door de mensen om me heen. Ik begon opeens zwaar te spacen, kon niet meer lopen en toen ik dat toch maar probeerde viel ik met mn kop op een ijzeren hek :( Daarna kwam ik wel weer bij en die mensen waar ik me door bedreigd voelde, hielpen me gelijk :) Daarna is het nooit meer gebeurd :grin: Ben nu ook wel zo doorgewinterd dat ik overal kan blowen zonder dat het echt slecht valt. :wink:

Kellebell

Re:

jcutter zei:
Na een diepgaande hijs van een hasjpijp; ben ik weleens, een paar minuten lang, gaan trillen. Hoe ik dit opving? Door te gaan liggen en je vol te laden met chocolade/vanille vla :hearteyes:

Oeeeh chocolade :hearteyes:

DuZoon

Newbie
Wij waren een x aan het blowen en toen ging me vriend nokkie van een J.
Hij merkte het al op de fiets richting de supermarkt toen we net klaar waren, hij zat bij iemand anders achterop en hij zag alles met witte stippe erdoor. Een paar minuten later kwamen we bij de super aan en het was kermis, midden in de binnenstad, lekker druk dus. Gaat ie midden in die winkelstraat nokkie en valt ie een fiets omver. Wij hebben hem toen overeind geholpen en de supermarkt in om snel Energy enzo voor em te halen. Daar hield hij et ook niet uit want die poortjes die opengaan daar ging ie achteraan lopen toen die zich opende en je raad het al; hij ging nog een x nokkie. Toen heeft 1 iemand hem naar het strandje geholpe (100 meter verder) en ik ben samen met iemand eten gaan inkopen. Die kassavrouwtjes vroegen nog wel ff wat er was gebeurt enzo met hem aan ons en wij zeiden gewoon dat ie last had van aanvalle. Maar toen ie zen suiker binnenkreeg ging alles weer goed.
1 van ons 4e die zat em ook dik te spacen btw.

pinokio

Newbie
Haha dat was ik ja, maar ik heb een vraag.
Ik heb sinds dien een beetje angst voor wiet, zit dat in me kop? Of kan ik gewoon slecht tegen de thc? Ik had trouwens wel heel erg weinig gegeten voor die keer smoken.

seymourebutes

Watjes ik ben al 4 keer nokkie gegaan en het wordt alleen maar leuker

eigenlijk zeg ik maar wat uit gaan is niet leuk

Kellebell

pinokio zei:
Haha dat was ik ja, maar ik heb een vraag.
Ik heb sinds dien een beetje angst voor wiet, zit dat in me kop? Of kan ik gewoon slecht tegen de thc? Ik had trouwens wel heel erg weinig gegeten voor die keer smoken.

Hee pinokio =)

Ik snap 't wel dat je nu een beetje angst ervoor hebt,
maar 't zit wel in je hoofd natuurlijk..
Slecht tegen THC ben je volgens mij niet,
Volgende keer gewoon goed van te voren eten (niet te veel, niet te weinig en er natuurlijk niet vlak voor :P )
Dan komt het vast wel goed :)

Ik was ook angstig nadat ik out was gegaan,
ben sindsdien niet meer out gegaan.

Dus daar moet ik d'r nog maar een op roken!
Haha :P

:stoned: :stoned: :stoned:

Bovenaan