Nick de Neger zei:Dat love gevoel nog nooit van mdma gehad... ik ben raar![]()

Nick de Neger zei:Al word ik wel over sociaal en ga ik gratis drank aan alles en iedereen die ik ken uitdelen enzo![]()
Nick de Neger zei:Trouwens, hoelang heb je gewachten tussen je eerste een tweede keer?![]()
Spor zei:Sowiso is de eerste keer altijd het beste
Daarbij komt dat je serotonine levels ongeveer 3 maanden nodig hebben om weer volledig te herstellen. Als je dus die 2e keer na 2 weken hebt gedaan is de kans groot dat het niet goed gewerkt heeft.
Na langdurig gebruik kan "the love" ook echt verdwijnen. Als je niet steeds wacht met MDMA nemen, bestaat de kans dat je je receptoren in je hoofd verknald, en dat het love gevoel nooit meer komt. Maar dit zal voor jou nog niet van toepassing zijn
033Amnesia zei:Ik wacht WEL 2/3 maanden puur omdat ik vind dat hoe sneller je het achter elkaar doet, hoe minder je space word..
Daarnaast vind ik het wachten niet zo heel moeilijk maar meestal na 1 of 1,5 maand ofzo denk je: wow 'tis al best lang geleden opzich..heb wel weer een keer zin, hoewel dat gewoon lang lijkt maar niet in de buurt bij de echte 3 maanden kom.
Ik gebruik ook geen andere drug in de tussentijd, alleen alcohol..
dzN zei:khoop da et gevoel trg komt.. maja we zulle zien é , kga binne paar weke teste .![]()
![]()
kan het ook aan de bestanddelen van de pil zelf ligge ?
want kheb geleze dat er een verschil bestaat tussen MD en MDMA![]()

3970 zei:dzN zei:khoop da et gevoel trg komt.. maja we zulle zien é , kga binne paar weke teste .![]()
![]()
kan het ook aan de bestanddelen van de pil zelf ligge ?
want kheb geleze dat er een verschil bestaat tussen MD en MDMA![]()
Vertaling:
"Ik hoop dat het gevoel terug komt...maarja, we zullen zien he, ik ga binnen een paar weken testen.![]()
![]()
kan het ook aan de bestanddelen van de pil zelf liggen?
want ik heb gelezen dat er een verschil bestaat tussen MD en MDMA"
Ik heb U lief, mijn Nederlands...
Hemi![]()