Norflurazepam

Birga01

Newbie
Vandaag en gisteren toch een beetje in de benzo valkuil getrapt, vandaag een drukke dag gehad ivm het in elkaar zetten van de nieuwe kinderkamer van mn jongste dochter. Vond van mezelf dat ik nog 1 x norflurazepam verdient had, dus 10 mg gepakt, nu een aantal uur verder en nogmaals 10 mg op over 2 doses met 2 uur er tussen. Ben wel lekker chill en hang onderuitgezakt in de zetel😁😁. Al met al toch redelijk gebinged vanag vrijdag. Morgen weer volle bak aant werk dus dan is het klaar ben wel benieuwd of ik er nog last van ga hebben.. maar gelukkig heb ik nog wel genoeg kratom liggen🙃

Danny46

Bewuste gebruiker
ja ik heb ze ook besteld vd week maar aangezien ik geen grenzen ken gelijk 9 stuks verdeeld over 6 uur .voelde mij zeker nier zo lekker de volgende dag .vanacht kon ik niet slapen dus de keukenla omgespit kwam ik er nog 1 tegen viel ervan in slaap ook nog dus het is nergens voor nodig om te bingen .het werkt wel lekker bij 2F-Ketamine omdat je er aardig van de kaart kunt raken de benzos(rc dan in dit geval) voorkomen dit verschijnsel .

Anderemaan

Wijs gebruiker
Flubomazepam? Die 8mg maakte me behoorlijk slaperig en haalde angst weg.
Mijn fav benzo.. kijk uit, je bent zo verslaafd

Oh oude post oeps

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Ik ben ook aan het nazien welke rc benzo's ik het beste an gebruiken om te slapen. Tot nu toe sliep ik goed met zolpidem but shit happened en ik heb iets sterkers nodig.

Chronische insomnia sinds m'n 6 jaar, Ben aan het twijfelen tussen pyrazolam en Norflurazepam, in geval van norflurazepam... 5mg pellets of poeder en snuiven of zelf doseren in lege capsules? Enig idee wat het beste zou zijn om te slapen en goed wakker te worden?£

Ik gebruik benzo's niet recreatief, daarvoor hoeft het dus niet te dienen... het mag wel dienen om een amfetamine (6apb of zo) te stoppen als ik wil slapen.

Any advice would be hugely appreciated

Pampam99

Newbie
Ik ben ook aan het nazien welke rc benzo's ik het beste an gebruiken om te slapen. Tot nu toe sliep ik goed met zolpidem but shit happened en ik heb iets sterkers nodig.

Chronische insomnia sinds m'n 6 jaar, Ben aan het twijfelen tussen pyrazolam en Norflurazepam, in geval van norflurazepam... 5mg pellets of poeder en snuiven of zelf doseren in lege capsules? Enig idee wat het beste zou zijn om te slapen en goed wakker te worden?£

Ik gebruik benzo's niet recreatief, daarvoor hoeft het dus niet te dienen... het mag wel dienen om een amfetamine (6apb of zo) te stoppen als ik wil slapen.

Any advice would be hugely appreciated
Ik slik al 2,5 jaar 5 a 6 mg Lorazepam per dag en soms nog 5mg nitrazepam erbij voor het slapen. Ik heb norflurazepam sinds kort bestelt en het bevalt mij erg goed. Het helpt zelfs beter dan Lorazepam. Ik word er rustig van en het helpt erg ook tegen de angst en om in slaap te komen. Ik raad het zeker aan om te proberen. Gr

Christoph

Newbie
Beste allen,

Af en toe gebruik ik wat norflurazepam om mijn hardnekkige slaapprobleem te tackelen. Ik heb ook eens oxazepam en een ander, echt slaapmiddel gekregen van een buurmeisje, maar daar word ik alsnog wakker van midden in de nacht. Ik heb blijkbaar iets sterkers nodig. Vaak is een pilletje van 5 of 10 mg norflurazepam genoeg om voor enkele weken mijn ritme te hervinden. Soms echter heb iets vaker wat chemische hulp nodig. Omdat ik begrepen heb dat norflurazepam zich in je lichaam opstapelt en pas na 1-2 maanden volledig uit je bloed is verdwenen, wil ik dit niet al te vaak innemen, ook omdat de werking dan afneemt, wat ik in het verleden al heb gemerkt. Met name de euforische na-effecten nemen al snel af, en die wil ik niet mislopen:) Ik vraag me af of verschillende rc benzo's ook op elkaar gaan stapelen of dat ze als het ware aparte stapeltjes vormen:) In dat geval zou ik namelijk ook eens een andere benzo kunnen proberen.

groet,
Christoph

_shikantaza

Badass junkie
Beste allen,

Af en toe gebruik ik wat norflurazepam om mijn hardnekkige slaapprobleem te tackelen. Ik heb ook eens oxazepam en een ander, echt slaapmiddel gekregen van een buurmeisje, maar daar word ik alsnog wakker van midden in de nacht. Ik heb blijkbaar iets sterkers nodig. Vaak is een pilletje van 5 of 10 mg norflurazepam genoeg om voor enkele weken mijn ritme te hervinden. Soms echter heb iets vaker wat chemische hulp nodig. Omdat ik begrepen heb dat norflurazepam zich in je lichaam opstapelt en pas na 1-2 maanden volledig uit je bloed is verdwenen, wil ik dit niet al te vaak innemen, ook omdat de werking dan afneemt, wat ik in het verleden al heb gemerkt. Met name de euforische na-effecten nemen al snel af, en die wil ik niet mislopen:) Ik vraag me af of verschillende rc benzo's ook op elkaar gaan stapelen of dat ze als het ware aparte stapeltjes vormen:) In dat geval zou ik namelijk ook eens een andere benzo kunnen proberen.

groet,
Christoph
Verschillende Benzo's werken allemaal op dezelfde menier op je tolerantie. Ben je al eens voor een slaaponderzoek naar de huisarts geweest?

Laatst bewerkt:

Christoph

Newbie
Verschillende Benzo's werken allemaal op dezelfde menier op je tolerantie. Ben je al eens voor een slaaponderzoek naar de huisarts geweest?
Bedankt voor je reactie. Nee, heb ik nooit gedaan. Ik heb in de winter bijna elke nacht een verstopte neus (sinds ik ben begonnen met immunosuppressiva) en dan kan ik in mijn slaap moeilijk ademhalen, 's ochtends vaak hoofdpijn daardoor. Waarschijnlijk kijk ik ook te lang naar schermpjes. Laatste maanden te weinig zonlicht gehad. 's Avonds rode wijn drinken. Zo kan ik nog wel een paar factoren opnoemen die waarschijnlijk mijn slaapproblemen veroorzaken. Zaterdag10 mg norflurazepam geslikt, sindsdien uitstekend geslapen. Denk dat voorlopig de vloek verbroken is:)

Bovenaan