now that the love is gone...

nemen jullie nog graag pillen zonder het love-gevoel? of gaat het gewoon over het strak staan?

• Ja

Stemmen: 9 31,0%
  • Nee

Stemmen: 20 69,0%

• Totaal aantal stemmers
    29

dzN

Belezen gebruiker
nou , men eerste keer was perfect, kei heftig, love gevoel...

Maar men 2de keer was zo alsof er iets miste.. ik stond gwn strak , maar was het love gevoel kwijt..

Nu de vraag aan jullie ...

dzN

Belezen gebruiker
Nick de Neger zei:
Trouwens, hoelang heb je gewachten tussen je eerste een tweede keer? :)

bwa zo men eerste keer een heel...

dan hebbek zo is mdma gekocht puur zo 1 of 2 weke er na , in men drinke gedaan, maar was egt ni veel hoor... voor 5 € ...

zonder die mdma was er 2-3 maanden tussen

Spor

Wijs gebruiker
Sowiso is de eerste keer altijd het beste :hearteyes:

Daarbij komt dat je serotonine levels ongeveer 3 maanden nodig hebben om weer volledig te herstellen. Als je dus die 2e keer na 2 weken hebt gedaan is de kans groot dat het niet goed gewerkt heeft.

Na langdurig gebruik kan "the love" ook echt verdwijnen. Als je niet steeds wacht met MDMA nemen, bestaat de kans dat je je receptoren in je hoofd verknald, en dat het love gevoel nooit meer komt. Maar dit zal voor jou nog niet van toepassing zijn

dzN

Belezen gebruiker
Spor zei:
Sowiso is de eerste keer altijd het beste :hearteyes:

Daarbij komt dat je serotonine levels ongeveer 3 maanden nodig hebben om weer volledig te herstellen. Als je dus die 2e keer na 2 weken hebt gedaan is de kans groot dat het niet goed gewerkt heeft.

Na langdurig gebruik kan "the love" ook echt verdwijnen. Als je niet steeds wacht met MDMA nemen, bestaat de kans dat je je receptoren in je hoofd verknald, en dat het love gevoel nooit meer komt. Maar dit zal voor jou nog niet van toepassing zijn

khoop da et gevoel trg komt.. maja we zulle zien é , kga binne paar weke teste . :grin: :hearteyes:

kan het ook aan de bestanddelen van de pil zelf ligge ?

want kheb geleze dat er een verschil bestaat tussen MD en MDMA :confused:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
MD bestaat niet, je hebt MDMA,MDA en MDEA volgens mij, misschien nog 1..

Je lichaam heeft 3 maanden nodig om je serotonine bij te vullen, daarom is het best logisch dat als je alweer X gebruikt na 2 weken, je amper serotonine hebt en dus amper een love gevoel krijgt. Als je wat langer wacht zal het love gevoel vast en zeker terugkomen :wink:

Ik heb wel gelezen dat er een stuk minder love-gevoel komt van MDA (dit is de stof waarvan je hallucineerd, er wordt een klein deel van MDMA in MDA omgezet in je lichaam), maar je kan ook MDA pillen of MDA kristallen krijgen (wel zeldzaam)

Ik denk dat het gewoon ligt aan de korte tijd waarop je weer hebt gebruikt. Ik zou gewoon ff 1/2 maandjes wachten, ik weet bijna zeker dat je het love gevoel weer krijgt. :hearteyes:

Spor

Wijs gebruiker
ben verstandig en wacht gewoon 3 maanden :wink:

Zo graag willen we het nou toch ook weer niet ?? Laat die 3 maanden er gewoon tussen zitten. Als je je in de tussentijd vermaakt met andere drugs, wat heel goed te doen is, kun je na die 3 maanden weer volledig genieten van het :hearteyes: gevoel

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ik wacht WEL 2/3 maanden puur omdat ik vind dat hoe sneller je het achter elkaar doet, hoe minder je space word..

Daarnaast vind ik het wachten niet zo heel moeilijk maar meestal na 1 of 1,5 maand ofzo denk je: wow 'tis al best lang geleden opzich..heb wel weer een keer zin, hoewel dat gewoon lang lijkt maar niet in de buurt bij de echte 3 maanden kom.

Ik gebruik ook geen andere drug in de tussentijd, alleen alcohol..

dzN

Belezen gebruiker
033Amnesia zei:
Ik wacht WEL 2/3 maanden puur omdat ik vind dat hoe sneller je het achter elkaar doet, hoe minder je space word..

Daarnaast vind ik het wachten niet zo heel moeilijk maar meestal na 1 of 1,5 maand ofzo denk je: wow 'tis al best lang geleden opzich..heb wel weer een keer zin, hoewel dat gewoon lang lijkt maar niet in de buurt bij de echte 3 maanden kom.

Ik gebruik ook geen andere drug in de tussentijd, alleen alcohol..

Tis nu zeker al meer dan 2 maand geleden...

Ik denk bijna 3 ... binne 3 weke is het zover ! :)

pfff misschien zijn het gewoon de pille, ik ga er andere probere fixe :sunglasses:

3970

Wijs gebruiker
dzN zei:
khoop da et gevoel trg komt.. maja we zulle zien é , kga binne paar weke teste . :grin: :hearteyes:

Vertaling:
"Ik hoop dat het gevoel terug komt...maarja, we zullen zien he, ik ga binnen een paar weken testen. :grin: :hearteyes:

kan het ook aan de bestanddelen van de pil zelf liggen?

want ik heb gelezen dat er een verschil bestaat tussen MD en MDMA :confused:"

Ik heb U lief, mijn Nederlands...

Hemi :wave:

dzN

Belezen gebruiker
3970 zei:
dzN zei:

Vertaling:
"Ik hoop dat het gevoel terug komt...maarja, we zullen zien he, ik ga binnen een paar weken testen. :grin: :hearteyes:

kan het ook aan de bestanddelen van de pil zelf liggen?

want ik heb gelezen dat er een verschil bestaat tussen MD en MDMA :confused:"

Ik heb U lief, mijn Nederlands...

Hemi :wave:

ja geine kben van België daarom :grin: :stoned:

Bovenaan